yllätin miehen äsken runkkaamasta :(
eikä se niin vaarallista ole, mutta mies valehteli ettei oo tehnyt mitään, ja se valehteleminen satuttaa enemmän kuin mikään runkkaaminen ikinä.
mies yritti koko aamun vikitellä mua sänkyyn "kun olen niin ihana". no tosiasiassa sillä oli kova panetus vaan, jota sitten runkkaamalla yritti helpottaa. tuli runkkaamisesta lähinnä vaan paha mieli että huijaamalla yritti saada pillua.
mutta enemmän satuttaa se, että mies valehteli mulle.
Kommentit (76)
Meillä mies saa silloin kun haluaa. Lopeta pihtaaminen.
Iik ja ääk. Mies petti mua kätensä kanssa!
- avioero. Ei tuossa muu auta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 13:42"]
se ongelma tässä on se, että mies valehteli ettei ole tehnyt mitään. tietää että näin ja silti pitää minua niin tyhmänä että voi tulla omatoimisesti selittämään ettei tehnyt mitään. en edes kysynyt. en sanonut koko asiasta mitään, vaan mies tuli perässä ja vihaisena alkoi selittelemään ettei tehnyt mitään.
en ole koskaan kieltänyt runkkaamasta ja kuten sanoin olen miehelle itse kertonut omasta runkkaamisestani, koska halusin enemmän seksiä.
seksinpuutteesta kärsin edelleen koska mies sammahtaa iltaisin eikä aamuisin halua, paitsi nyt, kun kaikki lapset oli hereillä viereisessä huoneessa. minä en halunnut että teinit (esiteinit) tulee häiritsemään vaan ehdotin kylpyhuonetta jossa on ovessa lukko. mutta ei se käynyt. joten mies meni runkkaamaan makkariin ja jätti oven auki. meinasin mennä miehen viereen köllimään ja näin hänet puuhissaan. vedin oven kiinni ja käännyin ympäri. olin joo vähän hämilläni mutten ole ikinä ollut mikään kontrolloiva ämmä.
varmaan olen kuitenkin, en vaan älyä sitä. valehtelu oli se ongelma, ei runkkaus.
[/quote]
Ihme ämmä! Tolla menolla miehesi menee vieraisiin. Jos miestä panettaa niin anna sille!
Eikö teillä ole mitään yksityisyyttä! jos mies haluaa runkata, hän saa sitä tehdä ilman että raportoi sinulle!
[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 12:34"]
eikä se niin vaarallista ole, mutta mies valehteli ettei oo tehnyt mitään, ja se valehteleminen satuttaa enemmän kuin mikään runkkaaminen ikinä.
mies yritti koko aamun vikitellä mua sänkyyn "kun olen niin ihana". no tosiasiassa sillä oli kova panetus vaan, jota sitten runkkaamalla yritti helpottaa. tuli runkkaamisesta lähinnä vaan paha mieli että huijaamalla yritti saada pillua.
mutta enemmän satuttaa se, että mies valehteli mulle.
[/quote]
Mitäs pihtasit kikkelis kokkelis
sitä pihtasin vain. ehdotin aluksi kylppäriä miehelle muttei se kelvannut. hän tuli sitten myöhemmin sitä kylppäriä pyytää mutta enää ei haluttanutkaan.
vaikka eihän kai vaimot muuta ole, kuin jaloilla kulkeva pillu vaan.
Jos miestä haluttaa, niin vaimo on pelkkä pillu. Aseksuaali mies on paras aviomies, hän on vaimon kanssa sen vuoksi, että vaimo leipoo hyvin pullaa ja on kiva ihminen.
Mikä tässä oli huijaamista? Sekö, että sanoi sinun olevan ihana?
Jos miestä haluttaa, niin vaimo on pelkkä pillu. Aseksuaali mies on paras aviomies, hän on vaimon kanssa sen vuoksi, että vaimo leipoo hyvin pullaa ja on kiva ihminen.
voihan olla että olenkin vain vähän yksinkertainen.
ihan sama vaikka nussis pehmolelua, kunhan ei valehtelisi.
No mikset ite runkannu miestäsi? Sanonpahan vaan, että miehesi katkeroituu ja muukin elämä muuttuu vaikeaksi kun et osaa tyydyttää miestäsi. Luuletko, että sitä kiinnostaa tehdä mitään tai jutella kanssasi jos et huomioi tämä fyysisiä tarpeita.
No mikset ite runkannu miestäsi? Sanonpahan vaan, että miehesi katkeroituu ja muukin elämä muuttuu vaikeaksi kun et osaa tyydyttää miestäsi. Luuletko, että sitä kiinnostaa tehdä mitään tai jutella kanssasi jos et huomioi tämä fyysisiä tarpeita.
mies saa useimmiten silloin kun haluaa. mutta siis oma moka. ei ois miehen tarvinnu valehdella kun olisin vaan ryhtynyt hommiin. eipä sekään vakavaa ole jos teinit vähän yllättää.
Unelmavaimoni on sellainen, joka kieltäytyy seksistä ja sen jälkeen syyllistää minua itseni tyydyttämisestä. Ap:n mies on onnenpekka. Mistä minäkin löytäisin?
se, että miestä halutti MINÄ. ja sen jälkeen se, ettei hän ole tehnyt mitään
ihan sama vaikka nussis pehmolelua, kunhan ei valehtelisi.
Ok, en silti tajua. Sua harmitti, että mies halusi sinua?
Mä en nyt kyllä osta tota juttua "valehtelusta." Mene itseesi. Tosirakkautta on se ku mies haluaa olla kanssasi myös heti seksin jälkeen.
Ap:n kriisi oli se, että mies haluissaan sanoi häntä ihanaksi. Se oli törkeää. Hänen olisi sen sijaan pitänyt olla hiljaa ja alkaa lääppimään.
Ap:n kriisi oli se, että mies haluissaan sanoi häntä ihanaksi. Se oli törkeää. Hänen olisi sen sijaan pitänyt olla hiljaa ja alkaa lääppimään.
niin varmaan täytyy niin pääsette muut sitten tyydyttämään miestä milloin sitä sattuu panettamaankaan. lapsista huolimatta.
ps. halusin mäkin, en vain lasten silmien alla
Hän kun osaa sanoa ihan itse etukäteen, että hän menee nyt tietokoneelle eikä saa hetkeen häiritä. Samoin minä osaan sanoa miehelle, että aion viettää hetken intiimisti itsekseni enkä tarvitse miehen läsnäoloa. Meillä on kuitenkin varsin viriili seksielämä myös yhdessä.
Ja teineille me osaamme sanoa myös ihan suoraan, että nyt ei saa tulla makkariin vähään aikaan. Eipä niitä lapsia oikeasti edes kiinnosta tulla katsomaan, kun isä ja äiti nai, kun siihen nyt ei koko iltaa mene... Kai kaikkien teinien vanhemmat kuitenkin joskus on yhdynnässä? Vai oletteko vain, kun lapset eivät ole kotona?
Meillä mies saa silloin kun haluaa. Lopeta pihtaaminen.