Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ Kesäkeijut vko 44 ~~

28.10.2008 |

Aloittelenpa uuden pinon, kirjoittelin jo tuonne vanhaan, mutta kopioin ultrakuulumiset tähän.

Onnistuisikohan linkki vanhaan ketjuun

[http://http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=f...|http://http://www.va…]

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ultrasta selvitty. Löytyi ruskuaispussi ja alkio sykkeen kanssa ihan oikeasta paikasta:) Lääkärin mukaan ennuste hyvä.

Viikotkin vastasivat niin että nyt olisi menossa 6+3 (omien laskujen mukaan 6+6, lääkärin kiekon mukaan 6+5) ja lasketuksi ajaksi määritteli 15.6.2009.

Miksiköhän laskurien antama aika poikkeaa tuosta kaksi päivää (17.6.), tietääkö joku?

Samahan se tietty on mikä la on, vauva kuitenkin syntyy sitten kun on valmis, ei ole edellisetkään juuri laskettuna päivänä tulleet.

Nyt jotenkin helpottunut olo, tietysti mitä vain voi sattua vielä, mutta hyvältä tuntui nähdä se pieni läpätys ultran ruudulla:)

Elise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospas minäkin tänne jo uskaltautuisin. hieman varovaisesti on otettu tämä alku, ja tuntuu vielä niin uskomattomalta että voiko olla edes totta. :) mutta kyllä kai tämä on. :) taustalla vielä kummittelee edellinen raskaus joka päättyi vk 12 keskenmenoon viime kesänä. mutta se on ohi ja tämä on aivan uusi ja ihmeellinen asia. olenj todella onnellinen tästä uudesta mahdollisuudesta, mutta kunhan tämä saisi jatkua aivan sinne loppuun saakka..

täällä menossa tänään 6+2 ja laskettu aika ois 22.6.2009. tänään neuvolaan soittelin ja ajan varasin. vielä parisen viikkoa odotusta sinne,

).( vointi on ollut hyvä. pahoinvointi on vielä pysytellyt poissa, kahvin juonnin olen kokonaan jättänyt pois. edellisessä raskaudessa pahoinvointi oli kamalaa. tiputuksessa jouduin käymään ja muutaman viikon sairaslomalla sen takia. nyt kuitenkin vielä kaikki hyvin. rinnat ovat arat, hyvä että jotain oireita. tekee todellisemmaksi tämän odotuksen tässä vaiheessa. vatsaa turvottaa iltaa kohti valtavasti. ei kai mulla oikeesti oo nii iso maha... :O :)

tsemppiä meille kaikille ja toivottavasti saamme pitää pienemme kyydissä loppuun asti! :)

terveisin ulpsu ja pienokainen (jo mahtavat) 6+2

Vierailija
4/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa ulpsu! :)

kiva kuulla hyviä ultrakuulumisia, Elise!! :)

Täällä kärsitään enemmän ja vähemmän huonosta olosta.. Ja se voi tulla koska vaan, vaikka olis syöny tai ei. Aamulla totesin kantapään kautta, että suihkuun ei tod voi mennä ennen aamupalaa.. ryntäsin mandariinin kanssa pyyhe päällä sänkyyn ja uikutin miehelle miten hirveä olo.. siinä sitten makailin n. 10 min ja söin pala kerrallaan sitä mandariinia ja odotin, että olo hieman tasaantuu. .huhhuh!

nyt tuntuu, että pahoinvointi voimistuu koko ajan. elän siinä mielessä hyvässä vaiheessa tätä, että olen vielä (valmistumissuoralla) opiskelija, joten päivät ovat melko löysiä ja voin olla tunneiltakin pois jos on tarvis. Koulua ei ole paljon mitään enää jäljellä. Kauhistuttaa ajatus, että joutuu töihin ja miten siellä kestää näitä oloja??

Ruokajutut on hankalia.. Lihat ällöttävät, leivän päälle ei kinkkuakaan enää tee mieli. Kanakaan ei oikein maistu.. Nuudeleihin on tullut jotain himon tynkää samoin mandariineihin.. tuntuu, että on koko ajan nälkä mutta ei saa syötyä kunnolla.

nyt haaveilen hampurilaisesta :D no, kai mulle se suodaan jos tästä nyt liikkeelle lähden?? ;)

Hirveä ilma, iyyh. Väsyttää ihan koko ajan ja voisi vaan käpertyä peiton alle.

Ylihuomenna eka neuvola!! :)

NorthStar 6+2 la 21.6

Vierailija
5/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis lomat pidetty ja lystiä oli. Eilen oli ensimmäinen neuvola ja samalla ultra. Viikkoja siis 8+5. Siellähän se pieni sydän sykki.

näytin pojalleni kotona ultra kuvaa ja sanoin että äidin mahassa on tuommoinen. Poika pelästyi ja oli huolestunut mikä äitiä vaivaa. Sitten kysyin uudelleen että arvaapas mikä se on niin sitten se tajusi ja tuuletteli JEE MINUSTA TULEE ISO VEIKKA. Hyvä että reaktio oli tuollainen. Tänään kerroin työkaverilleni asiasta. Eli kyllä tämä alkaa nyt todelta tuntumaan. Toivottavasti nyt jaksaa matkustaa mukana tässä rakentamisen aherruksessa.

Nyt kun minulla alkaa kuvotus laantumaan niin ranskalaiset on tullut taas himo ruuaksi. Suklaa ei kyllä uppoa vieläkään ...hajukin tekee pahaa.

Mukavaa viikon alkua!

Vierailija
6/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina oli lääkärissä käynti ja kaikki on ok. Kuulin jopa pienen hetken todella nopean sykkeen!!!! <3 Mielettömän ihana asia km:n jälkeen.

Puolikuuroudelleni löytyi selitys, korvatulehdus. Nyt sitten antibioottikuuri ja tipat päälle. Myös korvakäytävä on tulehtunut... Lisäksi jouduin toimittamaan aamupissinäytteen, koska olen sairastanut kuumeellisen virtsatulehduksen muutama vuosi sitten. Se kuulemma voi olla minulla piilevänä ja aiheuttaa pahimmillaan keskenmenon. Tämä ei ollut niin mukava uutinen, siksi se tutkitaan hetimiten. Jos tuo on piilevänä, joudunko jollekin estolääkekuurille? Tietääkö kukaan?

Kyläilyviikonloppu meni hienosti, pahaa oloa ei onneksi nyt ollut kovinkaan paljoa. Ja parasta; töiden pikkujoulut joudun skippaamaan tämän antibioottikuurin avulla. Ihanaa, kun ei tarvi erityisesti selitellä. Kuinkas teillä muilla, onko juhlia tiedossa ja ovatko ne hankalat?

Ihana ylimääräinen aamun nukkumatunti helpottaa nyt aamuja kummasti. Kunhan vielä parisen viikkoa jaksaisi, niin sitten voi kertoa ilouutisesta sukulaisillekin. Nytkin oli jo vaikea pidätellä. :)

Tarrasukkia pikkuisille ja kynttilänvaloa teille kaikille.

Katzi 9+2

Vierailija
7/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katzi, kuunteliko neuvolalääkäri vauvan sydämen sykkeen? Piti itsellä olla tänään aika lääkärillä, mutta oli kipeenä ja aikaa piti siirtää. Tässä vain mietiskelen, että olisi kiva kuulla sydämensyke ekan kerran, kun ei ole muuta varmuutta raskaudesta kuin plussa testissä ja raskausoireet. :P

Tuossa raskauslaskurissa lukee että kymppiviikon jälkeen tuo keskenmenoriski pienenee huomattavasti, kun jossain luki et viikon 12. jälkeen. Kumpikohan noista on oikeassa?

Täällä väsyttää hirveästi tuo pimeys, ja kylmä on lähes koko ajan. Uusi divaaninahkasohva saapui tänään, ihanaa nukahataa siihen, kun mies silittelee uneen... :) Ihanan onnellinen olo, ja tietty varmuus, että kaikki menee hyvin.

Onnea ja lämpimiä villasukkia kaikille! ;)

Meevi 9+1

Vierailija
8/44 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko alkanut letkeästi, neljän päivän vapaat menossa ja vasta viikonloppuna takaisin töihin :)

Raskausoireita? Hmm.. Pissalla saa juosta useammin ja pieni etova olo silloin tällöin, siinäpä ne.

Huomenna ajattelin soitella neuvolaan ja kysellä mahdollisuudesta ultraan, kun en ole ihan varma että koska hedelmöitys on tapahtunut, kierto kun on vähän heitellyt häränpyllyä.

Ja jos ei sitä kautta pääse niin sitten yksityiselle kai se on mentävä, mun on pakko saada tietää onko se vauva siellä missä pitääkin ja onko kaikki ok (=lyökö se pieni sydän).

Myönnän sen itsellenikin, että taidan olla ihan vauhko, mutta pelkään keskenmenoa aivan helvetisti. Lapsi kun on erittäin toivottu, samoin kuin sisarensa joka sai alkunsa endometrioosihoitojen jälkeen.. Tämä toinen sai alkunsa ihan luomusti ja melko pian sen jälkeen kun tilaus esitettiin :)

...Mutta jotenkin, pelko kalvaa koko ajan jossain sisimmässä niin kauan kunnes tiedän että kaikki ok, vaikka voihan senkin jälkeen vielä käydä vaikka ja mitä. Joka kerta pissalla käydessäkin huokaan helpotuksesta, ettei näy verta missään..

Pessimisti viimeisen päälle? :D Vai muutenvaan kaheli?

Meillä esikoinen, 3v7kk yllätti tänään taas äidin ei-niin-kivasti kun oli piirrellyt taas vähän muualle kuin paperille.. Uusi paitakin oli saanut uutta väriä. Käytiin pitkät keskustelut ja yhdessä sovittiin rangaistuksetkin, mutta musta tuntuu että silti kaikui mun puheet taas kuuroille korville :D

Jos menis hetkeksi vielä siivoamaan ennenkuin uni tulee.

Terkuin, Qtamo rv 5+4

9/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva lueskella teidän kuulumisianne:) Jotkut olivat jo ultraankin päässeet, ihanaa! Tahtois itsekin jo nähdä et kaikki kunnossa....

Meillä kyllä pahaolo pitää huolen ettei äiti (tuntuupa oudolta kutsua itseään äidiksi, mutta toisaalta niiiiin ihanalta:) unohda tota pienen pientä salamatkustajaa... <3

Maanantai oli milteipä helvetillinen päivä...pahaolo oli koko ajan syönneistä huolimatta...töiden jälkeen sohva ja peitto oli bestiksiä ja nukahdinkin sitten jo ennen kahdeksaa...tulipahan sitten levättyä...heh!

Eilinen oli elämä voittaa päivä...saa nähä mitä tästä päivästä tulee!!

Meillä ois viel kaks viikkoa ekaan neuvolaan ja on tosi malttamaton olo, vaikka tietääkin et se on oikeestaan vaan papereiden täyttelyä...mutta kuitenkin...No ehkä nää viikot kuluu nopeesti;)

Mukavaa keskiviikkoa toivotellen, Anneh 5+4

Vierailija
10/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut juttujanne mutten kirjoitellut aiemmin. Kerronpa tämänhetkisen tilanteen joka ei ole kovin mukava:

Olen raskaana kuudennella viikolla. Nyt miesystäväni alkoikin puhua että on huono aika lapselle, ei tunneta tarpeeksi hyvin ja liikaa keskeneräisiä asioita. Tämä raskaus ei ollut kuitenkaan vahinkokaan, sen vaan annettiin tapahtua ilman sen kummempia puheita.

Yhdessä olemme olleet reilu ½-vuotta. Välillä on nahistelua, koska kumpikin olemme voimakastahtoisia ja itsepäisiä, lisäksi mies on elellyt viime vuodet itsekseen ja elänyt vain itselleen. Silti usein puhuu että haluaa lapsen, että voikun joskus saisi oman prinsessan ja oman talon.

Olen ihan sokissa, en tiedä mitä tehdä. Ilmeisesti hän haluaa että menen otattamaan tämän lapsen pois kun ei hän tiedä voiko minun kanssa sittenkään perustaa perhettä :(

Onhan tämä edennyt vauhdilla mutta kun kaikki on tuntunut kuitenkin oikealta.

Olen ihan surkeana, en tiedä mitä ajatella.

Eka ultra on vasta marraskuun lopulla, en tiedä muuttuisiko miehen mieli kun näkisi sen oman pienokaisensa siellä potkuttelevan. Tuntuu pahalta niin..

Vierailija
11/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tästä siirryn takavasemmalle. eilen alkoi mahakipu ja verinen vuoto. hetken vielä toivoin että kaikki menisi silti hyvin. mutta vuoto vain jatkui ja koveni. illalla menin päivystykseen ja keskenmenoksi todettiin.

miksi meille aina käy näin? eikö meille ole takoitusta suoda lasta? taas keskenmeno. kunpa joskus saisin tuudittaa omaa lasta sylissäni. voi kuinka äiti häntä rakastaisikaan! miksi tämä onkaan näin vaikeaa?

itkettää.

kai tästä selviää, on sitä aiemminki selvinny. mutta pettymys pettymyksen jälkeen koettelee.

sori ku purkauduin...

toivottelen teille hyvää jatkoa ja onnea raskaudessanne. toivottavasti kenenkään ei tarvitsisi tätä kokea vaan saisitte pienenne kesäkuussa syliinne!

<3:llä ulpsu

Vierailija
12/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani keskenmenosta, se on niin epäreilua. Lämpimiä ajatuksia ja haleja täältä.

Miutumautulla on aika ikävä tilanne käsillä. Voisiko miehesi olla jonkinlaisessa shokissa asiasta? Mahdollinen abortti ei kyllä varmaankaan paranna parisuhdetta, etenkin, jos itse et ole 100%sti abortin kannalla (toisin sanoen ehdota sitä tms). Et kuitenkaan kuulostanut kovin halukkaalta tuohon keskeytykseen, joten toivottelen voimia tilanteen selvittämiseksi.

Omaa napaa.. täällä huonovointisuutta joka päivä jatkuvalla syötöllä. Yökkimässä olen käynyt vessassa, ja muutaman kerran jotain enemmän. Muuten on sellainen olo, että voi kun oksu tulisi, niin jospa olokin paranisi. En kuitenkaan valita (näitä oireitahan tässä on toivottu :) ), mutta onhan tässä vatsa vähän kovilla. Nyt on kuitenkin sellainen kuristava näläntunne vähän helpottanut.

Lisäksi olen huolissaan lantionpohjalihaksista, ne menivät imukuppisynnytyksen ansiosta erittäin huonoon kuntoon, ja yritän nyt muistaa joka päivä tehdä niitä harjoituksia. Voiko kysyä intiimiä asiaa? Oletteko puuhastelleet edelleen ns normaalisti? En ole vielä uskaltanut sänkypuuhiin, mutta luulen, että olisi ehkä syytä pian ;) . Pelkään vain niin kovasti, jos tulee taas jotain verenvuotoa tms, kuten mulle aiemmin kävi. Traumoja.

Vierailija
13/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miutumautu yritä saada miehesi juttelemaan asiasta avoimemmin. oman mieheni tuntien joskus se on kyllä miesten kanssa aivan mahdotonta. Uskon myös että miehellesi tuli paniikki miten hän selviäisi kaikesta. Vaikka minulla on esikoinen 6v ja nyt odotan toista niin minulle itselleni tuli 6 viikon tienoilla tosi paha olo ja paniikki kaikesta. Tuntui että olisin kaikki halunnut peruuttaa. Sitä kesti noin puolitoista viikkoa ja nyt elämä on taas raiteillaan. Nyt vielä kun näki sen pienen sydämen sykkivän ultrassa niin minua oikein nauratti samaan aikaan että tuolla sisällä se pieni kasvaa. Jos miestäsi helpottaisi pienen näkeminen niin kannattaa myös miettiä yksityiselle menoa. Siellä voisitte nähdä pienokaisen. kuitenkin 12 viikolle on vielä aikaa. Tsemppiä teille.

Ulpsulle toivotan voimia uuteen koitokseen. Kyllä sinulla vielä onnistaa.

tinky kyselit sänkypuuhista....minä olen nyt 9 viikolla ja emme ole kertaakaan olleet mieheni kanssa oviksen jälkeen. Minulla on ollut kipuja sen verran että emme ole uskaltaneet. Vaikka mieli tekisi kovasti niin mieheni on sanonut että odotellaan rauhassa vielä vähän. olen jopa nähnyt itse unia siitä..joten alitajunnassa asiaa käy läpi. Ymmärrän kyllä tilannettasi että pelko km:sta on suuri jos aiemmin on vuotoa tullut. Ehkä me odottavat syyllistämme itseämme liikaa. ehkä tämä johtuu siitäkin ettei haluaisi syyttää itseään omasta nautinnon saamisesta jos esim tulisi keskenmeno.

Oletteko muuten kuulleet että papakokeeseen ei saisi mennäkään jos on raskaana? Minulle tuli joukko seulontaan kutsu mutta neuvolassa sanoivat ettei kannata mennä, koska olen käynyt vähän aika sitten. Tänään peruin aikaa niin terkkarista sanottiin että ei sitä olisi tehtykään koska on raskaana...siinä kun on keskenmenon riski suuri. Juuri vain luin jostain nettisivustolta jossa joku lääkäri sanoi että papan voi tehdä. mitähän tässä enää uskoo...

Vierailija
14/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittalut kaikille huonoja uutisia saanneille. Voimia asian läpikäymiseen!

On: Mulla on kans ruvennut nyt pahoinvointi nostamaan päätään. Viikonloppuna oksetti niin kovasti, että oikein pahaa teki. Nyt parin päivän ajan olen kärsinyt kipeästi niskasta ja huimauksesta ja todennäköisesti siitä tulevasti pahoinvoinnin tunteesta melkeen sen 24/7. On tosi ärsyttävää, kun päässä heittää. Kävin tänään just lääkärissä ja lääkäri totes, että mulla on niska ihan jumissa ja kärsin asentohuimauksesta. Sain nyt sit lähettiin fysioterapeutin luo, jos hän saisi tuon niskan siitä laukemaan. Oon yrittänyt venytellä, hieroa, harrastaa keppijumppaa yms, mutta apua en ole vielä itse löytänyt. Mitään tulehduskipulääkkeitä en saanut kun olen raskaana. Toivotaan että helpottaa, on jotenkin pelokas olo hoitaa omaa 1,5v lasta ku kokoajan huippaa. Lisäksi kaikki nostelut ja kantamiset tuntuu heikolta. Eilen kävin taaperojumpassa esikoisen kanssa ja se päätty siihen, että oksensin vessan lattialla. Johtuuko sitten niskasta vai vauvasta =)

Sänkypuuhista: Meillä ollaan kanssa keskusteltu tuosta aiheesta. Itse en ole ollut niin aktiivinen (juuri tuo edellinen km pelottaa) ja olen saanut hieman palautetta mieheltäni. Hänen tuntuu välillä olevan vaikea ymmärtää omia pelkojani. Ennen kun tulin raskaaksi olin kokoajan mieheni kimpussa ja halusin mahdollisimman useim jotta tärppäisi, mutta nyt kun "pulla on uunissa" on mieheni sanonut, että tuntuu kun en enää haluaisi häntä ja välittäisi hänestä. Ymmärrän myös mieheni kannan ja asia on paremassa kokoajan. Kuhan vielä tuon pyöryttämisen tunteen sais pois =) Esikoistamme odottaessamme seksielämä toimi ainakin kokoajan erittäin hyvin.Minulle läääkäri on sanonut moneen otteeseen, ettei seksi voi olla syynä keskenmenoon. Ymmärrän sen itse teoriassa, mutta silti koen itsekkin välillä hulluja pelkoja.

Unista tuli vielä mieleen: nään itse kanssa ihan hulluna seksiunia. Ihan sairasta, joka yö on unissa käynnissä vaikka millaiset touhut =)

Ai niin, meen ens ti yksityisellä ultraan, toivon niin että kaikki ois hyvin!

Tr02: mä olen ymmärtänyt niin, ettei raskaana ollessa saa käydä papassa. Juuri sen keskenmenon takia ja muistelin, että arvot saattais näyttää jotenkin väärin.

Hanna 6+4

Vierailija
15/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten muita asioita. Kävin tänään moikkaamassa tuttua kätilö, joka oli iloinen kun taas ilmaannuin hänen näköpiiriinsä :) Kerroin odottavani jällleen mutta edellisen km takia ( kuoli kohtuun) paniikki on kokoajan läsnä. Kyselikin, että millonkas olen menossa neuvolaan ja vastsin, että vasta 11 päivä. Ja tuo ihana tuttuni nappasi minut mukaansa ja sanoi että käydään kurkkaamassa mikä on meininki :) no niinpä sitten pääsin tosi varhais ultraan. hih. Oikeasta paikasta löytyi 1 alku tosin ilmeisesti viikon nuorempi kuin mitä menkkojen mukaan olisi. eli menkkojen mukaan olis 6+1 mutta ultralla sain n. 5+1 joten mitään sykettä ei vielä näkynyt, mutta pyysi se lääkärinkin siihen kurkkaamaan joka sano, ettei näillä viikoilla aina edes mitään nä ja 2 viikon päästä takasin kurkkaamaan, siihen menessä olenkin kerennyt jo käymään neuvolassakin. Pikkasen kyllä pelottaa jos ei sitä sykettä löydy ollenkaan. koska tosiaan edellinen kuoleentui.. Jatkuvasti onepävarma olo koko raskaudesta. Mutta sain kyllä kuvan alusta mukaan.

-rv 5 tai 6 tai jotain.

Vierailija
16/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kesäkuisista tipahtaneille ja toivottavasti teille suotaisiin uusi plussa mahdollisimman pian.

Tr02: mulle tuli viime raskauden (2007) aikana kutsu joukkotarkastukseen. En kuitenkaan mennyt kun oli pari kuukautta sitten otettu papa. Kun peruin aikaa, ei sitä kielletty raskauden takia, eli olisivat sen ottaneet, mutta se olisi ollut turha, koska pari kuukautta sitten se oli otettu. Eli minä olen siinä uskossa, että papakokeen voi ottaa myös raskaana olevalta.

Omaa napaa: maanantaina oli eka neuvola. Täytettiin paperit ja kuunneltiin sydänäänet (tai siis ne ehkä kuultiin. Neuvolatäti oli kuulevinaan ja samoin minä. Sydänääniä yritettiin kuunnella siksi, kun ei ollut tarkkaa tietoa la:sta, eli saatiin vähän kartoitettua viikkoja ;) ). Tänään kävin sitten ultrassa ja oikeassa paikassahan se sikiö köllötteli ja sydän löi. Viikkoja on nyt 8+2 ja la on 8.6.2009.

T:Fay rv 8+2

17/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miutumautu: hmm...kuulostaa vaikeelta toi sun tilanteesi. Juttele nyt kunnolla sen sun miehesi kanssa asiasta...!!Ja jos sulla on sellanen olo, että et keskeytystä tahdo niin älä missään tapauksessa tee sitä!!

Kyllä sä varmasti pärjäät sitten vaikka yksin jos se miehesi ei halua olla mukana...!! Toivotan sulle paljon tsemppiä keskusteluihin ja toivottavasti päädytte hyvää ratkuisuun yhdessä pitää pienen aarteen!! <3

Ulpsu: pahoitteluni keskenmenosta!!Paljon tsemppiä ja jaksamista sulle!!!<3

Joku kyseli noista sänky-puuhista...no meillä on kyllä touhuiltu muutaman kerran plussauksen jälkeen ihan hyvällä fiiliksellä;)

rölli-II : No varmaan oli ihana nähdä pienen pieni alku siellä masussa ja vielä kuvakin mukaan...Kyllä tahtoisin minäkin:) Toivottavasti sun olosi varmentuu raskauden suhteen ja että kaikki menee hyvin:)

Omaa sitten....no tänään on ollut ihan normi päivä ja jo toinen päivä putkeen ettei oo ollut paha olo....no jotenkin tää sit on heti myös sellasta et onkohan kaikki nyt sitten varmasti kunnossa kun ei oo ees pahaolo... :/ Tää on vaan näitä mielen tepposia, heh! Toivon vaan niin kovasti että kaikki menee hyvin ja et näen sitten ultrassa tän pienen ihmeen porskuttelevan;) No ekaksi se neuvola parin viikon päästä...voi kun aika menis nopeesti!!!Malttamaton olen...

No nyt kai sitä pitäs mennä laittamaan sitä ruokaa, ettei se pahaolo pääse yllättämään:))

Voikaahan kaikki hyvin kesäkeijuinenne:) <3

Vierailija
18/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ultrassa tänään käyty ja pikkaisen sykkeet sielt näkyi hienosti. Olen odottanut kaksosia, kun löytyi kaksipussia, mutta toinen mennyt kesken :( .Mutta onneksi toisesta pussista löytyi asukki, kera hienojen sykkeiden :D .

LA siirtyi tosin 6pvää eteenpäin eli on nyt 9.6.

Tari rv 8+1

Vierailija
19/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan varattu eka neuvola, aika vasta 17.11. Edelleenkään ei mitään oireita (ehkä silti kuitenki hyvä). On ihan semmone olo ku ei edes olis raskaana..:)

- vendi09 rv 5-6

Vierailija
20/44 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin eka neuvola 17.11, tänään varasin. viikkoja tuolloin onkin sitten jo 8+3.

huomenna ajattelin soitella yksityiselle aikaa ekaan ultraan.. ensi viikolla pitäisi jo sykekin näkyä, kun menossa on rv7 (siis 6+jotakin).. eikös? :)

-qtamo rv 5+5