Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kehtaatko häpeämättä valoisan aikaan levittää haarasi kunnolla miehellesi

Vierailija
08.10.2007 |

ja antaa tutkia alapäätäsi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä tehnyt hurjempiakin juttuja ja se musta vähän niinkus kuuluu asiaan, että tutkitaan...

Vierailija
2/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siellä alapäässä tutkis???

En oikein tajunnu tätä kysymystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nuole toistenne paikkoja tai käsin tyydytä toisianne. Visuaalisuus kiihottaa miestä ihan hirveästi. Se, että se näkee paikat ja kuulee naisen nauttivan ja haistaa seksin tuoksut. Suosittelen kokeilemaan...

Vierailija
4/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vanhemmassa naisessa näki!?

Vierailija
5/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-25v-

Vierailija
6/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sunkin miehes virkistyä huimasti! Tai sitten leikitte kartonon isäntää ja piikaa tai orjatarta tai huoraa...

Jos sun miehes sais leikkiä sun kanssa hutsua, ei huolta, että katselisi pikkujouluissa osaston sihteeriä.

Vierailija
7/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai nuole toistenne paikkoja tai käsin tyydytä toisianne. Visuaalisuus kiihottaa miestä ihan hirveästi. Se, että se näkee paikat ja kuulee naisen nauttivan ja haistaa seksin tuoksut. Suosittelen kokeilemaan...

Se on suoraan asiaan vaan, eikä mitään nuolemisia tai käsin hiplailuja.

Vierailija
8/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä ohjelmassa hutsu opetti:

Kova k*rpä ei neuvottele. Se tarkoittaa sitä, että jos miehesi on tarpeeksi kiihottunut, se tekee mitä vain pyydät, jotta pääsee loppuun saakka...

Älä alistu, opeta!

Vierailija
9/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan sytytä, ei sitten yhtään. Ja itse en viitsi aina pomotella. Joten mua ei tutkita, ei sitten todellakaan. Lääkärissä voin olla tutkittavana, mutta miehelleni en levittele.

Vierailija
10/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta nuoleskella naisten kusipaikkoja, sitä ällöttää ajatuskin suuseksistä.

Vierailija
11/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia hävettää jopa gynellä käynnit, ihan luonnollista tarkistaa, että kaikki ok alapäässäkin.

Vierailija
12/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kurjaa jo, ettei sitä viitsi edes ruveta parantamaan.

Me leikitään usein niin, että vuorotellen toinen saa sanoa, mitä haluaa toisen tekevän omaksi hyväksi. TOIMII... ja paranee vain kun kikkakakkosia on koko ajan lisää miten saa toisen aivan hulluksi.

Vierailija
13/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiinnosta nuoleskella naisten kusipaikkoja, sitä ällöttää ajatuskin suuseksistä.

eipä olis mun mies, kait tähän maailmaan kaikkea mahtuu.

Vierailija
14/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vois sunkin miehes virkistyä huimasti! Tai sitten leikitte kartonon isäntää ja piikaa tai orjatarta tai huoraa...

Jos sun miehes sais leikkiä sun kanssa hutsua, ei huolta, että katselisi pikkujouluissa osaston sihteeriä.

Ja haluankin mieheni katselevan " osaston sihteeriä" pikkujouluissa, koska minä olen se...

Meillä on oikeen aktiivinen seksielämä, kiitosta vaan!

t 6

Vierailija
15/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan saa sellaisen fiiliksen, että ei sitä ei tätä. Eikä kukaan kuiteskaan ois ees kiinnostunut meidän vällyjen välissä.

Vierailija
16/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan seurustellut kenenkään muun kuin minun kanssani, ja hän on saanut kyllä rauhassa ottaa selvää naisen anatomiasta ihan elävän mallikappaleen kera.. mistäpä sitä muuten oppisi?

Yhdessä olemme olleet 16-vuotiaasta.

Vierailija
17/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme todella paljon (ihan siinä valoissakin) suuseksiä jne. En häpeillyt mitään, eikä ollut edes syytäkään.

Kun saimme esikoisen, mies oli aivan ihana synnytyksen jälkeen; oli kiinnostunut ns. kunnostani, eli millaisessa kunnossa alapääni oli synnytyksen jälkeen (ja näytinkin, siinä samassa kun itsekin peilillä katselin), ja olimmekin hyvin yllättyneitä siitä miten se jo 2pv synnytyksestä näytti täysin samanlaiselta kuin ennen synnytystä. :)

Ja seksihommat jatkui hyvin...

Mutta kun saimme toisen lapsen, mies ei kysellyt mitään, ei ollut kiinnostunut, joten jostain kumman syystä minä aloinkin häpeämään alapäätäni (vaikka tälläkin kertaa se palautui yhtä hyvin jne.), mutta miehelleni en sitä näytä. En minä sitä ala esittelemään, en kehtaa.

Joten eipä ole ollut koko seksiä nyt 5kk. :(

Joten se niistä ihanista ja huolettomista ajoista. Voin vain kaihoisasti muistella.

(Ja kyllä, ole kyllä yrittänyt ottaa asian puheeksi, mutta ei olla päästy puusta pidemmälle... eli mies ei jatka keskustelua, sanoo vain tyyliin " kyllä mä haluisin..." mutta ei ole aidosti kiinnostunut pätkääkään.)

:( :(

Vierailija
18/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä oo mies silti käyny kurkkaamassa alakertaan sen tarkemmin. Ihan pano riittää.

Vierailija
19/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo aikaa tarpeeksi usein siistiä karvoitusta ja miehellä on tapana kommentoida ikävästi mun kroppaa muutenkin. Itseasiassa ukko saisi pysyä kaukana koko alapäästä ihan kokonaan

Vierailija
20/25 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään nuole. Käsillä kyllä tekee vaikka mitä taikoja ja näin mutta ei sitä kyllä kiinnosta pillun katteleminen. Ruma vehjehän se kyllä onkin.