Jos saisit ihan valita niin mitä sukupuolta haluisit lapsesi olevan? siis...
jos useampi lapsi niin minkälainen kokoonpano tyttöjä ja poikia vai vaan toista sukupuolta. Ja tietty MIKSI?
Kommentit (47)
mielipide eroista...
Mä olen aina halunnu kolme poikaa. : ) Tosin nyt on käyny mielessä et ehkä kuitenkin neljä... Mutta aika näyttää.
Yksi poika on, vauva vatsassa tulossa, sukupuoli ei vielä tiedossa.
Välillä olen kyllä miettiny et tyttö vois olla kiva, sen kans vois sit tehä semmosia tyttöjen hömppäjuttuja. Mut sit kuitenkin aina ku ajattelen elämää eteenpäin niin mielessä on meidän pojat. : )
Jänniä hetkiä eletään, vauvan sukupuoli selviää (ehkä) parin viikon päästä. Voi pikkusen pistää ajatuksia uusiks jos osottautuukin tytöksi. : )
ja niin paljon kuin tulee. :) ei siksi, että pitäisin vars pojista enemmän, vaan siksi etten usko että olisin tytölle kovinkaan hyvä äiti.
Kaksi on ja tulevatkin voisivat olla. Siksi että tyttöjen maailma on itselleni hyvin vieras. Pojat ovat mutkattomia ja reiluja.
hämmästyisin tosi paljon jos saisin pojan. Olisin ihan aidosti ihmeissäni :) Sinänsä älytöntä kun ihan yhtä mahdollistahan se pojankin saaminen on!
Terv. olinkohan 3..
toiveemme ei aivan toteutuneet saimme tytön seuraksi hurmaavan pojan :)
Nyt tulossa kolmas vauva mahassa ja se taitaa olla ultran mukaan tyttö myös. Minä oon aina miettinyt että haluisin mieluummiin poikia. Meidän poika on kiltti ja helposti kasvatettava tapaus. Tyttö on ollut itsepäinen ja vaikealuonteinen. Oisin niiin mielelläni halunnut tästä kolmannesta pojan. Varsinkin kun mietin 10 v eteenpäin, oikein ällöttää ku tytöt lopettavat lapsuutensa hirmu aikaisin, meikkaavat silmänsä mustiksi yms. Pojat ovat lapsia pidempään, paljon mutkattomampia tapauksia...
mies puolestaan haluaisi neljä tyttöä
Toistaiseksi perheeseemme kuuluu kaksi tyttöä ja kolmatta aletaan yrittämään ensi kierrosta :-)
MUTTA, jos olisi pitänyt valita ;) niin olisin halunnut 2 poikaa ja 2 tyttöä.
Sain kolme poikaa ja tytön. Hyvä näinkin =D
Jos vielä yhden saisin ja sukupuolenkin vois valita, niin pojan ottaisin mieluummin.
Mutta toivoisin, että jos saan useamman lapsen kuin vain tämän mahassa olevan yhden, että saisin molempia sukupuolia. Vaikka tuskin maailmani kaatuisi vaikken saisikaan. Ainakin nyt ajattelen näin, saas nähdä mitkä on mietteet myöhemmin. ;)
on helpompi ymmärtää ja sitä kautta kasvattaa kun itsekin on ollut tyttö. Siksi halusin salaa tyttöjä ja sainkin kolme. Ihan uuden kokemisen vuoksi tietysti olisi ollut jännää jos joku olisikin ollut poika mutta hyvä näin että kaiken voi vetää aika lailla samalla kaavalla vaikka onhan näissäkin huomattavia luonne-eroja.
Mieluiten haluaisin 2 poikaa ja 2 tyttöä, tässä järjestyksessä.
niin ehkä pieni prinsessa olisi ihana.
Meillä on kolme poikaa ja tyttö, aivan ihania kaikki, pikkuinen pikkuvelikin olisi kyllä ihan yhtä tervetullut vaikka on noissa konemiehen aluissa yhdelle äidille kyllä aikamoinen kasvattaminen=)
Oikeastaan en osaisi toivoa ja sanoa kumpi olisi mieluisampi mutta tyttö meillä kaipaa kovasti siskoa, ehkä se alitajuisesti vaikuttaa;O
Toisesta toivoin poikaa, että olisi molempia. Ja pojan sain. Varmaan olisin toivonut toisesta tyttöä jos esikoinen olisi poika. Jos vieä tulisi kolmas vauva toivoisin ehkä tyttöä, ihan vain "vaihtelun vuoksi", jos olisi pakko jompi kumpi toivoa.
Tähän on kaksi 'todella pätevää' syytä ;)
Sitten olis molempia yhtä monta, 4 tyttöä ja 4 poikaa.
Ja nyt kun 2 nuorinta on poikia, olis ihana taas pukea jollekin lapselle pieniä vaaleanpunaisia hörhelöitä, meidän isoille tytöille ne ei enää kelpaa..
Oikeesti poikakin kelpais ihan hyvin.
Nyt poika ja tyttö, kuten aina halusinkin. Mukava seurata molempien kasvamista.
Hassua kun olen luullut että suurin osa toivoo näin että molempia olisi yhtä monta tasapainon vuoksi. Nyt tyttö ja poika.
.meikkaavat itsensä jo teininä ja ovat niiin aikuista, että! Pojat pelailee eivätkä välitä moisesta hömpästä
tappeluksi tämä ketju...
Minä haluaisin pelkkiä tyttöjä, mutta en tiedä kuinka monta. Kaksi on, ehkä vielä kaksi?
Siksi, että poikalapset on mulle jotenkin vieraita. Tai siis ajatus tuntuu vieraalta kun ei ole poikia. Vaikka en uskokaan, että persoona riippuu sukupuolesta, niin jostain syystä silti näin..
Lisäperusteluna se, että tytöille on tarjolla kivempia vaatteita ja enemmän tyylejä kuin pojille. Tyttöjen yleensä suosimat harrastuksetkin ovat sellaisia jotka kiinnostavat minua enemmän. Jos tyttöni haluavat harrastaa "poikien lajeja", niin saavat tehdä sen sitten isänsä kanssa :)
Hassua ehkä sikäli, että en ole itse mikään kovin perinteinen nainen...