Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi Kaksonen?

Vierailija
07.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattinen, seurallinen, kiltti

Vierailija
2/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkiä loukkaantumaan, suuttumaan, ailahtelevia (voi hetkessä mennä aivan laidasta toiseen), vaikea asettua toisen asemaan, keskittyvät vallitsevaan tunnetilaan niin että muu maailma unohtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava seuramies.

Vierailija
4/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kakkosen ja vitosen mainitsema vaikeus eläytyä toisen asemaan ei pidä ainakaan paikkansa vaan todella empatiakykyinen persoona.

Muistaakseni kaksosten horoskkopeissakin luonne kuvataan empaattiseksi?

Vierailija
5/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että kaksosen oma vallitseva tunnetila jyrää allensa kaiken muun ja kaksosen on silloin vaikea nähdä mitään muita näkökulmia kuin omaansa. Oli hän sitten loukkaantunut, surullinen, väsynyt tai vihainen.

Vierailija
6/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos saan se kahdesti vuoteen suututettua! Empatiakykyä kyllä löytyy ja muutenkin on hurmaava seuramies. Kaikin puolin ihana ukko!

Kärsivällinen on kuin mikä, kun jaksaa minun koukkuilujani katsella! Itse olen päkäpää pässi.

Vierailija
7/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä yhtä mieltä,toisena päivänä mieli onkin ihan muuta. Ei halua sitoutua. Todellakin kuin kaksi eripersoonaa. Ailahtelevainen.

Vierailija
8/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kenen sukunimi olisi Kaksonen. vai tarkoitatko horoskooppimerkkiä?? Dorka.

Vierailija
9/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaksonen on mieheni, ei suutu sitten millään ainakaan mulle. Muuten kyllä mieliala heilahtelee nopeesti laidasta laitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän