Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet silloin, kun väsyttää ja tuntuu, ettei edes iltaan asti jaksa?

Vierailija
23.09.2007 |

Huoh, meillä nuorempi heräilee sata kertaa yössä ja mies on reissuhommissa. Tuntuu taas, että väsyttää niin, että miten selviän iltaan asti... aina olen selvinnyt ihan kunnialla, mutta nyt kun molemmat kitisee jotain ja nuoremmalle tulee vielä hampaita... argh..

Onko ketään samassa tilanteessa ja millä keinoin aina jaksatte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna jotain valmista ruokaa esim. purkkiruokaa , kyllä se ilta sitten pian tulee ja mene nukkumaan kun lapset menee älä välitä vaikka kämppä olis miten sekaisin.

koita jaksaa

Vierailija
2/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään konsteja antaa täällä. Se perinteinen " anna lapset hoitoon ja nuku sillä välin" on kait paras keino lyhentää univelkaa. Mutta ainakin meillä kuopus vielä niin pieni etten raaski laittaa häntä muille hoidettavaksi, tällä hetkellä vaihe että parkuu aina jos vieraan syliin joutuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kamala univelka ja on fyysisesti loppu, sitten on vain unohdettava kaikki toisarvoinen touhuaminen. Eli lapsille ruoka ja juoma ja vaippojen vaihto pitää hoitaa. Muuten saa kämppä räjähtää käsiin.

Sitten majoitat itsesi sohvalle tai patjalle lattialle ja pistät piltit touhuamaan siihen ympärille. Kerran epätoivoissani sulkeuduin pienimpään huoneeseemme, kaikki vaaralliset asiat pois, lattialle vain turvalliset vauvalelut ja torkuin siinä kun pieni möngersi ympärillä.

Mutta jos olen ollut henkisesti loppu, niin (kivityksiä otetaan vastaan jos on kanttia heittää) olen ottanut lasin tai kaksi viiniä. Se vain auttaa.

Tosin nyt olen raskaana, joten puhelu ystävälle tai hömppäohjelma telkusta on jokseenkin toiminut.

Vierailija
4/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juo kahvia ja sitten kun on niin paha väsymys että ihan silmiin sattuu niin olen turvautunut noihin... Mulla ainakin auttavat pahimman yli, mut en kyl tiiä miten sallittua niiden käyttö on...

Vierailija
5/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, nuorin vuoden, keskimmäinen kaksi ja vanhin viisi. Nyt mies kotona, mutta huomenna lähtee viikoksi työreissulle.. Minä olen ihan poikki yleensä aina; odotan ensin aamupäivällä lasten päikkäreitä ja niiden jälkeen alan odottaa yöunia. Nuorin on nyt kuukauden päivät heräillyt keskimmäärin viisi kertaa yössä:/ En ole keksinyt mitään keinoja jaksamiseen.. Uni auttaisi!

Vierailija
6/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kämppä on jo nyt kuin pommin jäljiltä, vaikka likaista kyllä ei ole, mutta tavarat hujan hajan. Pienempi viihtyy max. 5 minuuttia itsekseen, varsinkin nyt. Tuntuu, että pitää jatkuvasti olla kantamassa ja keksimässä tekemistä. Isompi kiusaa pienempää kun on niin tylsää... joo, taidetaan lähteä ulos, jos se virkistäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi