Onko täällä ketään maisteria? Kuinka paljon tienaat?
Siis kiinnostaisi eniten yhteiskuntatieteiden ja kasvatustieteiden maisterit ja kuukausipalkka.
Kommentit (31)
tienaan noin 2100€/kk. Ja tuo siis brutto.
ja tienaa jotain 4000-5000e... (käyn välillä sen poikamiesboxissa siivoomassa ja olen pari kertaa nähnyt tuon liksanauhan, kun mun pitää käydä yleensä sen postitkin läpi et mitkä säästetään ja mitä roskiin).
ja tienaa jotain 4000-5000e... (käyn välillä sen poikamiesboxissa siivoomassa ja olen pari kertaa nähnyt tuon liksanauhan, kun mun pitää käydä yleensä sen postitkin läpi et mitkä säästetään ja mitä roskiin).
tämän vuoden tienestit tähän mennessä 55 200 euroa.
ja peruspalkka n. 2750 eur plus epäsäännöllisiä lisiä 100-500 eur / kk
en mä nyt mikään hyväntekijä ole ja hoitovapaalla ei mulla paljoo tota fyrkkaa ole :( harmi vaan että se serkku on tosi usein ulkomailla työmatkalla, joten kovin usein en sinne pääse siivoomaan....
Parhaimmillaan olen tienannut 2800 euroa kuussa opettajan sijaisena, jossain toisessa pätkässä kouluttajana 2300, jossain 1900.
Pahoilla työttömyysalueilla on surkeastikin tienaavia maistereita, ja töitä ei välttämättä edes ole. Itse olisin todella tyytyväinen, jos saisin työn, jossa palkka olisi 2300 e / kk. Nyt haluan kuitenkin hoitaa pieniä lapsiani kotona.
Jos haluat pilata elämäsi, opiskele filosifiaa...
ehkä näitten maistereiden pitää just tän takia pitää ittestään hirveetä meteliä ja väheksyä muita, taitaa pänniä ku vähemmän koulutetut tienaa enemmän
ja se on tietysti väärin, kyllä koulutuksesta pitäisi maksaa.
Elokuusta lähtien palkka nousee ja on yli 4300 €/kk.
FM, tienaan 1850 kuussa. Olen tällä hetkellä tutkimusavustajan tittelillä, koska vasta aloitin akateemisen urani. Kohta tuo nousee, mutta 2500 rajan ylittämiseen taitaa mennä aika kauan - ellen sitten lopeta yliopistohommia.
Toisaalta täytyy ottaa huomioon, että palkkani maksetaan likimain kokonaan itseni kehittämisestä ja palkan lisäksi saaliina on ylempi tutkinto, joka puolestaan avaa ovia .
tänä vuonna ekaa kertaa yli 100 000 vuositulot :-)
Ihan vapaaehtoisesti vaihdoin kyllä hieman pienempipalkkaisiin hommiin (perheystävällisempiin).
Mahdollisuus olisi ollut töihin, joissa palkka n. 3000€, mutta valitsin tämän nykyisen pienempipalkkaisen ihan vapaaehtoisesti.