Onko täällä ketään maisteria? Kuinka paljon tienaat?
Siis kiinnostaisi eniten yhteiskuntatieteiden ja kasvatustieteiden maisterit ja kuukausipalkka.
Kommentit (31)
akateemisuus ei takaa sitäkään.
Sivistystä lienee kuitenkin yleensä ajetaan takaa, jos "nostetaan itsemme amisten yläpuolelle".
Lisäksi tradenomeja tuntuu olevan pilvin pimein työmarkkinoilla, ja joillain aloilla kilpailu on veristä (tutuilta tradenomeilta olen kuullut).
Insinööreillä toki parempi tilanne. Oma mieheni (DI) tienaa reilusti yli 5000€ kuussa.
29
t: kohta ylempi amk itsekin...
vetää kirkkaasti pohjat. Eli FM ja 1600e/kk. Ja aikuisten oikeesti!
5500 dippainssi ja nainen, parempi palkkakin ollut mutta vaihdoin sieltä pois.
VTM enkä tee alan töitä (mitä ne sitten ovatkaan). Mulla on liksa noin 6 tonnia ja työkokemusta reilut kymmenen vuotta.
Rahaa enemmän mulle merkka työn mielekkyys. Satamasta en taitaisi sitä löytää.
Hassu ajatus, että maisteriksi ei kannata lukea, kun katsoo tämän ketjun palkkoja. Maisterit tienaa 2000-4000 €, minusta komeita palkkoja, varsinkin kun itse en ole päivääkään opiskellut tulevan hyvän palkan takia. Elämässä on muitakin arvoja kuin raha.
Ensi syksynä se on jotain 3500. Olen FM ja kohtuullisen määrän ylitunteja tekevä aineenopettaja peruskoulussa.
tulot valmistumisen jälkeen vaihdelleet 1400-3400
pelkkiä pätkäduuneja
Lisäksi tradenomeja tuntuu olevan pilvin pimein työmarkkinoilla, ja joillain aloilla kilpailu on veristä (tutuilta tradenomeilta olen kuullut).
Insinööreillä toki parempi tilanne. Oma mieheni (DI) tienaa reilusti yli 5000€ kuussa.
29