Facebookista tietävät!
Miten reagoitte, jollette halua vastata jonkun kutsuun? Ja jos vastaatte, muttette halua, että ko henkilö pääsee näkemään, keitä muita on omalla Facebookillanne, miten se estetään?
Kommentit (10)
Mielestäni voi.
Hmmm, mitäs salattavaa sulla on? Haluaako pomo sun kaveriksi, etkä halua paljastaa pahinta biletystäsi?
tuttu parinkymmenen vuoden takaa, belgialainen mies. Kun en yhtään tunne häntä enää, en haluais laittaa esim. lasteni kuvia sivuille. Ihan hölmöä, myönnetään, mutta Belgiassa on liikaa tietynlaisen taipumuksen omaavia.
Valitaan vaan rohkeasti se Ignore!
Nössö IRL, nössö Facebookissa!
Vierailija:
Mielestäni voi.Hmmm, mitäs salattavaa sulla on? Haluaako pomo sun kaveriksi, etkä halua paljastaa pahinta biletystäsi?
sivullani on. Ei tosiaankaan pomo ole kyseessä, hehe, sepä vasta olisi uutinen.
Vierailija:
Nössö IRL, nössö Facebookissa!
Tuon logiikan mukaan näytät kaiken itsestäsi myös IRL. Ole hyvä, se on sinun valintasi, ei minun.
Nössöä on alistua yleisen trendin vietäväksi, rohkeaa on seurata omia periaatteitaan.
6 osaa käyttää sitä Ignore-vaihtoehtoa toisin kuin ap!
Tietenkin sellaisia ihmisiä on. Esimerkiksi kaikki ex-hoidot, liian uteliaat pikkuserkut ja narsistiset ex-työkaverit.
Vierailija:
Tietenkin sellaisia ihmisiä on. Esimerkiksi kaikki ex-hoidot, liian uteliaat pikkuserkut ja narsistiset ex-työkaverit.
haluaisi antaa aihetta ilkeämieliseen panetteluun: " se ei halunnut mun kamuks facebookissa, se luulee olevansa jotain parempaa kuin mä."
että Facebook on suoraan verrannollinen IRL-kontakteihin. Harva jättää moikkaamatta tuttuja vuosienkaan takaa, toisaalta harva myöskään levittää koko elämänsä jonkun vanhan hoidon tai ala-astekaverin eteen. Niinpä tarvitaan astevaihtelua: profiilin voi rajoittaa näkymään kokonaisuudessaan vain joillekin, ja paljastaa vähemmän itsestään toisille.
Silti, enpä laittaisi kovin paljoa kuvia lapsistani tai itsestäni nettiin.
" Limited profile" valitsemillesi ihmisille.