Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkautua: haiseva appiukko

Vierailija
27.10.2008 |

Meille tuli anoppi ja appiukko kylään, asutaan ulkomailla. Mieheni lähti isänsä kanssa käymään kaupassa iltasella. Noh, appiukolle oli tullut siellä hätä muttei suostunut meneen vessaan kaupassa. Kotiin tultuaan istui ainakin puol tuntia alakerran veskissä. Kun tuli sieltä, haju levis kivasti olkkariin jossa istuin täydellisiä naisia katselemassa anopin kanssa. Mun oli pakko avata ovi ja tuulettaa. Menin samalla laittaan pyykit kuivaan alas, jollion kuulin appiukkoni sanovan anopille ja mun miehelle "mun tarpeeni ei kyllä varmasti haise"....Huh! Noh, tultuani ylös ovi oli pantu kiinni, mutta vessan ikkuna oli laitettu auki (anoppi). Noh, kohta alkoi taas haiseen...Oli varmaan tullut kaupassa jotain housuun, tätä anoppikin epäili ihan ääneen. Mutta appiukko vaan istua törötti siinä. Haju kun ei vaan haihtunut. Mun oli pakko lähteä pois muka nukkumaan. Voi pentele! Appiukko on ollut ennenkin kuuluisa siitä, ettei vaihda kalsareitaan joka päivä. Kuinka helkatissa mä kestän p:lle haisevaa vanhaa ukkoa huushollissani viikon? Kyseessä on siis yli 70v. mutta muuten erittäin pirteä ja terve mies. Kohtelias tarvii olla, tiedän. Mutta onko p:n hajua pakko sietää? Miten helkkarissa saan ratkaistua asian diplomaattisesti?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän