Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamo, optikko, gyne ja hammaslääkäri Jyväskylästä

Vierailija
06.10.2007 |

Olemme juuri muuttaneet Jyväskylään ja monta uutta ammattilaista on etsinnässä. työkavereilta olen saanut jo vihjeitä mutta lisää kaivataan.

Kampaaja joka osaisi tehdä muodikkaan leikkauksen, ei aina samaa vanhaa tyyliä.

Optikko josta saa hyvää palvelua ja yksilölliset lasit. (Instru, Nissen ja uudet halpis optikot pois laskuista). Entäs löytyykö optikkoa josta sais kovat piilolasit keratoconusta sairastavalle miehelleni?

Gynellä käynti on aina yhtä inhottavaa. Mistä löytyis helläkätinen ja asiallinen gyne?

Viimeisenä mutta ei vähäisempänä hammaslääkäripelkoiselle hammaslääkäri?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lämpimästi suosittelen, hänen vastaanotolleen menee jo _melkein_ mielellään. Hän on erikoistunut pelkopotilaisiin ja hoitotyö on sen mukaista, vaikkei mitään tainnuttavaa tarvittaisikaan. Sinne siis!!

Vierailija
2/10 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. jkhammas. fi/pelko. htm

Siellä saa virtuaalilasit hoidon ajaksi päähän!! Ja se joka toimii pelkopotilaiden hammaslääkärinä on Tuula Koskela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupakadun alkupäässä hyvä optikkoliike. Nimeä en muista. Persoonallisempia laseja ja hyvät linssejä.

Vierailija
4/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen Gyne-Praxiksen Tuula Rastasta! Todella mukava ja asiantunteva gyne!

Trendikästä kampaamoa hakevalle suosittelisin Studio Aki Korpista ja siellä esim Josea.

Hyvä silmälääkäri löytyy Puistokadun silmälääkärit oy:n Timo Kalima. Optikoista on kaikista yhtä huonot kokemukset. Ehdottomin pohjanoteeraus oli kävelykadun pieni liike, olikohan se Näkösoppi nimeltään. Siellä myös silmälääkäri ala-arvoinen.

Yksityisistä hammaslääkäreistä ei kokemusta..

Vierailija
5/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoitanut mun keratoconus-piilarien tilaukset. Ihan ok, mutta vaikea on tämän kokoisesta kaupungista löytää keratoconus-asianuntijaa ainakin mun kokemusksella. Timo Kalimaa voin minäkin suositella silmälääkäreistä.

Vierailija
6/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaitsee keskustassa ravintola huviretken vieressä alkon vastapäätä kulmassa....

Vierailija
7/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalimasta olen kuullut hieman ristiriitaista kommenttia. On kuulemma tosi kiireinen. Mies on kyllä sitä mieltä että ei vaihda lääkäriä. käy kuuleemma vanhalla kotipaikkakunnalla tutulla lääkärillä. Mutta optikko pitäis löytää. Olemme tehneet periaate päätöksen, että Instrussa emme asioi, todella huonoja kokemuksia kahdelta muulta paikkakunnalta.

Itselläni ei ole tarvetta silmälääkärille mutta mistä löytyis optikkoliike josta saa persoonalliset kehykset joita ei tule jokaisella vastaan? Onko kokemuksia Sokoksen silmäasemasta ja KAuppakadulla olevasta Cazzesta? Onko näissä liikkeissä hyviä optikoita? Nimiä kehiin!

Kierrokselle pitäis vissiin lähteä ihan liikkeisiin mutta se on niin raskasta. Aikaisemmin on ollut helppoa kun on ollut tuttu liike mistä on tiennyt löytävänsä hyvät lasit ilman kiertelyä?

Gynestä onkohan Rastaalle vaikea saada aikaa? Monesti suosituille gyneille on tajuttomat jonot.

Eikö kukaan osaa neuvoa hampulekuria joka olis erikoistunut pelkopotilaisiin? Mulle meinaa iskeä paniikki kun pitää edes ajatella hammaslääkäriin menoa. Mulla on ollut aika paljon ongelmia hampaiden kanssa ja siitä on jäänyt kammo. Nyt olis edessä viisudenhampaiden poisto.

Vierailija
8/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Gynestä onkohan Rastaalle vaikea saada aikaa? Monesti suosituille gyneille on tajuttomat jonot.

Ellei onnistu saamaan tuurilla peruutusaikaa, niin kyllä Tuulan pakeille on aina n. kuukauden joutunut odottelemaan.

Vierailija
9/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasti henkeni ekassa synnytyksessäni :-)

t. ikuisesti kiitollinen

Vierailija
10/10 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parturissa käyn aina klipsissä, se on forumissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme