Lue keskustelun säännöt.
Kumman ottaisit jo pitäisi valita: koulutuksen vai työkokemuksen?
Kommentit (2)
Kukapa ei työkokemusta haluaisi itsellään kartuttaa, onneksi sitä voi hommata opintojen ohellakin ainakin loma-aikoina. Ilman koulutusta ei tosin omalla alallani voi saada työkokemustakaan...
Mutta jos kysyt, kumman ottaisin töihin, paremmin kouluttautuneen vai enemmän työkokemusta keräänneen, niin ei se noin musta-valkoista sentään ole! Niiden pitää olla tasapainossa, ja tyypin sopiva tehtävään myös ominaisuuksiltaan. Voisin palkata jonkun hyvän tyypin suoraan koulunpenkiltäkin, kun jostainhan jokaisen on joskus aloitettava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ehkä sen työkokemuksen