Lue keskustelun säännöt.
Vaikuttaako sinusta BB-Piia ylikiinnostuneelta seksiaiheista?
Kommentit (4)
Luulen ettei sillä ole vientiä siviilissä ja eihän talossakaan kukaan ole siitä ollut kiinnostunut.
Känisevä, inisevä, syömishäiriöinen, epämiellyttävä yms.
Mitään positiivista en hänestä kyllä hakemallakaan löydä.
Harmittaa kun Kadi ei sitä nimennyt. Uskon että Kadi selviää tästä illasta jatkoon mutta niin Timokin.
Tippuja on joko Niko tai Maxine.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti vielä löytää itsensä.
ja tosi lapselliselta vaikuttaa, ei tosiaan varmasti mikään mikään seksipeto!
muutamaan otteeseen hengailin tämän kyseisen henkilön kanssa. Oli jo silloin ihan hirveä ämmä. Samannäköinen jo silloin, huonolla itsetunnolla varustettu, kiusasi toisia kohottaakseen itsetuntoaan. Ei näytä millään tavalla muuttuneen vuosien saatossa.