Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntamme valtuutettujen keski-ikä 50v, masentavaa

Vierailija
27.10.2008 |

On taas asiantuntevissa käsissä lapsiperheiden ja nuorten asiat, kun kalkkikset pääsevät niistä päättämään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuoden päästä 50-vuotias ja mulla on sekä nuoria että pikkulapsia. En tosin ole valtuutettu.

Vierailija
2/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoja ukkoja rauhanyhdistyksellä. Hyvästi nuorison bileet ja muut nuorekkaat päätökset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla muuta kuin lesta, kuten 2 on

Vierailija
4/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viisi lasta, ikähaarukka 5 - 20 vuotta. Enkä ole vielä ihan 50-vuotiaskaan. Aika monella mun ikäisellä on kotona nuorisoa ja monella myös pikkulapsia. Jos olisin asioista päättämässä, niin nuoriso olisi mun sydämen asia.- 2

Vierailija
5/5 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ymmärrän kyllä pointin, mikäli tarkastellaan ikääntyneitä kokoomussetiä yms.

MUTTA! Kunnallispolitiikassakin tulisi ihmisellä olla melko laaja tietämys niin poliittisesta päätöksenteosta kuin monista kuntalaisia koskevista kysymyksistäkin, ja mun villi veikkaukseni on, että ANIharvalla parikymppisellä perheellisellä tätä koulutusta, näkemystä, kokemusta ja ymmärrystä on. Meidänkin piirissämme oli ehdolla kaiken maailman kiekkoilijaa ja ihmepimua. Hienoa, että he haluavat osallistua, mutta kyllä kunnan asioista pitää päättää ihmisen, jolla on jo laaja kokonaiskuva systeemistä.

Moni viisikymppinen on kokenut perheellisen eri vaiheet ongelmineen, ja osalla on jo lapsenlapsia, mitä kautta nyukyongelmat varmasti välittyvät hänellekin. Työssään he ovat keränneet sen verran kokemusta, että tuntevat taatusti untuvikkoja paremmin, syvemmin ja laajemmin monen monta ongelmaa - ja kypsempinä osannevat löytää ehkä (EHKÄ!) viisaampia ratkaisujakin näihin.

Tällä en tarkoita, etteivät nuoret saisi näkyä päätöksenteossa, päinvastoin! Puolustan kuitenkin aikusiten ihmisten kokemusta, jota meillä keltanokilla ei ole. Maassamme tunnutaan arvostavan vain nuoria, ihme juttu. Haperoidummeko mekin parinkymmenen vuoden kuluttua joksikin ihme kalkkiksiksi, joilla ei muka olisi näkemystä ja tietämystä elämästä??? Saanen epäillä.