Koiran lohjennut hammas
Onko kokemusta? Koiralla vanha lohkeama hampaassa, en tiedä, milloin tullut.Onkohan kipeä, koska minulla itselläni on lohjennut hammas muutaman kerran ja tietysti kipua voi olla silloin, mutta ei myöhemmin.
Kommentit (10)
No mitä mietit vaan heti eläinlääkäriin.
Koira voi saada bakteeritulehduksen, jos sitä ei hoida heti. Mätänee koko leuka vielä.
Jos juureen asti haljennut ,niin se on kipee ,tai tulee olemaan kipee. Ja lekuri nyppäsee sen pois.
Miten niin et tiedä milloin on tullut? Koirien hampaat pestään päivittäin ja samalla kyllä huomaa jos hammas on lohjennut. Ja on kipeä, eli eläinlääkäriin viivyttelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et tiedä milloin on tullut? Koirien hampaat pestään päivittäin ja samalla kyllä huomaa jos hammas on lohjennut. Ja on kipeä, eli eläinlääkäriin viivyttelemättä.
Koirani on kodinvaihtaja ja käynyt lääkärissä 4kk sitten. Hampaita ei katsottu
tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolloin.
No todella outoa ettei eläinlääkäri kaso myös suuhun tarkastuksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolloin.
No todella outoa ettei eläinlääkäri kaso myös suuhun tarkastuksen yhteydessä.
Sain tiedon koiran ottaessa, että perusteellinen tarkastus tehty ennen uutta kotia. Lääkärikäynti koski ihan muuta asiaa. Juttelin 2 tuttuni kanssa, ei heidänkään lääkärit suuhun katso, jos esim. haava tassussa.
Kuka ihme pesee koiran hampaita päivittäin? Tuo on kyllä semmosta puppua että huhhuh. Mutta itse asiaan: minä huomasin myös äsken että aussin etukulmuri on lohjennut. Tässä mietin että mitä teen...
Käytä eläinlääkärissä nyt, mieluummin heti, katsoo muutenkin koiran yleisterveyden.