Mistä te miehet oikein noita haluttomia lahnoja revitte vaimoiksenne??
En käsitä, miten onnistuttekin löytämään sellaisen vaimoksi. Omassa kaveripiirissäni aina ihmetellään että miksi ihmeessä joku nainen on tuollainen tylsä pihtari, ja että niitä viedään vielä vihillekin :O
Kommentit (44)
Totta, myös mies haluaa tuntea olevansa seksuaalisesti haluttu.
Lahna ei ole seksuaalisesti vetoava vaikka hän fyysisesti olisikin eroottisen näköinen. Halu syttyy ja sammuu pään sisässä.
Lahnalla se ei syty.
M32
Vierailija:
Semmoisiakin on, joita loukkaa syvästi koko ajatus. Haluavat vain, jos nainenkin aidosti haluaa.
Lopeta jo se yleistäminen.
Mieheni kohtelee minua erittäin hyvin ja huomaavaisesti, vaikka seksiä ei meillä ole. Ei meillä esim. kotihommista kinastella tai kummankaan omista harrastuksista tai ajasta. Mieheni on just sellainen mies, jolle on oikeasti kiva laittaa ruoat pöytään, koska hän arvostaa sitä sanoin ja teoin.
Kukkiakin saan joskus sekä säännöllisesti kohteliaisuuksia ulkonäöstäni. Samoin merkkipäivät mies on aina huomioinut kiitettävästi, vaikka itse en ole jaksanut kohdella häntä samoin.
Ja enpä muista, että mies olisi paremmin kohdellut silloin kun seksiä vielä oli, tosin hellyyden osoituksia saattoi sillon olla enemmän. Mutta mikäänhän ei nytkään estä minua menemästä mieheni kainaloon halattavaksi, jos haluan, en vaan halua.
Eli vaikka sinulla M32 alapää ohjaa käytöstäsi naista kohtaan, niin yritä ymmärtää myös, että kaikilla miehillä asia ei näin ole.
(Ja miehelläni ei ole muita naisia, koska ei käy ilman minua juuri muualla kuin töissä/lenkillä ja muutenkin on niin suoraselkäinen mies, ettei varmaan pettäisi vaikka tilaisuus tulisi).
Komppaan M32:sta, paljon asiantuntevia totuuksia miehistä.
M30
Vierailija:
Eli vaikka sinulla M32 alapää ohjaa käytöstäsi naista kohtaan, niin yritä ymmärtää myös, että kaikilla miehillä asia ei näin ole.
Semmoisiakin on, joita loukkaa syvästi koko ajatus. Haluavat vain, jos nainenkin aidosti haluaa.