Mistä te miehet oikein noita haluttomia lahnoja revitte vaimoiksenne??
En käsitä, miten onnistuttekin löytämään sellaisen vaimoksi. Omassa kaveripiirissäni aina ihmetellään että miksi ihmeessä joku nainen on tuollainen tylsä pihtari, ja että niitä viedään vielä vihillekin :O
Kommentit (44)
Ja halusin tähän ketjuun vastaavan miesten, enkä loukkaantuvien pihtariakkojen.
ap
Totuus on se että nainen muuttuu. Kuten varmaan myös mieskin.
Meillä vaimo oli kyllä intoa täynnä alkuaikoina, kaikkea kokeiltiin jopa muutama kerta anaalia hänen toivomuksestaan. Sitten tuli lapsia ja avioliiton arki. Vaimon motivaatio vongata katosi.
Haluja tulee joskus satunnaisesti vielä esiin ovulaation aikana, muuten ei.
hetkellisesti niin eihän siinä mitään, mutta jos puhutaan jo kuukausien/vuosien selibaatista niin kyllä ne vaihtoehdot on joko ero tai seksisuhde muualla. Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen todella oleellisena osana.
heidän miehiensä seksiosaaminen on todella kehnoa!
Parisuhteen alkuhimoissa mikä tahansa seksi kelpaa, mutta myöhemmin tarvitaan taitoa ja isoja orkkuja.
Toki jokainen on itse vastuussa nautinnostaan, eli lahnanainen joka ei seksistä nauti, voisi antaa tyydytysvinkkejä miehelleen. Ja toisinpäin sama homma. Minä ainakin toivon että mies kertoo mistä pitää, sillä muutenhan en voi sitä tietää, hän kun ei ole mikään ääntelijä sängyssä.
Itse en ole KOSKAAN kieltäytynyt seksistä. Vaikka alkuun ei haluttaisi, niin kyllä se halu sieltä herää kun tarpeeksi mies lämmittelee. Vaikka on monta pientä lasta ja heräilevä vauva pinnasängyssä lähistöllä... nukutetaan vauva välillä ja jatketaan taas.
Ja moralisoijille tiedoksi:kyllä me hoidamme homman niin että lapset eivät näe tai kuule.
tämä huora-madonna- ongelma. Vaimon pitäisi olla sellanen Payton place- amerikkalainen unelma-pikkuvaimo, nätti, kiltti, kotona viihtyvä, söpö ja kunnollinen naapurintyttö. Seksuaaliset halut kohdistuvat sitten siihen viettelijättäreen, jolla on punaiset stringit ja stay- up- sukat ja joka ottaa suihin kesken palaverin. No- totuus sitten näistä pikkuvaimoista saattaa olla se, että kun he saavat sen unelmaperheensä, mies unohtuu siinä kokonaan ja keskitytään sisustamaan kotia. Sitten ne miehet ruikuttavat täällä palstalla, että pikku-vaimo on lahna, mutta perhettä ei haluta rikkoa, sitten aletaan hyppimään vieraissa. Kun että olis alunalkaen valittu itselleen seksuaalisesti sopiva nainen. Mutta niinkuin sanottu, voihan nainenkin muuttua, samoin mies. Itse eronneena naisena törmään viikoittain näihin ruikuttaviin ukkomiehiin, jotka kuolaavat seksikkään naisen perään ravintolassa, mutta illan päätteeksi palaavat sen lahnan luo kotiin, jotkut kiltisti, jotkut pettäneenä. Ehkä löydän rinnalleni jo kerran pettyneen, eronneen miehen, siis itsenikaltaisen ja siinä vaiheessa suhdetta ei perusteta kodinsisustamiselle.
Miehille on tärkeää fyysinen kontakti, naisille ei. Itse olen jokseenkin turhautunut kun vaimon tärkeysjärjestys on:
Uusi koti + sisustus
Työ ja ura
Lapset
Omat vaatteet ja laittautuminen
Shoppailu ja luuhaaminen kauppakeskuksissa
Siivoaminen
Muuta tärkeää ei sitten ole. Seksi ja erotiikka (läheisyys) on täysin vieras käsite, seksi on sitten yksipuolista selällään makaamista ja odottamista että mies tekee kaiken.
Sitten silmät kiinni odottelua, että lopettais jo (joskus nopean laukeamisen jälkeen ilahtunut huomautus, joko lopetit).
Siinäpä sitä läheisyyttä ja erotiikkaa parisuhteessa.
Itse kaipaisin joskus vaimon aloitteita tms....
Ei vaimoa ennen avioliittoa tai sen alkuvuosina ollut lahna, sitten äkillisesti toisen lapsen jälkeen muuttui tosi kylmäkiskoiseksi.
Jättäkää naiset ne vakiovastaukset pois, minkä ihmeen takia mun pitäisi " erityisesti" huomioida vaimoa koko ajan (tuoda ruusuja, yllätystreffit yms.). Ei kiinnosta tippaakaan huomioida kun on henkinen ja fyysinen frigidi vastassa.
Vierailija:
Miehille on tärkeää fyysinen kontakti, naisille ei. Itse olen jokseenkin turhautunut kun vaimon tärkeysjärjestys on:
Uusi koti + sisustus
Työ ja ura
Lapset
Omat vaatteet ja laittautuminen
Shoppailu ja luuhaaminen kauppakeskuksissa
SiivoaminenMuuta tärkeää ei sitten ole. Seksi ja erotiikka (läheisyys) on täysin vieras käsite, seksi on sitten yksipuolista selällään makaamista ja odottamista että mies tekee kaiken.
Sitten silmät kiinni odottelua, että lopettais jo (joskus nopean laukeamisen jälkeen ilahtunut huomautus, joko lopetit).
Siinäpä sitä läheisyyttä ja erotiikkaa parisuhteessa.
Itse kaipaisin joskus vaimon aloitteita tms....
Ei vaimoa ennen avioliittoa tai sen alkuvuosina ollut lahna, sitten äkillisesti toisen lapsen jälkeen muuttui tosi kylmäkiskoiseksi.
Jättäkää naiset ne vakiovastaukset pois, minkä ihmeen takia mun pitäisi " erityisesti" huomioida vaimoa koko ajan (tuoda ruusuja, yllätystreffit yms.). Ei kiinnosta tippaakaan huomioida kun on henkinen ja fyysinen frigidi vastassa.
Joillekkin naisille ei ole tärkeää fyysinen koketus, minulle on!Surullista, että niin monelle naiselle riittää ne lapset ja kodin sisustaminen.
Minun tärkesyjärjestykseni siinä vaiheessa kun ehkä löydän uuden miehen:
1. Lapsen, minun ja miehen hyvinvointi
2. Parisuhde siihen mieheen; erotiikka ja yhteinen aika
3. Muut elämän asiat, kuten kodinsisustus
Sillä ihmissuhteiden tulisi olla kaikkein tärkeimpiä, enkä halua enää koskaan heittää kankkulan kaivoon sitä läheisyyttä mikä parhaillaan vallitsee miehen ja naisen välillä!
2.
7-vuodenkin yhdessäolon aikana seksi vähenee jo huomattavasti.
Itselläni ei ole halut vähentyneet sitten tippaakaan, mutta yritän ymmärtää, että seksi ei ole se pääasia ja tyydyyn saamaan 2 kertaa kuussa. Parmepi kuin ei mitään.
Onhan sitä naisia jotka ottavat miehen joka pahoinpitelee. Ja ovat tällaisen kanssa pahoinpitelyistä huolimatta. Ei siitäkään varmaan seurustelun alkaessa puhetta ole ollut.
siitä että miksi ihmeessä miehen pitäisi ostaa naiselleen kukkia, lahjoja jne. saadakseen piparia jota mielestäni kunnon parisuhteessa kuuluisi saada ilman lahjontaakin?????
usein näiden " lahnojen" puolisot tuppaa olemaan niitä jotka itkee tuoppien ääressä baarissa kohtaloansa. Ja yllättäin lasten syntymän jälkeen paljastuu se vaimon sisäinen lahnuus, vai voisko olla niin et miesten sisäinen pikkupoika ei sittenkään antanut periksi kun olis pitäny muuttuu aikuiseksi...
ja leikkimielisyys seksistä. Tai vähentää seksiä ylipäänsä? Miksi?
Jos minua miehenä turhauttaa se, että vaimo ei ole kiinnostunut mistään rutiineista poikkeavasta, niin olenko keskenkasvuinen pikkupoika? Tällä hetkellä olen seksiin tyytyväinen määrällisesti, mutta en laadullisesti. Pakko ne kassit on tyhjentää siitä huolimatta, muuten alkaa pinna kiristyä.
Lähes joka kerran jälkeen vannon, että nyt ei tipu munaa kuukauteen, vaan kuinkas käykään...
Vierailija:
vai voisko olla niin et miesten sisäinen pikkupoika ei sittenkään antanut periksi kun olis pitäny muuttuu aikuiseksi...
Vierailija:
vai voisko olla niin et miesten sisäinen pikkupoika ei sittenkään antanut periksi kun olis pitäny muuttuu aikuiseksi...
Ei kai pikkupojat seksiä harrasta, vaan nimenomaan ne aikuiset miehet. Mikä syy lapsi on sitä paitsi laiminlyödä puolisoaan? Vanhempien hyvä ja rakastava keskinäinen suhde on lapsen paras koti. Jos vanhemmilla on kylmyyttä ja katkeruutta välillään hellyyden ja seksin sijasta, sen huomaa taatusti myös lapsi.
Vai siis tarkoitatko, että nämä lahna-naiset ovat kaikessa jaloudessaan uhranneet oman seksuaalisuutensa lastensa hyvinvoinnin tähden?
ap
...milloin mistäkin syystä. Jos ei baarissa roiku niin on muuten vaan saamaton, tekee vääriä asioita tai liian innokas ja naiivi. Turha muualle on katsoa, jos ei muuta niin miehen huora/madonna-dualismista voida vikaa hakea.
Naiset ovat virheettömiä. Aina. Paitsi toinen nainen ei ole.
kuumana mieheeni edelleen. Hän on koko ajan (samoin kun minä) pitänyt huolen kropastaan, joka on upean seksikäs ja sopivan lihaksikas. Lisäksi hän on edelleen jotekin sellainen sopivan iskettävä, eli viettelen hänet yhä uudelleen. Hän ei koskaan vonkaa eikä vaadi seksiä eikä käyttäydy typerästi sillä saralla. Olen aina ollut sellainen, etten halua helppoja miehiä ja haluan itse tehdä aloitteen. Ja onneksi mies on taas aivan päinvastainen ja haluaa tulla isketyksi. Aivan upeaa hyväillä häntä ohimennen, puhua tuhmia ja pukeutua nahka-asuun vietelläkseen hänet.
Jos mies olisi koko ajan kimpussa, haluni olisivat takuulla nollassa. Nyt haluan häntä koko ajan, upea tunne!
Vierailija:
usein näiden " lahnojen" puolisot tuppaa olemaan niitä jotka itkee tuoppien ääressä baarissa kohtaloansa. Ja yllättäin lasten syntymän jälkeen paljastuu se vaimon sisäinen lahnuus, vai voisko olla niin et miesten sisäinen pikkupoika ei sittenkään antanut periksi kun olis pitäny muuttuu aikuiseksi...
Jos nainen on ollut ennen lasten saantia halukas, miehellä on iso peiliin katsomisen paikka. Ihanhan sitä on tutkittukin, kenen päälle arki tosiasssa kaatuu ja se on nainen. Vrt. tehtyjen kotitöiden määrä ja se tosiasia että vastuu on naisella.
2