Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te miehet oikein noita haluttomia lahnoja revitte vaimoiksenne??

Vierailija
06.10.2007 |

En käsitä, miten onnistuttekin löytämään sellaisen vaimoksi. Omassa kaveripiirissäni aina ihmetellään että miksi ihmeessä joku nainen on tuollainen tylsä pihtari, ja että niitä viedään vielä vihillekin :O

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nainen on ollut ennen lasten saantia halukas, miehellä on iso peiliin katsomisen paikka. Ihanhan sitä on tutkittukin, kenen päälle arki tosiasssa kaatuu ja se on nainen. Vrt. tehtyjen kotitöiden määrä ja se tosiasia että vastuu on naisella.

Osatotuus jolla miehiä syylistetään. Käytännössä roskaa. Olen kuullut tuota väitettä niin monta kertaa etten jaksa enää. Itketään sitä vastuuta ja kuvitellaan että isä käy töissä lepäämässä ja laskut maksavat itse itsensä, talo pysyy lämpimänä ja koneet kulkevat.

Roskaa sanon minä. Meillä on iso lapsikatras ja viimeisen lapsen syntymän jälkeen en jaksanut kuunnella tuota itkuvirttä joten päätin että minä jään kotiin. En väitä etteikö lasten hoitaminen olisi raskasta, kyllähän minä sen raskauden ja unenpuutteen itsekin olen kokenut.

Mutta tuo yksisilmäinen yleistävä ruikutus on säälittävää. Tottakai löytyy lintsaavia kusipäitä, mutta niin löytyy äideistäkin. Yhtä hyvin voisi sanoa että on heilläkin peiliin katsomista jos mies lähtee lätkimään.

Kyllä se vaan on niin että järkevät vanhemmat lapsiperheessä oikeasti kantavat täsmälleen yhtä suuren panoksen, vaikka joka ikistä pientä tehtävää ei ehkä jaeta kristillisesti.

Minulla on tämän kysymyksen suhteen nollatoleranssi. Molempiin suuntiin, en suvaitse miehiltäkään epätasa-arvoa.

Vierailija
22/44 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kirjoitat että roskaa, sitten käytännössä todistat ihan samaa asiaa.

" Kyllä se vaan on niin että järkevät vanhemmat lapsiperheessä oikeasti kantavat täsmälleen yhtä suuren panoksen, vaikka joka ikistä pientä tehtävää ei ehkä jaeta kristillisesti.

Minulla on tämän kysymyksen suhteen nollatoleranssi. Molempiin suuntiin, en suvaitse miehiltäkään epätasa-arvoa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran se että nainen tutkitusti ottaa vastuun lapsista ja suuremmasta osasta kotitöitä kuin mies, ei vaikuta mielestänne mitenkään asiaan (akselilla väsymys - haluttomuus), niin mikä siihen lasten saannista seuranneeseen haluttomuuten on syynä? Naisten synnynnäinen vittumaisuus, joka pääsee nyt puhkeamaan kukkaan? Vai hormonit? Ja jos se on hormonit, joille nainen ei siis voi mitään, niin miksi NAISEN pitää olla se joka sopeutuu, ei miehen? Miksei lehdet pursua mietintöjä siitä, miten miehen haluamista voitais VÄHENTÄÄ?

Vierailija
24/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensin kirjoitat että roskaa, sitten käytännössä todistat ihan samaa asiaa.

Miten tulkitset asian noin? Väitin että kyse oli miehiä syyllistävästä osatotuudesta jolla vääristetään argumentaatiota.

Vierailija
25/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miesten syyllistäminen siitä on lapsellista oman vastuun pakoilua.

Vierailija
26/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin haluta mutta kun ei. Hoidan yksin kaiken, kolme lasta joista nuorin vauva, huusholli, aivan kaiken. Mies käy töissä ja siellä menee likimain kaikki aika. Kun illalla kaadun sänkyyn, en kertakaikkiaan jaksa enää seksiä. Näin ei ollut ennen lapsia. En syyllistä miestäni siitä, ettei hän osallistu kotihommiin muuten kuin rahaa tuomalla, mutta toivoisin, että hänkään ei sitten syyllistäisi minua..

Ehkä näin ei jatku loppuelämää. Nyt vain olen täysin pihalla, ei haluta. Piste.

Vierailija
27/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana henkisesti tosi rankka suhde joka tavallaan heijastuu ongelmiimme tässä suhteessa.

Olen omasta mielestäni seksuaalisesti aktiivinen, kokeilunhaluinen, jne. Mutta kolmannen lapsen syntymän jälkeen miehestäni paljastui piirre joka oli minulle shokki. Tässä samassa kriisissä meni luottamus mieheen kun jäi valheista kiinni. Johtuen entisestä suhteesta mun on vaikea luottaa enää jos luottamus kerran menee.

No koska kyse on seksiin liittyvistä asioista, niin kun luottamus meni, mun fyysinen nautinto katosi seksistä. Tiedän että kyse on minun pääkopan sisällä olevista asioista eikä mieheni taidoista. Mutta kun en saa seksistä mitään ei minua myöskään haluta. Minä voin myöntää että minusta on tullut " lahna" ja kavereille sanonkin että seksissä olen jo eläkkeellä. Toisaalta mun mielikuvituksissa kulkee vaikka mitä ja mietin villejäkin asioita mutta en osaa mieheni kanssa toteuttaa niistä enää mitään :(

Vierailija
28/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrot enemmän? Joku perversio? Huorissa käyminen?

Vierailija:

Mutta kolmannen lapsen syntymän jälkeen miehestäni paljastui piirre joka oli minulle shokki. Tässä samassa kriisissä meni luottamus mieheen kun jäi valheista kiinni. Johtuen entisestä suhteesta mun on vaikea luottaa enää jos luottamus kerran menee.

mitään :(

Vierailija
29/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ainakin seksistä energiaa! Jos väsyttää illalla, on ihanaa rakastella esim pitkään ja rauhallisesti. Saan siitä energiaa seuraavaan päivään ja seksin jälkeen on ihana nukahtaa.

En voisi kuvitellakaan eläväni ilman seksiä, oli lapsia tai ei. Seksi pitää parisuhteeni kunnossa. Sen avulla jaamme tunteitamme ja koemme olevamme yhtä.

Edellisessä suhteessa mies ei ollut alun jälkeen yhtä seksuaalinen, joten homma kaatui mahdottomuuteensa viiden vuoden jälkeen. Mulle seksi on yhtä kuin rakastaminen, välittäminen, henkinen yhteys. Ilman seksiä en tuntenut olevani täysin rakastettu, haluttu.

N30

Vierailija
30/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pientä lasta meilläkin enkä oikein keksi tilannetta jossa olisin oikeasti liian väsynyt, koska seksi on minusta sellainen iloinen piristävä energiaa antava asia!

Vaimoni kokee sen toisin ja se on todella sääli. Hyväksyn asian, mutta rehellisesti sanottuna en täysin ymmärrä.

Vierailija
31/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju, itselleni myös valitettavan ajankohtaisesta asiasta. Ennen lapsen syntymää seksielämä ja parisuhde oli aktiivista ja tyydyttävää, nainen oli viehättävä, yhteiselossa läheisyyden tunne ja yhtenevä, positiivinen meininki. Valitettavasti lapsen mukanaan tuomat muutoset nakertavat 3 vuotta lapsen syntymän jälkeen seksielämää ja suhdetta raunioiksi. Vastuu sekä lapsen- ja kodinhoito jaetaan tasapuolisesti, joten väsymyksen tai epäoikeudenmukaisuuden viitta ei sovi tässä tapauksessa kummankaan osapuolen harteille.

Omassa tapauksessani yhteinen seksielämä tyrehtyi lapsen tulon jälkeen lähes kokonaan. Vaimon halu syttyy ainoastaan ovulaation aikaan, muutoin suhtautuminen seksiin tai aviopuolisioon on kylmäkiskoisen välinpitämätöntä. Synnytyksen jälkeen vaimo muuttui totaalisesti: lämpimästä, viehättävästä ja seksikkäästä naisesta tuli kylmä ja kireä Lahna. Mainitsemasi tylsä pihtari, joka kuoriutui lapsen syntymän myötä. Tämä latentti seikka olisi tietysti pitänyt tarkkasilmäisellä miehellä huomata jo aikaisemmassa vaiheessa. Kaikesta tästä lahnamaisuudesta huolimatta hän hoitaa lastaan antaumuksellisesti, valitettavasti parisuhteen kustannuksella.

Tylsä pihtari on nähdäkseni piilevä ominaisuus joka tulee vasta erilaisten elämän muutosten kautta ilmi, kuten monet muutkin puolet ihmisessä.

Mitä parisuhteeseen tulee, olen sitä mieltä että seksi on olennainen osa sitä ja sen hyvinvointia. Ensiksi tyrehtyy seksi, sitten kosketukset ja lopulta kylmenee koko suhde kunnes se lopulta katkeaa. Yhteisiä asioita ei enää ole. Kärjistetysti suhteen pihtausongelma muotoutuu usein näin: nainen haluaa hellyyttä, mies seksiä. Jos mies ei saa seksiä, ei hän kyllästyttyään anna naiselle hellyttäkään ja sama toisinpäin.

Pattitilanne, joka muistuttaa kaupankäyntiä.

Vaikka muutoksen suunta on ikävä, silti suhteella on arvoa ja se on lapselle tärkeä tukikohta. Seksin voi ulkoistaa mikäli se toiselle osapuolelle muodostuu taakaksi, samalla se pitää suhteen kaikki osapuolet tyytyväisinä ja perheen kasassa.

Usein miehet kestävät mutkikkaita tilanteita suhteessa (erityisesti silloin kun siinä on lapsia), puutosta, oikkuja, tarpeetonta nalkutusta jne. pitkään, mutta myös miehen kestävyydellä rajansa.

(M32)

Vierailija:

En käsitä, miten onnistuttekin löytämään sellaisen vaimoksi. Omassa kaveripiirissäni aina ihmetellään että miksi ihmeessä joku nainen on tuollainen tylsä pihtari, ja että niitä viedään vielä vihillekin :O

Vierailija
32/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, naimisissa pian viisi vuotta!!!

Silti haluan miestäni, annan sitä ja tätä, otan´ja ehdottelen kaikkea kivaa ja uutta!!! Mutta, MUTTA: Jos on oikeasti pieniä lapsia ja joka helvetin yö ravaa siellä toisessa huoneessa paijaamassa päätä, ja tuttia laittamassa ja imettämässä,niin!!

Tässä teille kaikki miehet, laittakaa kello joka ikinen yö soimaan vuoden ajan kahden tunnin välein, ja istukaa nojatuolilla kannatellen nukkea tms painoltaan 3-9 kg...puolen tunnin ajan..Kun olet vuoden tehnyt näin joka ikinen yö..Katsotaanpa kun teidän vaimonne vinkuu munaa täällä!!! Ja pysykääkin perkele hereillä!!! Joka ilta sitten kikkeli pystyssä vaimon viereen!! Kyllä on virkeä olo varmaan!!!!

Jos se oma lahna ei kelpaa niin kannattaa harkita vaihtoa tyttöön joka ei ikinä raskaudu, tai halua kanssasi naimisiin!! Tai matkusta thaimaaseen, sieltä saat ilmaisen vaimon jonka ainut lause on että " mai tai ottaa muna poskeen!!!

Vierailija
33/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, taas tätä leimahtelua.

Sama virsi toistuu jatkuvasti tämän aiheen parissa. Miehet ovat seksinnälkäisiä, vastuuttomia, eivätkä hoida omaa osuuttaan lasten- ja kodinhoidosta vaan äiti tekee marttyyrinä kaiken työn. Se ei pidä paikkaansa läheskään kaikissa parisuhteissa, vaan syyt ovat jossain muualla, ja sieltä tulevaa asiallista informaatiota olisi kiva kuulla.

Miksi naisesta tuli Lahna? Mitä tapahtui?

(M32)

Vierailija:

Kaksi lasta, naimisissa pian viisi vuotta!!!

Silti haluan miestäni, annan sitä ja tätä, otan´ja ehdottelen kaikkea kivaa ja uutta!!! Mutta, MUTTA: Jos on oikeasti pieniä lapsia ja joka helvetin yö ravaa siellä toisessa huoneessa paijaamassa päätä, ja tuttia laittamassa ja imettämässä,niin!!

Tässä teille kaikki miehet, laittakaa kello joka ikinen yö soimaan vuoden ajan kahden tunnin välein, ja istukaa nojatuolilla kannatellen nukkea tms painoltaan 3-9 kg...puolen tunnin ajan..Kun olet vuoden tehnyt näin joka ikinen yö..Katsotaanpa kun teidän vaimonne vinkuu munaa täällä!!! Ja pysykääkin perkele hereillä!!! Joka ilta sitten kikkeli pystyssä vaimon viereen!! Kyllä on virkeä olo varmaan!!!!

Jos se oma lahna ei kelpaa niin kannattaa harkita vaihtoa tyttöön joka ei ikinä raskaudu, tai halua kanssasi naimisiin!! Tai matkusta thaimaaseen, sieltä saat ilmaisen vaimon jonka ainut lause on että " mai tai ottaa muna poskeen!!!

Vierailija
34/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi pientä lasta, huomasin myös tullessani äidiksi että entinen seksikäs minäni meinasi todella hautautua vaippavuoreen ym... Onneksi tajusin sen aina ajoissa, kun vauva täyttää vuoden niin alkoivat taas seksileikit meillä:) Viimeksi tänä aamuna... Käydään kylvyssä, katsotaan videoita ja ostellaan asuja minulle ym.. muuta kivaa...

Kummasti tosiaan lähentää ja auttaa jaksamaan arkea!Uskoisin että puhumalla selviää... nainen helposti tyydyttää kaiken hellyyden lapseen ja mitä kauemmin on ilman ei enää kaipaakaan. Eli pitää herätellä se nainen sieltä esiin... Uskoisin että vapaa illat ja mieheltä positiivista palautetta ulkonäöstä ym... auttaisi. Puhukaa miehet. Ei naiset sitä tahallaan tee. Ennenkuin on liian myöhäistä. Seksi on suhteen liima.

Vierailija
35/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..se on jo todettu tutkituksi faktaksi tässä. Nyt puhutaankin siitä hypoteettisesta tilanteesta että miehen oletusvikaa ei olisi olemassa.

Mutta eihän sellaista miestä olekaan joka hoitaisi lapsia, tekisi aamiasta tai siivoaisi. Ei, miehet käyvät töissä lepäämässä, köllöttelevät sohvalla telkkaria katsomassa ja illalla kyrpä sojossa haluavat seksiä. Se on luonnollinen olotila.

Mitä tosin en mitenkään pysty tajuamaan on miksi naiset tällaisen vastenmielisen otuksen ovat kotiinsa ottaneet?

Vierailija
36/44 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

... kannatellen nukkea tms painoltaan 3-9 kg...

Miksi nukkea? Sitä en ole kokeillut. Lapsiemme kanssa olen kyllä tuota harrastanut, onko se nuken kanssa raskaampaa? Pahimpina aikoina vuorottelimme niin että minä saatoin nukkua samassa huoneessa heräävän lapsen kanssa ja vaimoni toisessa. Toimi ihan hyvin, heräsin nopeasti ennen kuin koko talo oli herätetty ja sain annettua lapselle tarvittavan turvan jotta hän pystyi taas nukkumaan. Menee muuten helpommin jos ei polta päreitään, lapsi huomaa sen eikä nukahda jos vanhempi on liian kireä. Opin itsekin tuon kantapään kautta.

Tai matkusta thaimaaseen, sieltä saat ilmaisen vaimon jonka ainut lause on että " mai tai ottaa muna poskeen!!!

Ohhoh?

Vierailija
37/44 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vahvemmin allekirjoitan tuon lausahduksen. Kirjoittaja 34 toi mieleen " frigidit äidit" -ketjun ap:n. Kirjoitin silloin kyseiseen ketjuun, että en jaksa ajatella seksiä, kun ajattelen tuhatta muuta mieltä painavaa asiaa (nro13). Tuosta ketjusta on aikaa muutamia kuukausia ja sillä välin lapsiluku on kasvanut yhdellä.

Sillä välin minusta on myös tullut halukkaampi. En vain varmuudella ymmärrä mitä on tapahtunut. Olen lukenut paljon tätä seksipalstaa, vaikka isoin osa kirjoituksista on aivan liian kärjistettyjä, löytyy rivien välistä paljon asiaa. Päätin, että mieheni on ehdottomasti ansainnut parempaa. Olen kammonnut esim. suuseksissä nielemistä, mutta yksi kerta sitten päätin viedä loppuun asti ja en oksentanut. Itseasiassa nautin siitä. Päätin aloittaa myös " sääliseksin" , eli teen heti alkuun selväksi, ettei minun orgasmi ole tavoitteena. Ja tästäkin olen nauttinut, toisinaan olen saanut orgasmin ja toisinaan en, mutta koskaan en ole kerrannut mielessäni kauppalistaa. Ja mikä minua itseä eniten kummastuttaa, olen alkanut myös kiihottua mieheni ulkonäöstä. Minä en ole koskaan katsonut miehiä sillä silmällä! Lopputulos... hmmm... ajattelen, että seksi lisää seksiä. Mitä enemmän ajattelen seksiä, sitä enemmän haluan sitä.

Muutos on kestänyt kovin vähän aikaa, ehkä kolme kuukautta, joten en vielä tiedä onko kyse ehkä jostain hormoonipiikistä vai olenko onnistunut oikeasti herättämään omat haluni.

terveisin yksi lahna, muuten kai ihan kiva

N29

Vierailija
38/44 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aihe ja kirjoittajat, eri ketju.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä että naisen mieli on mysteeri, vielä mysteerisemmäksi se muuttuu laps(i)en tulon jälkeen. Parisuhteen ja miehen kannalta tilanteen tekee ongelmalliseksi seikka, että naiset välttämättä kykene itsekään määrittelemään tuntemuksiaan tai toimintatapojaan. Miehen kannalta tilanne on mahdoton: mikään ei tyydytä ja kontaktipinta naiseen kapenee, vaikka sen ylläpitämiseen ja käyttämiseen olisikin haluja. Yhteys katoaa, eikä naisella ole tarjota siihen apua, koska hän ei itsekään pysty analysoimaan omaa tilannettaan saatikka ilmaisemaan itseään. Hän on tuuliajolla eikä ymmärrä oman mielensä ja kehonsa toimintaa.

Mies voi olla kärsivällinen, toimia, yrittää löytää keinoja ja odottaa ja odottaa ja odottaa ja odottaa ja odottaa kunnes toteaa että hän lopulta toteaa että hän ansaitsee enemmän kuin mitä nainen voi antaa. Ja että hän ansaitsee naiseltaan arvostusta sekä miehenä, rakastajana että isänä. Samoja asioita joita hän antaa naiselleen.

Onnittelut oman seksuaalisuutesi uudelleen löytämisestä.

Olet varmaankin jo huomannut että jopa " sääliseksi" voi olla kipinä uuden seksielämän (ja samalla parisuhteen kukoistuksen) alulle.

Todennäköisesti olet myös huomannut seikan, että miehesi huomioi sinua huomattavasti enemmän, kun hän on seksuaalisesti edes suurinpiirtein tasapainossa. Useimmat naiset eivät ymmärrä että miehen saa pidettyä parisuhteessa tyytyväisenä helposti: muutama, edes lyhyt, tuokio seksin parissa viikon aikana pitää monen miehen aidan tällä puolella, huomattavasti huomaavaisempana ja avuliaampana ihmisenä.

Parisuhdetta voi hoitaa erittäin pienillä teoilla, joilla on sen hyvinvoinnin kannalta suuri merkitys. Mies kokee seksin kautta saavansa arvostusta ja rakkautta.

Pihtaamiseen vaikuttaa kuitenkin liittyvän myös jonkinlaista parisuhteen valtapeliä, josta on myös maininta ketjussa " En ymmärrä pihtarinaisia!..." (kirjoittaja nro 6).

Tämä aihe ansaitsee oman ketjunsa.

Parisuhde sinänsä on aikamoinen mysteeri, eivätkä sen sisältämät tapahtumat seuraa logiikan, eivätkä mitä ilmeisimmin muitakaan toistaiseksi tunnettuja lakeja.

M32

Vierailija:

Yhä vahvemmin allekirjoitan tuon lausahduksen. Kirjoittaja 34 toi mieleen " frigidit äidit" -ketjun ap:n. Kirjoitin silloin kyseiseen ketjuun, että en jaksa ajatella seksiä, kun ajattelen tuhatta muuta mieltä painavaa asiaa (nro13). Tuosta ketjusta on aikaa muutamia kuukausia ja sillä välin lapsiluku on kasvanut yhdellä.

Sillä välin minusta on myös tullut halukkaampi. En vain varmuudella ymmärrä mitä on tapahtunut. Olen lukenut paljon tätä seksipalstaa, vaikka isoin osa kirjoituksista on aivan liian kärjistettyjä, löytyy rivien välistä paljon asiaa. Päätin, että mieheni on ehdottomasti ansainnut parempaa. Olen kammonnut esim. suuseksissä nielemistä, mutta yksi kerta sitten päätin viedä loppuun asti ja en oksentanut. Itseasiassa nautin siitä. Päätin aloittaa myös " sääliseksin" , eli teen heti alkuun selväksi, ettei minun orgasmi ole tavoitteena. Ja tästäkin olen nauttinut, toisinaan olen saanut orgasmin ja toisinaan en, mutta koskaan en ole kerrannut mielessäni kauppalistaa. Ja mikä minua itseä eniten kummastuttaa, olen alkanut myös kiihottua mieheni ulkonäöstä. Minä en ole koskaan katsonut miehiä sillä silmällä! Lopputulos... hmmm... ajattelen, että seksi lisää seksiä. Mitä enemmän ajattelen seksiä, sitä enemmän haluan sitä.

Muutos on kestänyt kovin vähän aikaa, ehkä kolme kuukautta, joten en vielä tiedä onko kyse ehkä jostain hormoonipiikistä vai olenko onnistunut oikeasti herättämään omat haluni.

terveisin yksi lahna, muuten kai ihan kiva

N29

Vierailija
39/44 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ennen kinusin aina mieheltä huomiota ja läheisyyttä (jotta voisin itse sitten syttyä seksiin) Niin nnyt kun aloinkin antamaan seksiä ilman läheisyyden vaatimusta niin olen saanut mieheltä takaisin läheisyyttä, halailua pitkin päivää ja jopa kukkia!!! aivan yllärinä... Että tosiaan mieheltä saa läheisyyttä kun antaa itse jotain... Ja ihanaa kun olemme nyt myös mies ja nainen, eikä vain äiti ja isä.

Mies ja nainen heräävät yleensä eloon ja vanhempi rooli jää hetkeksi kun lapset menevät nukkumaan:)

Vierailija
40/44 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kuvio toimii, kuulostaa erittäin yksinkertaiselta mutta kokemusteni perusteella on naisille käytännössä kovin vaikea toteuttaa. Tässä kohti on jokinlainen kynnys miehen ja naisen välisessä suhteessa, ehkä kyse on egon ongelmista tai itsekkyydestä. Se onkin sitten jo hieman monimutkaisempi solmu.

Muutama hetki seksiä viikossa tuottaa suhteeseen paljon muuta hyvää ja myös nainen saa haluamansa ja vielä enemmän. Sitä paitsi seksi ei sulje pois läheisyyttä ja halailua, vaan sisältää sen ja kumuloituu siitä.

Vastaavanlaisissa parisuhteen kiemuroissa kärvisteleville naisille voisin lämpimästi suositella aiemman kirjoittajan tekniikkaa, testatkaa metodia

ja tsekatkaa toimiiko se kohdallanne. Veikkaan toimivuusprosentin olevan kohtalaisen hyvä.

M32

Vierailija:

Niin nnyt kun aloinkin antamaan seksiä ilman läheisyyden vaatimusta niin olen saanut mieheltä takaisin läheisyyttä, halailua pitkin päivää ja jopa kukkia!!!