Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkalaisia tauluja teilla on? Mista ne ovat peraisin, ja ostatko usein taidetta? Miten voisi valttaa ettei tule huijatuksi...?

Vierailija
06.10.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommannut tauluni taidelainaamosta. Siis suoraan taiteilijalta itseltään! Ja osamaksulla! :)

Vierailija
2/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tauluja paljon. Mulla on tapana ostaa taidetta suoraan taiteilijoiden työhuoneilta tai näyttelyistä. En tietenkään osta mitään öky-Juhanipalmua vaan ei-tunnettujen taiteilijoiden hienoja töitä, joihin ihastun.

Taidetta voi myös vuokrata. Lisäksi ainaki meillä " oikeat" taulut ja kehystetyt taidejulisteet viihtyvät hyvin yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tauluja, jos ne miellyttävät silmää ja hinta on sopiva. Kallein taulu on ollut 400 euroa ja tekijäkin oli kai joku melko tunnettu, tosin minä en tuntenut. Eli yleensä taulut ovat olleen 100 euron kahtapuolen, joten kauhee tappiota ei tule. Osta galleriasta, messuilta ym, niin et tule huijatuksi. Arvotaiteen sisäänostajat on sitten erikseen, ammattimaiseen taidekauppaan en osaa sanoa.

Vierailija
4/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä toin taulun kotiin. 300 euron taulu, maksan 20 euroa kuussa siitä. Voin joko pitää vaikka sen vain yhden kuukauden tai pitää ikuisesti. Maksettuani täydet 300 euroa taulu siirtyy kokonaan omistukseeni. Siis osamaksulla taidetta kotiin, ikään kuin.

Vierailija
5/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim 20 e kk voi miettiä pari kuukautta, että haluaako lunastaa taulun itselleen vai palauttaako sen ja on silloin tullut maksaneeksi vain tuon parin kk:n vuokran.

Vierailija
6/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa muutama suurennus itse otetuista hienoista valokuvista.

Vierailija
7/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme ei ole mikään minimalismin tyyssija vaan meistä täynnä kiinnostavia ja yksilöllisiä yksityiskohtia. Seinillä on tauluja, käsitöitä, valokuvia, esineitä. Lähes kaikissa on joku juttunsa, lahja, perintö, muisto matkalta (ei kuitenkaan mikään matkamuistoesine sanan varsinaisessa merkityksessä). Löydän paljon myös kirppareilta ja keräilymessuilta, hinnat eurosta pariin kymppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi