Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan pitkän röökittömän kauden jälkeen alkanut taas polttamaan??

Vierailija
21.09.2007 |

Hitto... Olen ollut nyt tasan 2 v polttamatta. Takana reilu 10 v aski päivässä polttoa. Nyt on tullut ensimmäinen kriisi elämän vastoinkäymisten takia. Tuntuu että pitäis antaa vaan periksi, kuinka se helpottaisikaan oloa.

Onko kukaan muu aloittanut uudelleen? Miltä nyt tuntuu, kaduttaako?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen vuoden tauon jälkeen... En tiedä vielä kaduttaako, mutta tyhmäähän tämä on.

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aluksi tietenkin helpottaa ja on niin ihana mennä röökille vaikka kera aamukahvin. Mutta että pidemmän päälle vaan rupee veetuttamaa koko homma ja lopuks se ei sitten ookkaan niin kivaa kuin taas jossain ihme mielenhäiriössä kuvitteli. Järki siis toimii, mutta kuin kauan sitä pystyy halunsa pitämään kurissa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ollut polttamatta kaksi kertaa raskaus- ja imetysajat, mutta jostain syystä molemmilla kerroilla repsahtanut myöhemmin, kun on ollut " hankalaa" (mahtava tekosyy..).

Nyt olen ollut taas 1.5 vuotta polttamatta. Ihan hyvin sujuu toistaiseksi.

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja sitten sortui taas! Joskus kolmikymppisenä juuri raskauksien takia lopettanut, mutta sitten taas sortunut ja nyt polttanut kohta varmaan taas 15 vuotta askin päivässä vaikka kerran jo luuli lopettaneensa lopullisesti.

Tätä hän aina muistaa kertoa, kun elvistelen, että olen ollut polttamatta jo kohta kaksi vuotta!

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muistaa ne helvetin tuskat jotka lopettaminen aluksi aiheutti. Niitä ei uudestaan halua kokea.