Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raha ei tee onnelliseksi ja muut *askapuheet

Vierailija
09.10.2022 |

Mitä muita vanhan kansan höpinöitä teille on syötetty? Oma ryhmänsä on vielä "En periaatteestakaan..." -ihmiset.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä välitä mitä muut sinusta ajattelevat. Ole vain oma itsesi" sopii elämänohjeeksi ainoastaan rikkaille, jos heillekään.

Vierailija
2/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tekee onnelliseksi, kun sitä on sopivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kurkkuani täynnä tuota, että raha ei tee onnelliseksi. No todellakin tekee. Voiko typerämpää sanontaa olla. Raha todellakin tekee ihmisen onnelliseksi, hän voi maksaa laskut ajallaan, eikä tarvitse arpoa kaupassa onko varaa ostaa ihan normaaleja asioita.

Vierailija
4/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. No eipä kyllä mitenkään välttämättä.

Vierailija
5/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kurkkuani täynnä tuota, että raha ei tee onnelliseksi. No todellakin tekee. Voiko typerämpää sanontaa olla. Raha todellakin tekee ihmisen onnelliseksi, hän voi maksaa laskut ajallaan, eikä tarvitse arpoa kaupassa onko varaa ostaa ihan normaaleja asioita.

Raha ei tee onnelliseksi, mutta köyhyys tekee onnettomaksi.

Vierailija
6/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kaikki samanarvoisia. Ja kissan paskat.

Vierailija
7/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoja pitää puolustaa!

Avaruudessakin isot nielaisevat pienet.

Se on luonnonlaki, maailmankaikkeuden tapa!

Vierailija
8/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on paljon rahaa kehen enää luotat. Varsinkin kun ihmisiä hönkii yhtäkkiä ympärille. Tullaankin toiseen vanhan kansan sanontaan kell onni on se...

Vierailija
9/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei tee onnelliseksi, mutta köyhyys tekee onnettomaksi.

Raha on tuonut ainakin minulle onnea elämään.

Vierailija
10/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha yksin ei ehkä tee onnelliseksi mutta kyllä se on yksi tärkeä osa onnea.

Vierailija
11/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä on yksi inhottavimmista perisuomalaisista valheista.

Vierailija
12/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kauneus on katsojan silmässä on yksi inhottavimmista perisuomalaisista valheista.

Eihän tuo ole mikään valhe vaan täyttä totta. Joku, joka on kaikkien muiden mielestä hirveän ruma, voi jonkun yhden mielestä olla sittenkin kaunis. Katsojasta riippuu mikä on kaunista ja rumaa, senhän tuo sanonta alleviivaa ja on täyttä totta.

Vierailija
13/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Kauneus on katsojan silmässä on yksi inhottavimmista perisuomalaisista valheista.

Eihän tuo ole mikään valhe vaan täyttä totta. Joku, joka on kaikkien muiden mielestä hirveän ruma, voi jonkun yhden mielestä olla sittenkin kaunis. Katsojasta riippuu mikä on kaunista ja rumaa, senhän tuo sanonta alleviivaa ja on täyttä totta.

Kyllä muiden mielestä joku ruma olla toisen onni ja viehättävä.

Vierailija
14/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei kyllä oikeasti aina takaa onnea.  Vaikka turvallisuutta tuo

Ystäväni isä voitti lotossa, ja yllättävä rikastuminen aiheutti sen, että alkoi ryypätä. Siinä meni perhe , ja vasta vuosien päästä sai luotua uudelleen suhteet lapsiinsa. 

mutta varmaan tässäkin oli se, että raha oli yhtäkkinen eikä ns. vanhaa rahaa. 

Vierailija
15/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on sivuseikka, rahaa tuskin kukaan normaali edes arjessa juuri miettii. Minä olen ainakin onnellinen terveistä lapsista eikä mikään raha maailmassa korvaisi esimerkiksi jotain pitkäaikaissaurautta tai elinikäistä vammaa lapsellani/lapsillani.

Terveys ensin, sitten ravinto ja turvallisuus. Ystävät, perhe, luottamus, itsekunnioitus, arvostetuksi itsensä tunteminen, vapaus, yhteisöön kuuluminen, itsensä kehittäminen ja eteenpäin pyrkiminen,  ...

Ilman näitä ei voi olla onnellinen eikä niitä saa rahalla. Raha tulee jossain sijalla 45. Yhtä tarkeä asia kuin valinta palasaippuan ja nestesaippuan välillä, eli oikeasti kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
16/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelolle ei pidä antaa valtaa."

No eipä tosiaan, vaikka mikä katastrofi meitä uhkaisi, niin pelätä saa. Tulta päin vaan rohkeasti!

Vierailija
17/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elää jossain omavaraistaloudessa, niin sitten rahalla ei ole merkitystä. Keräilee ruuat luonnosta ja asuu niin lämpimässä, että voi nukkua ulkona.

Vierailija
18/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos on vaarallista.. Siis mitä!! Ilmasto on maapallolla aina muuttunut ja tulee aina muuttumaan. Olisi todella erikoista jos ilmasto ei muuttuisi. Ilmastonmuutos on normaali asia.

Vierailija
19/19 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. No eipä kyllä mitenkään välttämättä.

No tämä. Kiusaamistilanteissa kiusattu syypää jne.

Vähän samaan kastiin menee "tee muille niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän", mikä kuulostaa narsistiselta. Millähän logiikalla tiedän miten kukakin haluaa tulla kohdeltavan, kun olen erillinen ihminen omine haluineni.