Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isyyspakkaus - Mistä samanlaiset t-paita+body?

06.10.2007 |

Kysymys onkin jo tossa yllä. Olen siis kokoamassa isyyspakkausta miehelleni synttärilahjaksi lokakuun lopulle (meillä esikoista odotetaan helmikuuksi, joten isänpäivää ei varmaankaan vielä vietellä). Koko aamun olen yrittänyt Googlettaa, mistä saisin samantyyliset t-paidat ja bodyn isälle ja vauvalle. Siis sellaisia haen, missä on joku hauska teksti molemmissa. Vauvan sukupuoli on vielä selvittämättä, joten tekstikään ei saisi olla " isin tyttö/poika" vaan jotain muuta hauskaa. Paras vaihtoehto olis tietty sellaiset, että tekstin saisi itse valita, mutta en ainakaan löytänyt palveluita, joista saisi tilata bodyjä omalla tekstillä.

Mistä olette hankkineet t-paidan ja bodyn? Tilasitteko netistä? Mistä sieltä? Asumme pääkaupunkiseudulla, joten Hki-Espoo-Vantaa liikkeissä käyminenkään ei ole mahdottomuus.

Kiitos jo etukäteen!

Nonna ja Nallekarkki (rv 20+3)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostin samanväriset paidan ja bodyn ja tein niihin itse tekstit ja kuvat mitä halusin.

Yks vaihtoehto vois olla joku karhukopio tai valokuvaliike jossa tekevät paitapainatuksia..sinnehän saa viedä oman paidan/bodyn ja silleen saa samanlaiset kuvat yms. jos ei halua itse alkaa kyhäämään.. =)

Vierailija
2/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.spreadshirt.net/fi/FI/Luo-t-paita/Designer-59/

Heillä valikoimissa paitojen lisäksi bodeja ym. (laukkuja, pipoja..) - Valtava valikoima :) Ja itse saa valita heidän kuvistaan tai sitten ihan omaa tekstiä (tai miksei kuvaakin omalta koneelta)

Omalle miehelleni olin jo tilaamassa tuolta " fitnes" t-paidan ja vauvalle bodyn, söpöllä virtahepo kuvalla, mutta jäi sitten tilaus lopulta tekemättä, kun isyyspakkaus oli tarkoitus antaa synttärilahjaksi ja siihen oli vain muutama päivä - Ehkä hyödynnän tuon nyt isänpäivän lähestyessä ja jo vauvan synnyttyä :D

Dumle ja typy 1vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän katsomassa www.arispo.com (fi) en muista kumpi....

Itse hain sieltä kun liike on tässä lähellä, mutta sieltä saa tilattuakin.

Vierailija
4/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.lahjakas.fi

Siellä on mielestäni ihan kivoja!

Vierailija
5/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on muutaman päivän kuluttua synttärit ja lahja vielä hankkimatta, joten kertokaahan pikaisesti vinkkejä, että mitä muuta sinne pakkaukseen voisi laittaa... Netistä paitojen tilaaminen ei taida enää tällä varoitusajalla onnistua, mutta jos edes vauvalle löytäisi jonkun " isännäköisen" hauskan bodyn. Mitä muuta?

Vierailija
6/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:lta löytyy Poikanen-tuotteita sekä vauvoille että aikuisille.

http://www3.mll.fi/tuotteet/mll-tuotteet/

Vierailija
7/7 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaito ei sitten riittänyt siihen hauskaan tekstiin saakka. Sori :(