Ainun juomanokka
Voiko sen pestä pesukoneessa? Entä silikoniset tuttipullontutit?
Kommentit (4)
Siis täällä on ihan surutta käynyt kaikki vauvan astiat pesukoneessa. Kukin tyylillään. Mutta ei niille nokille ym. ole mitään siellä koneessa käynyt, ruokailuvälinekorissa ovat menneet hyvin. Joskus on nokat vähän värjäytyneet jos on ollut tomaattikastiketta muissa astioissa ;)
enää toisella kierroksella... aattelin vaan et onko niissä joku et ei missään nimessä sais pestä koneessa. muistaaksein pesin silikonitutteja (tuttipullon siis) esikoiseltakin. ja tuttipullot tottakai, en jaksa käsin pestä... entä muuten ainun pehmolusikka?
Sitä en ole itse pessyt tiskikoneessa kun varta vasten se siinä pakkauksessa kiellettiin (tai ei suositeltu...). Isäntä ne kyllä surutta lykkää koneeseen jos vaan sattuu sitä täyttelemään, eli harvemmin ;) Ei ole mitään niille käynyt kyllä. Mutta ne on mulla astianpesuainevedessä liossa tiskipöydällä ja siitä sitten huuhtasen kun otan käyttöön.
En pesisi mitään vauvan juttuja astianpesukoneessa, kun tuntuu, että niistä voisi jäädä jotain pesuainejämiä. Olen mieluummin pessyt käsin ja sitten kaatanut vedenkeittimestä kiehuvaa vettä päälle ja huuhdellut sillä.