Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla nuorempi mies

Vierailija
27.10.2008 |

Eikö miehen nuoruus häiritse teitä? Itse ainakin tuntisin itseni ihan mummoksi jos olisi nuorempi mies.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on nuori, komea ja viriili. Samoin mieli ei ole ukkoutunut, hän on raikas ja avoin. En tunne itseäni mummoksi, en todellakaan vaan nuori mies tekee nuoreksi.

Tämänhän on ne vanhemmat miehet jotka kattelevat nuorempia naisia, aina tienneetkin.

Vierailija
2/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ikäeroa ei kauheasti ole mutta kuitenkin. Nuori mies pitää minutkin nuorena, on energinen, kiinnostunut kaikesta ja paljon tasa-arvoisempi kuin aiemmat "vanhat" mieheni. Seksiä riittää myös reilusti :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tollasta eroa huomaa. Toinen juttu tämä yksi pariskunta lähialuella, jossa mies 21 ja vaimo 42. Aika kauheeta kun ajattelee, että omien vanhempien kanssa on samanlainen ikäero. Joku älypää meni ja kysy tältä ukolta, että miksi se asuu vielä sen äitin kanssa, johon mies tokaisi että ei, kun se on mun vaimo..

Vierailija
4/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa 10 vuotta.

Vierailija
5/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies näyttää vielä rutkasti ikäistään nuoremmalta joten minua pidetään usein jonakin kieroutuneena kehdonryöstäjänä :P Jotkut ovat epäilleet alaikäiseksikin :O vaikka ikää on reilusti enemmän

Vierailija
6/6 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei sillä pelaa mikään

Sen näkee naamasta

Kun lakkaa saamasta...