Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ET äänestänyt KESKUSTAA

Vierailija
27.10.2008 |

Omia syitä:

- Muodostunut mielikuva maanviljelijöiden ym. asioita ajavasta puolueesta. En osaa kaupunkilaisena profiloitua kannattajaksi. Miksi puolue ei uudista linjaansa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanaikainen maalaispuolue mielipiteineen. Ei kiinnosta kaupunkilaista.

Vierailija
2/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustalaisuus on vastenmielistä ja keskustalaiset tyhmiä. Olen niiden kanssa eri mieltä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan äänestänyt maajussien äärikonservatiivista puoluetta enkä tule äänestämäänkään. Niillä ei ole mitään annettavaa suomen kansalle.

Vierailija
4/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajavat maanviljelijöiden asioita.

Minä kaupunkilaisena työssäkäyvänä en kohtaa Keskustan tärkeimpiä arvoja. Tai Keskusta ei minun :)

Vierailija
5/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueet on musta niin lähellä toisiaan ettei sillä ole juuri väliä. JOS olisin kuitenkin halunnut äänestää puoluetta niin ehkä PS olis vienyt voiton.

Vierailija
6/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä oon duunari. Ei taida kepua paljon kiinostaa mun asiani.

Vierailija
7/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi jeesus sitä hyvä veli -järjestelmää.

Omahyväisiä sisäsiittoisia miehiä kaikki. Jäiks.

Ikinä en äänestä kepulaista. En ikinä.

Vierailija
8/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kepu on heinähattujen puolue.

Tosin en tykkää näistä ns. kaupunkipuolueistakaan (esim. vihreät).

Vierailija
9/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvointiyhteiskunnan ja sosiaalisen turvaverkon tilasta sekä ympäristönsuojelusta. En sen vuoksi äänestä oikeistoa tai keskustaa. Keskusta ON vielä sen verran leimallisesti maaseutuväen puolue, että se jarruttaa monia järkeviä ympäristötoimia maajussien etuja turvatakseen.

Vierailija
10/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kaupunkilaistenkin olla vähän kiinnostuneempia esim siitä, millaista ruokaa meille syötetään ja missä sitä kasvatetaan, eli toisin sanoen maajusseja tiloineen on järkevää kannattaa! Ei kiinnosta pelkkä lidlin safka ei.

Vierailija
11/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen vaalituloksesta.

Vierailija
12/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt minua ärsytti ne puutarhakaupunki-jutut ja epäekologisuus asumisessa, kun kaikkien pitäisi haluta asua kaukana palveluista ja kaksi autoa välttämättömyys.

Pidän nykyään itseäni vihreänä kokoomuslaisena. Vasemmistopuolueita puhumattakaan Perussuomalaisista en voisi ikinä kuvitella äänestäväni.

Vierailija
13/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinvointiyhteiskunnan ja sosiaalisen turvaverkon tilasta sekä ympäristönsuojelusta. En sen vuoksi äänestä oikeistoa tai keskustaa. Keskusta ON vielä sen verran leimallisesti maaseutuväen puolue, että se jarruttaa monia järkeviä ympäristötoimia maajussien etuja turvatakseen.

Vierailija
14/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi kaupunkilaisten sossujenkin muistaa että jos suomalaisilla viljelijäperheillä menee hyvin niin se se koituu myös teidän eduksi. Se että suomessa on maataloutta tarkoittaa että sitä kautta työllistyy 300 000 suomalaista eli paljon muitakin kuin vain viljelijöitä.

Sitten kun ruoka tulee ulkomailta niin meillä ei ole mitään mahdollisutta vaikuttaa siihen mitä suuhun laitamme. Tervetuloa tänne vaan salmonellalihat ja melamiinimaidot!

Vierailija
15/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepu vaan on eturintamassa valvomassa sitä, että luomun osuutta ei lisätä eikä maajusseja määrätä esim. luopumaan rantojen valuma-alueiden viljelystä.

Kannattaisi kaupunkilaistenkin olla vähän kiinnostuneempia esim siitä, millaista ruokaa meille syötetään ja missä sitä kasvatetaan, eli toisin sanoen maajusseja tiloineen on järkevää kannattaa! Ei kiinnosta pelkkä lidlin safka ei.

Vierailija
16/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon asioita perillä!

Vierailija
17/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vei multa innon. olen muuten kyllä perinteinen keskustalainen maalta

Vierailija
18/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestämään Keskustaa.

Vierailija
19/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niistä kolmesta mitkä tahansa hallituksessa, ei mitään todellista uudistumista tapahdu. Liikaa EU:n talutusnuorassa ja kompromisissia. Siksi en äänestä mitään noista kolmesta isosta. Myös vihreät peesaa isoja.

Vierailija
20/21 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuitenkin alkoi 90-luvulla presidentin vaalien yhteydessä.

Olen aina inhonnut Paavo Väyrystä ja jotenkin minun pikku pikku mielessä homma muuttui niin että Paavo Väyrynen=Keskusta. Esko Aho oli minusta ällö ja on edelleenkin.

Sitten tuli tämä Jätemäki ja silloin meni kupit nurin hirveä akka. No aluksi olin tyytyväinen kun Jätemäen tilalle tuli Vanhanen nyt olen ollut useamman vuoden niin täynnä sitäkin nahjusta.

Jostain syystä keskustaan ajautuu ne persoonina eniten ärsyttävät tyypit. Tosin tällä hetkellä Jan Vapaavuori oksettaa tosi pahasti jo naaman näkeminen telkkarissa riittää syyksi kanavan vaihtoon. Vapaavuori on tullut inhokiksi tän Sipoo sotkun jäljiltä. Joten katsotaan tuleeko mulle vielä joku ongelma Kokoomuksestakin Vapaavuoren takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä