Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mulle sanotaan joka paikasta, ettei alle 3-vuotiaan paikka ole päiväkodissa?

Vierailija
04.10.2007 |

Tämän kuulen joka päivä puistossa/perhekahvilassa/kadulla/kaupassa. Ja sanojat ovat kaikki työskennelleet itse päiväkodissa. Yksikin täti hoitaa jo toista vuotta lapsenlastaan, koska ei anna viedä tätä päivökotiin (on itse entinen pk:n johtaja)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin. Siellä on kuulemma niin kivoja kavereita ja paljon tekemistä ja oppii sosiaalisia taitoja ja plaa plaa.

Vierailija
2/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paras hoitaja on äiti tai isä! (Ellei jotain ongelmaa...tms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 4-5 vuotias alkaa olla sen ikäinen, että päivähoito on hänelle hyväksi.

Vierailija
4/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmasti vanhempana muistaa, että minun ei tarvinnutkaan mennä päiväkotiin pienenä, kun äitini rakasti minua niin kovasti, että halusi hoitaa minut kotona. =)

Vierailija
5/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmään kuuluu 12 lasta, mutta moni on pois aina kuin mahdollista ja muutenkin lapsilla näkyy olevan lyhyitä päiviä. Itse opiskelen ja kaksi muutakin äitiä ilmeisesti opiskelee.

Todella hyvä hoitopaikka :) Kiitos tarhantädeille!!

Vierailija
6/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä elämää se on? pikkuset odottaa kuumissaan kun toisia puetaan, odotetaan sisään ja odotetaan ulos. sitten odotetaan, että pääsisi potalle ja sitten taas käsienpesul´le. sitten odotetaan ruokaa ja sitten sitä, että joku laittas nukkumaan.

raukkaparat.

Vierailija
7/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen 3 ikävuotta luodaan pohja koko elämälle. Lapsi ei ehkä muista yksittäisiä tapauksia, mutta muistaa mitä on tuntenut erotessa äidistä ym. Tutustu alan kirjallisuuteen!!!

Vierailija
8/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset siitä tule kiittelemään, että äiti on ollut kotona.

Vierailija
9/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ennen 3 ikävuotta luodaan pohja koko elämälle. Lapsi ei ehkä muista yksittäisiä tapauksia, mutta muistaa mitä on tuntenut erotessa äidistä ym. Tutustu alan kirjallisuuteen!!!

Kai nyt omaa järkeäkin voisi käyttää?! Ei nykyisen päiväkotijärjestelmän ainoa vaihtoehto ole kotihoito vaan pienemmät ryhmät ja esimerkiksi pph. Ei edes se teidän suosikkiproffa ole missään väittänyt että alle 3-vuotiasta ei saa missään nimessä hoitaa muualla kuin kotona. On eri asia yrittää parantaa päivähoidon laatua kuin puhua kotiäitiyden puolesta.

Vierailija
10/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" , väärin. Lapsi ei myöhemmin muista juuri mitään ikävuosistaan ennen 3v ikää. Sen sijaan hän muistaa ihanat tarhakaverit."

Ei muista mitään, paitsi tarhakaverit muistaa?

Vierailija
11/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kai nyt omaa järkeäkin voisi käyttää?! Ei nykyisen päiväkotijärjestelmän ainoa vaihtoehto ole kotihoito vaan pienemmät ryhmät ja esimerkiksi pph. Ei edes se teidän suosikkiproffa ole missään väittänyt että alle 3-vuotiasta ei saa missään nimessä hoitaa muualla kuin kotona. On eri asia yrittää parantaa päivähoidon laatua kuin puhua kotiäitiyden puolesta. "

Totta kai saa, eri asia sitten, mikä olisi parasta lapselle.

Toki se valitettavan monasti on joku muu, kuin kotihoio :(

Vierailija
12/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kotiäiti perheistä..Ei lapsi ajattele ettei äiti rakasta, koska vie hoitoon. Enemmän lapsen kasvuun ja kehitykseen vaikuttaa perheen sisäiset välit ja tunnelma, kuin se menikö lapsi pienenä hoitoon!!

Vierailija
13/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajia on vain 3.

Kyllä se täysin perushoitoa on ja liukuhihnatyöllä vaipatkin vaihdetaan.

Sitten on vanhempia, jotka vaatii vielä jotain virikkeitä siihen.

Meidänkin ryhmässä on kaksi virikelasta. Toinen alle kaksi toinen juuri täyttänyt 3v.

Nämä virikelapset ovat ryhmän täyttäjiä..näin se on!

Vierailija
14/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä päiviä siivitti mallasjuomalla... Kyllä meillä oli auvoisaa!

Vierailija
15/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei vielä ollut eskariakaan. Muistan kyllä miten pitkiä ja yksinäisiä päivät olivat, kun kaikki kaverit olivat päivähoidossa.

Vierailija:

Lapsi varmasti vanhempana muistaa, että minun ei tarvinnutkaan mennä päiväkotiin pienenä, kun äitini rakasti minua niin kovasti, että halusi hoitaa minut kotona. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä