Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se helsingissä raskaana mukava matkustaa

Vierailija
04.10.2007 |

Istuma paikkaa ei anna kukaan, vaikka minäkin tänä aamuna olisin sitä tarvinnut. Vk 37 kaksosia odottelen ja kärsin samalla ikävistä supistuksista. Mutta kaikki vain katselevat ulos ikkunasta, vain yksi nainen antoi paikkansa kun sitä tippa linssissä pyysin,kiitos hänelle siitä.

Onneks äitipolilta palatessani oli jo ruuhka hellittänyt ja pääsin istumaan, oli jopa niin ihana somalikuski joka odotti että pääsin istumaan ja jatkoi matkaa vasta sitten:)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään muuta ei tarvitse ottaa huomioon.

Vierailija
22/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sitä ä-lomalla osaavan järjestää asiansa niin, ettei tarvitse mennä täpötäysiin ruuhkabusseihin ruinaamaan paikkaa itselleen. Sentään bussi on täynnä pitkän työpäivän tehneitä ihmisiä, jotka taatusti ovat ansainneet pienen lepohetken bussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kysellä että mahdunko vai ei,pakko on mennä. Ja minun tapauksessa oli aamu jolloin luulisi että ihmiset jaksaisivat edes vähän seistä.

ap

Vierailija
24/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siinä kysellä että mahdunko vai ei,pakko on mennä. Ja minun tapauksessa oli aamu jolloin luulisi että ihmiset jaksaisivat edes vähän seistä.

ap

Et sinä voi tietää, mitä kotona on tapahtunut. Lapsi valvottanut, nukkunut huonosti, tms.

Vierailija
25/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustan päivittäin työmatkani metrolla, ja olen useimmiten niin ajatuksiin vaipunut tai luen lehteä/kirjaa etten todellakaan pane merkille kanssamatkustajiani. Joten ihan vaan reippaasti penkkiä pyytämään, kyllä se paikka varmasti löytyy.

Vierailija
26/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kyllä se hyviin käytöstapoihin kuuluu silti tarjota sitä omaa paikkaansa vaikka olis kuinka maksanut. Mutta jos on niin itsekäs että katsoo olevansa niin arvokas tyyppi ettei tarvitse muita tässä maailmassa huomioida niin mikäs siinä sitten.

Mutta kun yleensä mä oon niin omissa maailmoissani tai istun silmät kiinni ja yritän torkkua kun matkustan bussissa.

Vierailija
27/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, nyt olen itse raskaana. En kovin paljon vielä, vasta rv 18. Kuitenkin se seisominen siellä ruuhkabussissa/ratikassa/junassa aiheuttaa mulle heikotusta, eli on siinä ja siinä pyörrynkö vaiko en. Siinä vaiheessa en rupea paikkaani muille jakelemaan, vaikka ihmiset katsovat pahana että hemmetin läski, antaisit paikkasi vain.

Vierailija
28/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kun sekin mistä tietää onko joku valvonu yönsä yms.

jos NÄKEE (tosin eihän sitä nää mitään ku omaa napaa tujotetaan) että on raskaana yms. nii voi nostaa sen perseensä siitä penkistä...

Jokainen raskaana olevaa jolla on ollu vähänkin vaikeempi olo nii tietää miltä on seistä liikkuvassa bussissa..

Mutta ku täällä on näitä ei voi nousta lässytys puheita nii ei voi ku vaan ihmetellä tätä ajatus maailmaa mitä joillakin ihmisillä on..

Vierailija:

Luulisi sitä ä-lomalla osaavan järjestää asiansa niin, ettei tarvitse mennä täpötäysiin ruuhkabusseihin ruinaamaan paikkaa itselleen. Sentään bussi on täynnä pitkän työpäivän tehneitä ihmisiä, jotka taatusti ovat ansainneet pienen lepohetken bussissa.

Vierailija
29/29 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bussit ovat yleisiä kulkuneuvoja joten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan