Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa, jos 4-v. katsoo telkkarista

Vierailija
04.10.2007 |

arkena aina Pikku Kakkosen ja sen sitä edeltävän lastenohjelman ja viikonloppuna Ylen aamuohjelmia n. 1-1,5 h? Lisäksi pari kertaa viikossa ruinaa katseluoikeuden johonkin Muumiin tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lohduttautunut et muuten kyllä ulkoillaan paljon ja leikkii kavereiden kanssa et saapi välillä vähän rauhoittua

Vierailija
2/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotan satunaisesti jotain esim prätkähiiriä tai turtlesia viikonloppuisin jos muistetaan. Pikku kakkosta ei ikinä katsota (karmeeta lässytystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä katsotan satunaisesti jotain esim prätkähiiriä tai turtlesia viikonloppuisin jos muistetaan. Pikku kakkosta ei ikinä katsota (karmeeta lässytystä).

Vierailija
4/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katsoo telkkaria 2-3 päivänä viikossa noin puoli tuntia kerrallaan. Saisi katsoa enemmänkin, muttei viitsi. Hän mielummin piirtää, askartelee, rakentaa legoja, leikkii puujunaradalla, väkertää Hama-helmillä, tekee palapelejä, ulkoilee...

Vierailija
6/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 4-vuotias voi jo tuon verran katsoa telkkaria päivittäin. Kenellekäs ne pikkukakkoset on tarkoitettu jos ei juuri tuon ikäisille?

Vierailija
7/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä näen siinä mitään järkyttävää. Niin katsoivat isommat lapsenikin pienenä ja aivan normaaleja teinejä nuo ovat.

Vierailija
8/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
9/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että sitä ei enää 4-vuotias välttämättä jaksa katsella. Ainakaan meillä ei. Onneksi on DVD:t keksitty.

Vierailija
10/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän 15 sitten lapselleen näyttää?

Vierailija
11/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että sitä ei enää 4-vuotias välttämättä jaksa katsella. Ainakaan meillä ei. Onneksi on DVD:t keksitty.

AP: ei tuo ole kohtuuttomasti, jos ja kun lapsi tekee muutakin.

Vierailija
12/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos kyse on 5 vuotiaasta lapsesta.

Vierailija
13/13 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tasan 4v katsoo saman verran myös,päivittäin ne kakkosen lastenohjelmat ja vkl mainion manun ja jonkun lyhyen (60min tai alle dvd lauantaina) ja sit satunnaisesti joitain ohjelmia meidän vanhempian kanssa,esim kakkutehdasta Jimiltä tai Innoa,ne on pojan suosikkeja mut ei kyl katso näitä joka viikko :)

Meillä poika on kotona hoidossa,herää noin klo 8.30,syö aamupalan ja mennään ulos kolmeksi tunniksi,tullaan sisään syödään lounas ja uudestaan ulos noin 2-3h,sit sisään,mä teen päivällistä ja poika piirtää tai leikkii,sit syödään ja sit alkaakin aina sopivasti noi lastenohjelmat :)

Sitten se aika on minusta jo pojalle " ansaittua" lepoa joka kuluu _rauhallisia_ lastenohjelmia katsoen,en todellakaan antaisi IKINÄ alle kouluikäisen ainakaan katsoa esim prätkähiiriä...

Sit kylpyyn ja iltapala,hampaanpesu,iltasatu ja nukkumaan :)