Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, sisko teki sitten oharit. :(

Vierailija
04.10.2007 |

Kysyin siskoltani alkysyksystä, tarvitseeko hän lapselleen talvivaatteita ja -kenkiä. Meillä oli erittäin hyväkuntoista pieneksi jäänyttä tavaraa, mm. kosteussuojattu toppapuku ja goretex-kengät.

Olen joskus aikaisemminkin antanut (nimenomaan antanut, en myynyt) siskon lapselle jotain pieniä sisävaatteita. Ulkovaatteista olisin periaatteessa halunnut pyytää hieman rahaa, koska ne olivat arvokkaita ja hyväkuntoisia. En kuitenkaan tohtinut ruveta siskoani rahastamaan, vaan arvelin, että hän kyllä tarjoutuu maksamaan vaatteista hieman. Itse olisin ehdottomasti tarjoutunut.

Niinpä siinä kuitenkin kävi, ettei sisko tarjonnut mitään, enkä minä kehdannut pyytää, sukulaisia kun ollaan. Toppapuku ja kengät olivat hänen lapselleen hivenen isot, mutta hän otti ne vastaan kuitenkin.

Nyt sain kuulla äidiltäni, että sisko oli myynyt vaatteet huutiksessa, " kun ei ne olleetkaan oikean kokoisia" ! Arvatkaa harmittaako. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä saadut rahat itsellesi

Vierailija
2/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella, et mun systeri tekis samoin :/ Ota opiksesi äläkä enää anna tavaroita/vaatteita hänelle! Pärjäile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopisin hänen kanssaan, että jatkossa jos ei haluaa vaatetta omien lasten käyttöön palauttaa joko sinulle tai antaa myyntirahat sinulle.

Vierailija
4/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et puhu asiasta siskollesi. Myyntirahat kuuluvat sinulle, ja siskollesi korkeintaan vaivanpalkka-osuus niistä. Ja vaikka ei nyt olisi rahasta niin kysymys, niin täytyyhän ihmiselle - omalle siskolleen vieläpä - voida sanoa, jos tämä käyttäytyy päin hemmettiä!

Vierailija
5/5 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lastenvaatteita ilmaiseksi kaverille, jonka tiesin olevan taloudellisessa ahdingossa. Tyyppipä meni myymään antamani tavarat.

Olihan hänelle siihen toki oikeus, kun tavara oli jo hänen, mutta kyllä ärsytti oikein periaatteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi