Riittääkö sinulle 20C huoneenlämpötila?
Kommentit (44)
Meillä on 19. Vähän liian kuuma vielä kun on hyvä untuvapeitto
Itsellä huoneenlämpötila tällä hetkellä 11c. Vain r y s s ä boteilla on noin korkea lämpötila
TAKE THAT PUTIN!
SLAVA UKRAINI!
Mulla on 19. Villasukat jalkaan ja villapaita päälle, hyvin menee.
20 astetta on aika täydellinen sisälämpötila. Yli 22 on jo liian kuuma, alle 19 liian kylmä.
Jos on pakko, mutta yritän nostaa lämpötilan 22 asteeseen.
25 on hyvä. Kesällä huomas että 28 on taas liikaa kun alkoi hiki valua vaikka istui paikoillaan.
Kyllä jotenkuten, jos on kaksi villapaitaa päällekkäin ja villahousut jalassa ja pipo päässä.
Aika normaali lukema ollut meillä talvisin... olispa kesälläkin :)
Joo huonelämpötila on yleensä 20 astetta.
Ei ole edes lämmitys vielä päällä, mutta 18 astetta sitten kun tarvitaan. Ihan hyvin menee.
25 on mukavin lämpötila. 20 astetta on hirvittävän kylmä.
Riittää. Sen verran meillä on nyt, eikä vielä ole tarvinnut laittaa lämmitystä päälle ollenkaan.
Ihanaa kun helteet loppuneet. Aina voi pistää lämpimästi päälle. Olen tykästynyt lampaanvillatossuihin.
Riittäisi jo ei olisi armoton veto asunnossa. Pitäisi laittaa hanskatkin käteen, sormet jäässä. Kylpytakki vaatteiden päällä ja viime yönä kaksi peittoa päällä,
Miten ihmeessä olette noin kovia palelemaan? Oletteko kotona kalsareissa ja paljain jaloin? Tykkään talvesta ja syksystä, ja minulle on sopiva sisälämpötila talvella ollut koko ikäni 18-19 astetta ja makuuhuoneessa vielä astetta tai paria vähemmän. Eikö teillä ole kunnon vaatteita, esim. laadukasta aluspaitaa? On totuteltu liian lämpimään ja haaskattu energiaa ja nyt sitten ei osata aloittaa totuttelua toiseen suuntaan vaan valitusvirret ovat pitkät.
Ei oikeastaan. Olen pienikokoinen.