Miksi ostaisin hintavan iphonen kun tämän samsung a55 sain käytettynä 150e?
Mitä hyvää iphone tähän lisäisi? Käsittääkseni a55 keskiluokan parhaimmat kamerat yms
Kommentit (16)
Koska aivoni räjähtäisivät, jos ois pakko pelata jonkun android-järjestelmän kanssa. Tai olla kirjautuneena koko ajan google-tilille tms paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska aivoni räjähtäisivät, jos ois pakko pelata jonkun android-järjestelmän kanssa. Tai olla kirjautuneena koko ajan google-tilille tms paskaa.
Eikö IPhonessa ole sama juttu Applen tilin kanssa.
Minulla toimii vieläkin Nokia 206.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRb5JGyZpXrYPRgY2d…
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielummin ilman puhelinta kuin käyttäisin jotain Samsungin pasketta.
iphone idiootti otti itseensä.
Ovatko nuo kenties ainoat vaihtoehdot ?
Vierailija kirjoitti:
"Pasketta"? Mitä helvetin kielenraiskausta tuo taas on?
Samsung käytettynä 150€, miksi? Saa sillä hinnalla uudenkin puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö IPhonessa ole sama juttu Applen tilin kanssa.
Voi hyvänen aika, tajuatko mitä eroja on tietoturva- ja yksityisyysmielessä Apple-tilillä tai google-tilillä!??
Kaksi täysin eri asiaa.
Eikö tuo ole käytetystä aika paljon?
Just ostin redminin 139e.
Oltiin samassa konsertissa mun teinityttäreni kanssa, jossa molemmat kuvas konserttia lähes eturivistä. Tyttärellä on 1100 euroa maksanut Samsung Galaxy A22 ja mulla 1800 euroa maksanut iPhone 16 Pro max (muistia 1 Tera, siksi toi kallein).
Tytär sanoi, että mun videoissa oli parempi kuvanlaatu.
Eli aika ylös (hinnoissa) pitää mennä, että saa parasta.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin samassa konsertissa mun teinityttäreni kanssa, jossa molemmat kuvas konserttia lähes eturivistä. Tyttärellä on 1100 euroa maksanut Samsung Galaxy A22 ja mulla 1800 euroa maksanut iPhone 16 Pro max (muistia 1 Tera, siksi toi kallein).
Idiootit menee konserttiin kuvaamaan puhelimella. Ja te menitte vielä kuvaamaan peräti kahden puhelimen voimin.
Vierailija kirjoitti:
Samsung on paras!
Vierailija kirjoitti:
1800 eurolla ei todellakaan saa parasta...
Kalliimmassa puhelimessa on yleensä paremmat komponentit (prosessori, kamera, näyttö, akku jne)
Nykypäivänä halvimmatkin puhelimet ovat hyvin suorituskykyisiä joten monee kokee ettei tarvitse parempaa.
Sama pätee oikeastaan jokaiseen tuotteeseen maailmassa, jokainen kokee itselleen soveltuvan hintatason sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootit menee konserttiin kuvaamaan puhelimella. Ja te menitte vielä kuvaamaan peräti kahden puhelimen voimin.
No tietenkin, kuvaan nykyisin kaikki konsertit, joissa käyn. Tuo oli sitäpaitsi Lontoossa, niin tuskin häiritsi juuri sinua. Moni on myös kiitellyt, kun konserttitallenne on kokonaisena You tubessa. Jos oikeasti fanittaa artistia, haluaa palata keikkaan vielä sen jälkeenkin.
Kuvaaminen ei välttämättä sovi kaikille keikoille (esim. nuorempana en varmaan ois kuvannut The Prodigyn keikkaa, koska piti olla transsissa), mutta näille ja tässä iässä se on sopinut erittäinkin hyvin.
Mä kuvasin koko keikan, tytär otti pätkiä sieltä täältä.
Älä käy keikoilla, jos muut siellä olijat häiritsee!