Mitä lastentavaraa tai vaatetta metsästät käytettynä mutta et löydä?
Minulla hakusalla Ver De Terren vaaleanturkoosi välikausihaalari koko 110 tai 116. En usko löytäväni kun näitä haalareita on Suomessa myyty muutenkin niin vähän.
Entäpä muilla, mikä tavara hukassa ja uskotko että löydät? Mitä keinoja olet käyttänyt hakemiseen?
T: Käytettyjen kierrätyksen ystävä
Kommentit (9)
Kirppikseltä etsin. Sellaiset pelit että niitä voi vielä teroittaa. Monet vastaantulleet on täysin loppuun luisteltuja. Kaupastakin voisin ostaa uutena, mut eipä ole kävellyt vastaan vielä.
Näyttää siltä että ihmiset kierrättävät sukulaisten ja tuttujen kesken, ei löydy ilmoittelemalla.
86 cm:kin kohta kävisi. Että on vaikea löytää... Olen ravannut kaupoissa siellä sun täällä, mutta löydän vain 90 cm alkaen ja meidän poika kyllä vielä hukkuisi niihin. Enpä ole löytänyt toistaiseksi käytettynäkään.
Koko 86. Ei ole mistä ottaa, ei edes huudossa.
Missä muuten kaikki lapsille ostetut laatuvaatteet lymyää? Eihän niitä kai ihan seuraaville sukupolville säästetä ja kaatopaikalle tuskin kuskataan.
Ei ole Suomessa vielä sellaista myyntipalstaa, josta saisi kätevästi lastenvaatteita. Huuto on hankala, pitää odottaa viikkokaupalla, tosin hyvä juttu että " osta heti" toiminto tullut käyttöön.
Laadukas ja " retro" polkuauto hakusalla. Amerikassa olisi mutta tulleineen liian kallista lystiä.
Kävisikö tights- tyyppiset housut? Niitähän saa esim. Lindexistä ja muualtakin?
Minulla on joitakin (H&M ja P.OP raidallisia), ajatuksena viedä kaikki lastenvaate piakkoin kirpparille. Käväise joskus kirpparilla kotipaikkakunnalla, monenlaisia kalsareita tarjolla ainakin Oulussa.
Mutta Karuselli tuolia haen, taitaa olla Kukkapuron designia ja huudossa liian kallis.
Koko talo pitäisi saada kalustettua ja vuosikymmen on 1960. En usko että Suomesta löydän. Metsästänkin Ruotsin nettikirppareilta ja kesällä ajattelin laittaa ilmoituksen Tukholmalaiseen sanomalehteen kun menen sukuloimaan.
Kaikkea tämä keräily teettää...
Onko vinkkejä mistä löytäisin? Hinta ei ole kynnyskysymys mutta kun näitä vain ei ole.