Lue keskustelun säännöt.
Kuntosalitreenistä
27.10.2008 |
Miten pian olette huomanneet muutoksia kropassanne ja minkälaisia ne ovat olleet? Kuinka usein käytte salilla ja miten treenaatte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleensä käyn salilla 2-3 krt viikossa, joskus on ollut tosin viikkojenkin taukoa sairasteluiden tms. vuoksi, mutta yleisesti ottaen käyn tuon 2-3krt viikossa.
Ylipainoa minulla ei ollut vaan olin ns. laiha läski. Painoin salin aloittaessani 52kg ja nykyisin painan 53-54kg. Suurin syy salille menossa oli siis lihasten saaminen ja löysän muuttaminen kiinteämpään muotoon, varsinkin takapuoli oli hakusessa. Olen aina ollut ihan "lauta" pepun osalta, selkä jatkuu suorana viivana takareisiin, eli pakaroita ei käytännössä ole ollut sivulta katsottaessa.
Nyt vuoden treenin jälkeen olen huomannut varsinaisia muutoksia. Toki alkuun huomasin muutoksia olotilassa, voin paremmin ja huomasin voimien kehittyvän. Mutta ulkoisesti voisin sanoa huomanneeni muutosta vasta nyt loppukesän aikana. En ollut tarkkaillut kroppaani mitenkään ahkerasti peilistä, joten kerran housuja sovittaessani kaupassa tajusinkin että minullahan on pakarat! Ihan selvästi oli tullut muotoa takapuoleen, siihen littanaan lättyyn oli oikeasti tullut lihasta. Tämä tietenkin motivoi nyt jatkamaan saliharjoittelua :)
Lisäksi olen harrastanut joogaa tai juoksemista noin kerran viikossa.