Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa minulle mitä ihmettä voin sanoa kun ihminen on juuri menettänyt lapsensa

Vierailija
03.10.2007 |

Ystävältäni tuli viesti että hänen kauan kaivatut kolmosvauvansa ovat menehtyneet. Nyt iski itselle paniikki,kuinka tätä käsitellä. Hän lähetti viestin,pitäskö lähettää vai soittaa.. Mitä ihmettä osaan hänelle sanoa kun itsestäkin tuntuu niin pahalta,etten voi kuvitella hänen tilaansa.

Teistä ehkä tuntuu naurettavalta kun täältä kyselen,mutta menin ihan lukkoon uutisen järkyttävyydestä ja nyt en tosiaan tiedä mitä tehdä. En halua ystäväksi joka vaihtaa tien puolta kun kohdataan tai vastaa puhelimeen..

apua!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sanoa kuin " olen pahoillani" . Korulauseita ei kaivata, ainoastaan läsnäoloa ja henkistä tukea.

Vierailija
2/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet valmis kuuntelemaan ja olemaan tukena niin paljon kuin tarvitsee. Sano, että sulle voi soittaa milloin vain ja olkapää on tarjolla aina, kun on tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloaan.

Ole läsnä ja kunntele jos hän haluaa purkaa oloaan..

voimia teille kaikille!

Vierailija
4/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että olet aina valmis kuuntelemaan ja tukemaan, soita/texstaa/tule kylään aina kuin tuntuu siltä.

Vierailija
5/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea se nyt ei ilmeisesti tarvinnut, mutta tarvittaessa olisin ollut vain puhelinsoiton päässä.

Vierailija:

Sano, että olet valmis kuuntelemaan ja olemaan tukena niin paljon kuin tarvitsee. Sano, että sulle voi soittaa milloin vain ja olkapää on tarjolla aina, kun on tarve.

Vierailija
6/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti ja kirjoita siihen juuri se mitä tunnet: Esim. " Otan osaa! Haluaisin sanoa jotain lohduttaakseni, mutta tämä vetää mielen tyhjäksi. Voimia teille! Soitan sinulle myöhemmin..." Ja soita myös!

Vierailija
7/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halauksia ystävällesi ja sinulle

apuasi varmasti nyt tarvitaan

Vierailija
8/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin ihan itse avata suuni ja sanoa suurinpiirtein samoja asioita kuin tekin tuossa ehdottelitte.

Kiitos vastauksistanne, eiköhän tästä jotenkin jatketa eteenpäin.

t.ap

Vierailija
9/9 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanoo " olen aina avuksi, soitat vaan ja pyydät apua" ei toimi.

Sinun on soitettava ja mentävä aktiivisesti. Jos äiti ei todellakaan halua niin sitten kunnioitamme hänen päätöstään.

Menetys on valtava ja siitä ei helpolla pääse yli.

Itse sairastan syöpää ja monet lasten tuttavapiiristä ovat sanoneet, että pyydä apua...lapset voisivat tulla kylään / yökykylään...tai mitä ikinä ...

En ole osannut pyytää kuin lähimmiltäni.

Ole sinä aktiivinen, näin osoitat välittämisesi!