G: Paras suklaarasia
Omasta mielestä Maraboun Paradis.
Olen maistellut myös kallimpia hyvänmakuisia suklaita mutta tuosta Aladdinista tulee lapsuuden joulut mieleen.. :)
Kommentit (14)
Tummaa suklaata ja pähkinää sisältäviä sellaisia mulle.
Musta sulla on huono käsitys asioista jos luulet voivasi sanoa toisen mieltymystä huonoksi.. :)
Onko sinun mielestäsi hyvältä maistuvat asiat ainoita mitkä voivat maistua hyvältä?
Muistan itse jo kouluajoilta makutestin.. maistelimme värittömiä nesteitä joissa oli makuina mm. karvas.. osa oli kauhuissaan mausta mutta osa ei maistanut muuta kuin vettä..
Mitä tästä voimme päätellä? ;)
Oletko nukkunut koulussa?
on ihan siellä pakaroiden välissä...
Panda ;)
Tai kyllä mä senkin syön jos totta puhutaan....
Mutta sitten olen lisäksi syönyt tooodella hyviä suklaita vaikka mitä. Mutta valitettavasti ei ole mitään lempparia, vaan ihan vahingossa niitä on tullut hommattua...
Eivät kylläkään ole rasiassa vaan pussissa.
Ja kyllä Verraton-rasiakin menee, ehkä nostalgia vaikuttaa siinä. Prismassa myydään peltirasiassa Jakobsen-konvehteja, ihania.
Jos arkisemmista pitää valita, niin Fazerin konvehtirasia ja Alladinit on parasta.
että minä kyllä tykkään niistä kaikkien parjaamista Pandan konvehdeistakin. :D
Ja onhan noita muitakin hyviä. Muuten kyllä tykkään tummasta suklaasta eniten.
Mutta pakastimessa ollut Fazerin Sininen on hyvää.
Minttusuklaata (eihän suklaa ja minttu sovi yhteen) ja Wiener Nougata (maistuu vain rasvalle) en voi sietää.
sinänsä niissä ei ole mitään vikaa, mutta niitä on syöty niin monta vuosikymmentä... Budapest on niin äklöä että ei pysty. Fazerilla on aika hyviä... ja Mozart-kuulat on ihania...
...ei ole mitään liköörikonvehteja joukossa yms. joita inhoan yli kaiken.
geishakuulia. Fazerinko ne nyt on?
ei niinkään Aladin vaan just tuo Paradis. Se vaan jotenkin kuuluu jouluun :). Onhan niitä parempiakin suklaita olemassa, mutta tuossa on sitä fiilistä ;).