Kaveri kateellinen??
Olen laihduttanut nyt 8 viikon aikana 10 kiloa ja se kuulemma näkyy minusta. Vielä pitäisi saada ainakin toiset 10 kiloa pois. Olin siis reilusti ylipainoinen, enää olen lievästi :)
Kaverini on myös ylipainoinen, hänelläkin reilut 20 kg ylimääräistä.
En saanut hänestä aktiivista laihdutuskaveria, vaan hän lähti mukaan, muttei ole pystynyt kuitenkaan laihduttamaan. Eli on sortunut syöpöttelyihin ym.
Nyt hän vähättelee minun saavutustani, koko ajan puhuu että kyllä sinä ne kilot saat takasin ym. Ei ole siis todellakaan mikään kannustava, jota kyllä kaverilta odottaisin..? Olenhan minäkin kannustanut häntä, neuvonut ruokavaliossa, kertonut mikä minulle on auttanut, pyytänyt mukaan uimaan ja lenkille...
On alkanut ärsyttämään, koska minulle tämä on iso juttu. Heivaanko vai mitä teen?
Kommentit (3)
Ja sano että ottaa yhteyttä sitten kun hänellä on sinulle jotain positiivista sanottavaa. Kaverisi on tietysti kateellinen, sillä olet pystynyt siihen mihin hän ei pysty. Tsemppiä vaan, kyllä sinä ne kilot saat pois ilman tuollaista kaveria paljon tehokkaammin (ja pysyvämmin).
Eli kun sinä hehkutat omaa onnistumistasi ja hän epäonnistui. Varmaan on kivaa kuultavaa hänelle.. Ehkä kateus ja epäonnistumisen tunne saa kaverisi käyttäytymään noin? Mitäs jos kuitenkin yrittäisit vielä tukea kaveriasi.
älä välitä kaverisi puheista