Mitä kivaa voisin tehdä parisuhteen eteen?
Meillä on kaksi pientä lasta joiden kanssa arki on oikeasti rankkaa sillä kuopus ei viihdy kuin sylissä, on kovin kitisevä ja syö vain tissiä. Itse olen aika masentunut. En ole päässyt minnekään oikein hetkeksikään. Anoppi on viime aikoina ottanut asiakseen arvostella minua ja mieleni on vain enemmän maassa. Ja näitä puran sitten illan tullen kotiin palaavaan puolisooni. Kun lapset menevät nukkumaan, on itsekin pian mentävä. Päivisin en jaksa siivota ja mies vihaa epäjärjestystä joten siivoaa iltaisin. Emme pahemmin keskustele muuta kuin pakolliset. Mies käy harrastuksissaan muutaman illan viikossa. Mutta kotonaollessaan siis tekee hurjasti kotitöitä ja hoitaa lapsia.
Haluaisn parisuhteemme kuntoon. Nyt vinkkejä kiitos! Mitään irtiottoja emme pysty tekemään ihan vielä kun vauva on täysin tississä kiinni.
Kommentit (2)
Hauskinta tässä on että miestäni ei kävelylle saa kuin ehkä kerran vuodessa :)
Anoppi loukkasi minua juuri niin pahasti että häneltä en halua apua just nyt pyytää. Yleensä kyllä on valmis tulemaan.
(vaikka siivoamattomuudesta tai mistä hän sinua sitten arvosteleekin) mutta että voisiko anoppi ajatella että hän tulisi joskus päästämään sinut ja miehesi kävelylle. Sitten sovitte yhden tai kaksi kävelypäivää, jolloin lähdet miehesi kanssa tunniksi tarpomaan. Puhutte tai olette puhumatta, katsokaa kuinka käy. Saat itse tuuletusta, et joudu olemaan liian kauan erossa lapsista ja teillä on pakotonta yhdessäoloaikaa.
Jos anoppi ei suostu, yritä tehdä sama niin että lapset ovat rattaissa. Sekin on yllättävän mukavaa.