Unohdin hakea lapsen päiväkodista. Nolottaa niin paljon.
Mitähän ne sielläkin ajattelee... Ajattelin, että on miehen vuoro hakea ja olin vaatekaupassa kun päiväkodista soitettiin että milloin ollaan tulossa hakemaan. Hävettää.
Kommentit (23)
Kolmannella kerralla lapset myydään huutokaupassa.
Perus itsekäs sikiäjä. Taas se oma kärsimys päällimmäisenä mielessä eikä lapsen...
Voi itkuista lapsi parkaa joka on odottanut äitiään :(
Sattuuhan niitä unohduksia.
Puoliso unohti myös kerran hakea esikoisen hoidosta. Ajeli töistä kotiin, jutteli hetken naapurin kanssa, kunnes selvisi, että lapsi pitikin hakea. Lähti siis hakemaan lapsen.
Työmatka tosin lyhyt, joten eivät ehtineet soitella perään.
Ne varmaan ajattelee sinun luulleen että isä hakee. Tai nyt ne varmaan ajattelee Euroviisuja tms.
Mulle kans kävi kerran näin. Olin jo kotona kun mies soitti et mun huki oli hakea ja hän oli vielä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olin ennen päiväkodissa töissä. Niille huutokaupoille oli ainakin silloin kovempi kysyntä kuin mitä pystytään järjestämään. Että Ap:n unohdus kyllä auttaa jotain toista tahoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi itkuista lapsi parkaa joka on odottanut äitiään :(
Ei onneksi itkenyt. Reippaasti leikki kaverin kanssa. Ap
Saat todella hävetä.Varo että eivät tee lasua.
Sattuuhan tuota, lapsi turvassa kaikki hyvin.
Et taatusti ole ensimmäinen etkä viimeinen jolle noin on käynyt. Minutkin on unohdettu lapsena kauppakärryyn enkä ole siitä mitenkään traumatisoitunut. Lapsi todennäköisesti oli vain iloinen kun sai leikkiä vähän pidempään.
Ennen maailmassa oli aika tavallista että vauva vaunuissa oli unohtua kaupan eteen, kun tuli kaupasta ulos. Parikin kertaa - nimenomaan ekan lapsen kohdalla - tuli astuttua useampikin askel kotioven suuntaan ennenkuin muisti: "Ai niin..."
Älä mene sinne enää ikinä. Parissa päivässä ne unohtavat.
Oikein piti miettiä, että olenko muistanut hakea kaikki jotka piti ja missä he nyt ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olin ennen päiväkodissa töissä. Niille huutokaupoille oli ainakin silloin kovempi kysyntä kuin mitä pystytään järjestämään. Että Ap:n unohdus kyllä auttaa jotain toista tahoa.
siellä on sitten ollut hyvä tarjonta, täällä joutuu ale laariin
Kerran yksi isä unohti viedä lapsen päiväkotiin. Vasta työpaikan pihalla huomasi, että hitto lapsihan on vielä takapenkillä istuimessaan.
Itse unohdin hakea lapsen (vähän isomman) futisekentältä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi isä unohti viedä lapsen päiväkotiin. Vasta työpaikan pihalla huomasi, että hitto lapsihan on vielä takapenkillä istuimessaan.
Hyvä että huomasi! Joskus joku isä oli unohtanut lapsen autoon työpäivän ajaksi ja lapsi oli kuollut sinne. Tapahtui muistaakseni Ruotsissa? Päiväkotiin unohtaminen ei ole maailmanloppu jos ei nyt ihan toistuvasti käy noin, varsinkaan lapsen näkökulmasta kun on kuitenkin turvassa siellä. Voihan tuota tietysti pahoitella ja sanoa että harmittaa kauheasti kun kävi noin.
Some kulissi ja shoppailu on näköjään tärkeimmät asiat kuin omat lapset