Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään Frendit sarjan ekan tuotantokauden boksia? Kysymys pilottijakson teksityksestä..
02.10.2007 |
Huusin tuon joskus Huutonetistä ja nyt vasta ehdin katsoa tuota, katsoin äsken pilotin ja sen tekstitys pätkii pahasti, vähän väliä tekstitys puuttuu muutaman lauseen verran.
Onko kaikissa jaksoissa sama ongelma vai onko tämä joku piraatti tms?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla