Mä olen saanut lapsen neljällä eri vuosikymmenellä.
Vuosina 79, 80, 92 ja 2001. Kaikilla lapsilla on sama isä. Itse olen syntynyt 1960.
Onko muita " pystynyt" samaan?
Kommentit (18)
Ite en varmaan pystyis...
Onnittelut sulle, olet varmasti nähnyt paljon, kun olet eri " aikakausien" lapsia kasvattanut!
Vierailija:
Vuosina 79, 80, 92 ja 2001. Kaikilla lapsilla on sama isä. Itse olen syntynyt 1960.Onko muita " pystynyt" samaan?
Ensimmäinen oli teini-iän vahinkoraskaus (joskin erittäin rakastettu ja hyvin kasvatettu sellainen). Toinen oli iltatähti vuosien yrittämisen ja hedelmättömyyshoitojen tuloksena jo toisessa avioliitossa.
Vierailija:
järkyttävät ikäerot sun lapsilla! Miksi teit noin harvakseltaan? Vain kahdesta ekasta on ollut leikkikaverit.
Täytyy sanoa, että iltatähti oli todellinen suuryllätys. En olisi enää uskonut tulevani raskaaksi.
Olen todella onnellinen joka lapsesta. Jokainen on rakastettu ja ainutlaatuinen. Kaksi nuorinta on saanut olla pitkään pieniä. Ja vaikka heillä ei ole ollut leikkikaveria perheessä, he ovat saaneet leikkiä serkkujen ja naapureiden kanssa. Lisäksi isosisarukset ovat olleet innoissaan pikkusisaruksista.
ap
ja olisin ollut todella iloinen jos olisin saanut pikkusisaruksia 1992 tai 2001! Olen ainoa lapsi ja en kyllä halua että omani jää ainoaksi...
Itse olen sisarusparvesta, jossa lapsia on syntynyt kolmella vuosikymmenellä, monet hämääntyvät ja laskevat vanhimman ja nuorimman ikäeroksi 20v :) Meillä lapset syntyneet -59, -68 ja 70.
ikäeroa vanhimmalla ja nuorimmalla 16 vuotta
Muistan ihan saman aloituksen.
Miksipä sitä ei sais....
Periaatteessa olisin voinut saada myös neljällä vuosikymmenellä ja saman miehen kanssa, mutta minusta ei olisi ollut teiniäidiksi. Olen saanut lapset vuosina 88, 91, 93, 96 ja 02. Itse olen syntynyt v. 60.
Äitini sai lapsia kolmella vuosikymmenellä, eli -40, -50 ja 60-luvuilla.
Vierailija:
Miksipä sitä ei sais....
Ajattelin, että nyt joku on nostanut vanhan ketjun esiin... Mutta eipä ollutkaan :)
Vierailija:
Miksipä sitä ei sais....
Sekoitat varmaan minut johonkin toiseen.
ap
Ja muut siinä välissä 80-ja 90-luvuilla. :)
Siskoni syntyi -69
Toinen siskoni syntyi -73
Ja minä synnyin -82
Jos aloittaa synnyttämisen viistoistavuotiaana niin vanhin syntyy kun äiti on 49. Huhhuh.
80 -luvulla, 90 -luvulla ja 2000 -luvulla. Syntynyt olen -65.