Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vika, kun sukkahousut valuvat haarusista? Liian pienet vai isot? Vai vain väärän mallinen vartalo?

Vierailija
02.10.2007 |

Miksi minulla sukkahousut eivät ikinä pysy ylhäällä, vaan haaruset valuvat kohti puolta reittä? Olen kokeillut monia merkkejä ja kokoja ja aina sama ongelma. Vartaloltani en ole tasapaksu, vaan minulla on leveähkö lantio, kapea vyötärö ja pitkähköt koivet. Ylimääräistä on jonkin verran, mutta ongelma on aina ollut sama painosta riippumatta. ostanko jotenkin väärän mallisia sukkahousuja vai mikä on? Housukokoni on 42, minkäkokoisia tai -mallisia sukkahousuja pitäisi kokeilla? En voi pitää sukkahousuja hameen kanssa ilman, että pidän niiden päällä toisia pikkuhousuja, jotka pitävät sukkahousut ylhäällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalassa, jos ne ovat liian lyhyet ( siis sukkaosa). Taisit laittaakin, että sulla on pität jalat.

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö luulisi, että kun en kuitenkaan käytä ihan pientä kokoa, niin pituuskin olisi riittävä? En kuitenkaan ole hirveän pitkä, vain vähän yli 170 senttinen, mutta minulla tosiaan on lyhyehkö selkä ja pitkähköt jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma kuin ap:lla, mutta en ole ikinä voinut pitää toisia pikkareita sukkisten päällä, tulee ahdistava ja hikinen olo.

Rasittavaa, kun haara aina valuu puolireiteen.

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pitkä ja hoikka mutta ostan aina sukkikset kokoa 44 tai jotain..... kyllä ne päällä pysyy;) eikä valu haaruksista.

Vierailija
5/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ sellaisia paketteja joissa lukee " avara malli" ...! Vaan ihan tavallisia.

Vierailija
6/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla miesten keksimät vaatekappaleet!!!

Vierailija
7/7 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy mullakaan vaikka mikä olisi malli ja koko.

En käytä sukkiksia kun pakkotilanteessa. Koitettu on eri malleja merkkejä ja kokoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi