+++ 3-KUUMEILIJAT, vko 44 +++
Aloitan nyt joutessani uuden viikon.
Onnea testaajille, pahoittelut tädin yllättämille ja jaksuja piinaajille (joihin itsekin kuulun). Lisäksi vielä viime viikon pinoon äsken laittamani viesti:
2poj@näiti: Kiitos vinkeistä, mutta tähän hätään nekään eivät auta, koska meiltä on ihan kaikki ihan loppu. Jääkaapissa on ruokaöljyä ja sinappia, pakastimessa jääpaloja ja kuivakaapissa sokeria, teetä ja suodatinpusseja.
Ja rahaa todellakaan ei ole yhtään, ei myöskään tyhjiä pulloja.
Kommentit (47)
Hyvää Pyhäinpäivää kaikille :)
Mitäs Defeis sun "haamujen haamulle" kuuluu? Et sitten käynyt apteekin kautta etkä vielä testannut uudestaan?
Ja Vumallakin haamu.. Ihanaa, kun täällä on monella nyt lupaavat piinapäivät menossa! Plussia vaan lisää, kyllä niitä tänne mahtuu ;)
Mulla sitten kaikki tissikivut katosi eikä tällä hetkellä ole mitään oireita, ei edes menkkaoireita.. joten hohhoijaa, saas nähdä tuleeko tästä nyt mitään, kamalaa takkuamista tuntuu olevan, kun yrittäisi edetä jossain liisterissä tai siirapissa :/
Mutta nyt lähdetään hautuumaalle kynttilöitä viemään.
t. Manna kp 37 (eikä mitään halua kierron pituudesta, kuinkahan kauan maltan olla testaamatta..)
mannaryyni: En tiedä, mitä sille kuuluu. Kävin kyllä apteekin kautta, mutta ajattelin tosiaan sinnitellä ens viikon puolelle kuitenkin. Ettei sitten negan pamahtaessa v*tuta ihan niin paljoa.
Tosin mun sinnittelyni kyllä tiedetään. Juuri mietin, että kun huomenna on kp 28/28-33 niin näkyisköhän mitään jos testais huomenna aamulla sellasella normaalilla (ei siis erittäin herkällä) testillä? Vai pitäiskö odottaa ens viikon... hmh... perjantaille, se kun näyttäis olevan tuo kp 33, jos mitään ei näy. ARGH! Tuskin mä nyt kuitenkaan perjantaihin saakka jaksan odotella....
ne haamujen haamut vahvistuu.
Tänään sain ovistestiin hailakan viivan eli kaipa se ovis ihan oikeasti lähipäivinä on. Tämäkin testailu on ihan jännää, ainakin näin eka kertalaisella.
Bamboe
Olen tosiaan ottanut aamulämpöjen mittaamisen avuksi oviksen bongaamiseen. Eipähän ainakaan mene huomaamatta ohi. Ainakaan vielä ei ole tapahtunut - aamulämmöt 36.2, oviksen jälkeen n. 36.7.
Flowersille tsemppiä - vielä se plussa sieltä voi ilmaantua!
Tauko tekisi ihan hyvää itse kullekin, mutta kun tämä on niiiiiin mukavaa kuulla muiden tuntemuksia ja kokemuksia - ja päästä itsekin höyryämään :)
Terkuin Piiuli
Pikaisesti silmäilin kaikkien viestit, en jostain syystä nyt jaksanut keskittyä. (sorry)
1Poj@anaiti Tuliko täti? mites parisuhde?
DeFeis (?) testasitko vielä?
Zemppia piinailijoille, teille kaikille tasapuolisesti!
ON:
Väsyttää, siis joka sunnuntai on niin pirun saamaton olo. Pitäis kaikenlaista puuhastella, mut sit vaan jumittaa koneella, kattoo töllöä, juoruaa puhelimessa. Mun kroppa on ainaskin täysin rekisteröinyt 7 päivän viikon ohjelmoituna, saamaton sunnuntai.
Eilen onneksi tuli paikkoja järjesteltyä. Loppuviikosta huomasin et mulla oli pinna kireellä, eli meinaakohan se menkkoja, toivon todella ettei tällä kertaa. Yleensä olen kyllä aika kärttynen ennen menkkoja.
Meil nyt meni tämä kierto aika poskelleen, toivo elää et olisi tärpännyt mut järjellä ajatellen aika heikot mahkut.
Kuvitellut oireet: päänsärkyä, pieni pahkura jalassa(aina raskaus aikana ei muulloin), ajoittain etova olo, hikoilua, väsymystä (voi johtua muustakin....)
no katsotaanmiten ensiviikolla käy....
KP (lasketaas) 27/28-32 yritystä 05/08
Tulin vähän tänne kurkkimaan, että kuinka paljon täällä on vielä samoja kun alkuvuodesta...Ja mitä uutisia!!! Onnea Onnea Onnea!
Todella paljon jarruja matkaan ja ihanaa odotusta!
Äiti1983 + Alma rv 21+5
Tänne ei kuulu mitään uutta. Nyt olis kp 27/28-33. Ajattelin testata ehkä sitten ens viikolla mikäli on aihetta moiselle toiminnolle.
Oisko muuten villasukille kellään tarvetta? Pengoin tuossa lanka-arkkuja ja löysin seitsemän paria käyttämättömiä, ylimääräisiä villasukkia. Juu, oon ihan ite ne neulonut. Halvalla meinaan lähtis, jos joku tarttee. Lisää sopii udella sähköpostitse, osoite on:
webmistress@dreamevil.se