+++ 3-KUUMEILIJAT, vko 44 +++
Aloitan nyt joutessani uuden viikon.
Onnea testaajille, pahoittelut tädin yllättämille ja jaksuja piinaajille (joihin itsekin kuulun). Lisäksi vielä viime viikon pinoon äsken laittamani viesti:
2poj@näiti: Kiitos vinkeistä, mutta tähän hätään nekään eivät auta, koska meiltä on ihan kaikki ihan loppu. Jääkaapissa on ruokaöljyä ja sinappia, pakastimessa jääpaloja ja kuivakaapissa sokeria, teetä ja suodatinpusseja.
Ja rahaa todellakaan ei ole yhtään, ei myöskään tyhjiä pulloja.
Kommentit (47)
Kylläpä täällä on jännittäviä tekstejä!
Onnea mp37! Hienoa että tärppäsi, kyllä te aikamoisen kauan olette kolmannesta unelmoineetkin. Pikkuiselle tarrasukkia matkaan
Meillähän on tarkoitus aloitella kunnolla vasta joulukuussa, mutta mitenköhän sitä malttaa - ihan hirmuinen hinku olisi jo saada se plussa lasiin.
Kp7 / ei mitään hajua (esikoinen sai alkunsa kp31! ja kuopuksesta ei mitään hajua koska menkkoja ei ollutkaan)
Miten ihmeessä minusta tulikin näin malttamaton?! Tuntuu ettei jaksa millään odottaa. Nyt vasta kp 9/29-35. Ja aika matelee.
Mä se vasta malttamaton olen vaikkei oireita ole suuntaan eikä toiseen. Tein tänään testin (menkat alkaa sunnuntaina, jos alkaa ja jos kierto ei venähdä) ja voi olla, että testiin tuli kaikkien haamujen äiti. Satavarma en kyllä ole, kun nykyään tuntuu että sitä näkee mitä haluaisi nähdä eikä sitä, miten asia oikeasti on. Noh, huomenna mulla on oppisopimushaastattelu keskustassa ja käyn sen jälkeen apteekin kautta. Ja sunnuntaina sitten Jäähallille Disturbedia katsomaan. =)
mp73:lle nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääin paljon onnea!
Kaikille onnittelijoille ja hengessä mukana oleville!!!! Tää on todella uskomatonta! Välillä käy mielessä että pitäiskö sitä vielä kuitenkin testata uudestaan, kun on niin epätodellinen olo raskautumisen suhteen =)
Testasin kylläkin apteekista ostetulla testillä, B-Sure tai jotain sinnepäin.
En taida uskaltaa tuonne odotuspuolelle vielä toviin.... jään tänne roikkumaan vielä =)
Tsemppiä ja plussapuhuria kaikille!!!!!
mp73 rv4+3 (kp32)
No niin, kirjoitanpas nyt sitten minäkin tänne pinoon....
Eli eilen tosiaan hormonikierukka napattiin pois ja nyt sitten alkaa kolmannen "yritys". Lapset ovat syntyneet 2004 ja 2005, tyttö ja poika.
Miehen kanssa sovittiin, että kolmas lapsi on tervetullut jos tulee. Kierukan olisin poistattanut vaikkei oltaisi lasta suunniteltukaan. On nimittäin ollut aika vaivalloinen ehkäisymenetelmä kaikkien välivuotojen yms. takia.
Minulla on mennyt hieman aikaa täällä joidenkin viestien ymmärtämisessä, kun en aluksi meinannut ymmärtää kaikkia käyttämiänne lyhenteitä ;D mutta hieman aikaa kun olin funtsannut niin alkoi lyhenteiden merkitykset aukeamaan ;)
Itselläni ei siis mitään käsitystä kierron pituudesta tms. kun kierukkakin vasta poistettiin.
Nyt kun asiaa mietin niin minulla on ollut "normaalit" kuukautiset viimeksi joskus vuoden 2005 syksyllä....!!! Hormonikierukka laitettiin toisen lapsen syntymän jälkeen. Ja sitten ei olekaan mikään ollut "normaalia". Saa nyt nähdä miten käy.
Tsemppiä kaikille =)
Olen pysytellyt täältä pois vähän niinkuin tarkoituksella.. mieli ohan ok, mut ärsyttää tämä kuumeilu ja hermoileminen, kun saisi itseään niskasta kiinni: elämä on kuitenkin nyt ja en haluaisi viettää elämääni näin. Toivoen, piinaillen ja itkeskellen.. Haluaisin osata olla normaalisti, mikä nyt sitten on normaalia...
Ovista olen tikutellut (ihan rfsun:n testeillä) kp12 oli selkeä viiva ja eilen enää ei viivaa juurikaan ollut.. mietin jatkaako testaamista vai ei..
Voimia tädin piinaamille!
Onnea kovasti ja plussa tuulia muillekin =) (josko tässä perässä tulisi itse kukin)
=) Mami kp14
Tuossa kotiin tullessa juuri mietin, että tämä päivä on tuntunut maltillisemmalta, ja vauva-asia on ollut mielessä, ei ihan niin usein kuin eilen. Mutta sitten postilaatikosta löytyi netistä tilaamani raskaustesti, jolla voisi testata jopa 4 päivää ennen kuukautisten alkamista. Mutta tuskin nyt niin hätäinen olen?! Ja onhan siihenkin vielä aikaa, pahus.
Mum kp 10/29-35
Onnea mp73! Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan teidän pinoa ja heti oli hyviä uutisia. Älä tosiaan sure sitä juhlimista, mulla oli esikoisen kanssa valemenkat ja oltiin viikko 6 reissussa, eli tuli otettua useampanakin päivänä ja välillä ihan kunnolla. Terve poika kuitenkin, thank good.
MammaMialle pahoittelut tädistä, samoin muille epäonnisille. ja peukkuja piinailijoille.
tuuti ja nappula rv 15
Pahoittelut MammaMia tädin saapumisesta. :(
Minulla on ollut pari päivää kovat menkkakivut. Tänään oli pahin päivä vaikka täti ei ole ei velä saapunutkaan. Buranaan on pitänyt turvautua. Kaipa ne sieltä tulee muutaman päivän päästä. Ja kauheat PMS-oireet myöskin; olen ollut tosi huonolla tuulella.
Mutta eipä muuta tänään. Hyvää viikonloppua! =)
Kp 28/26-30
P.s. Taitaa loppua yrittäminen tämän jälkeen jos ei nyt tärppää. Miehen kanssa lievää kriisin poikasta ilmassa... :/
Tämä on kyllä ihan tajuttoman hiljainen palsta kun vertaa vuoden 2004 touhuun. Missäköhän ne kaikki äidit nykyään luuraa? (esim. hoitamassa lapsia yms..;)
Voi harmi, että teillä on mennyt sukset ristiin miehen kanssa 2pojanäiti, toivottavasti tilanne on jo rauennut. Kyllähän noita kireitä tilanteita taitaa vähän kaikissa lapsiperheissä olla - meillä ainakin!
Sillä kierukan poistamisella on ollut kyllä valtavat vaikutukset, tai jollakin ainakin. Minulla on ollut hirveä läheisyydentarve ja halut nyt pari päivää! Viimeiseen vuoteen ei kyllä ole ollut! Onhan se kiva ettei sitä lasta väkisin tarvi yrittää :)
Toivottavasti halut samanlaiset sitten oviksen aikoihin, jota odottelen vasta kp 20-30 aikoihin
?:|
Eipä muuta kuin onnea kaikille testailuun, pahoittelut niille joille täti tuli jo kylään. Marraskuussa paremmat tuulet!
Terkuin,
Piiuli yk 1 kp 10/40?
Minäkin ihmettelen tätä hiljaisuutta, kun vertaa tosiaan siihen vuoteen 2003-2004 niin eihän sitä silloin meinannut työpäivän jälkeen edes ehtiä lukea kaikkia uusia viestejä.
no nyt ne kauan poissa olleet kuukautiset sitten tuli ja olo on vähän.... hmmm... sekava tai jotain. Jotenkin ei kiva, mutta toisaalta kiva huomata että oma kroppa "toimii" vielä niinku pitääkin sen kierukan jälkeen.. Oudosti varmaan selitetty mutta kuitenkin ;)
Me vietettiin lasten kanssa Halloweenia illalla, saivat puketua naamiaisasuihin ja syödä popcornia ja katsoa nallepuh halloween elokuvaa =) Mukavaa vaihtelua, itsekin piristyin....ja söin liikaa popcornia.... =/
t: nro3 ja öklö olo =/
oli kanssa ekat menkat lähes viiteen vuoteen! Menkat alkoivat 2 päivää kierukan poiston jälkeen. Ne olivat minulle tyypilliseen tapaan melko niukat. Mutta ymmärrän siis mitä tarkoitat :)
Aika eksoottinen kokemus näin pitkän tauon jälkeen.. : /
Piiuli
Meillä ennestään kaksi tyttöä ja nyt kolmatta lasta toivotaan. Tällä hetkellä kp 35/32 ja kierto ollut aina säännöllinen :/
Testi(t) olleet tähän asti negaa....mutta toivossa vielä eletään. Kovasti olin tuntevinani kaikenlaisia raskausoireita alkuviikosta ( mahan viiltely, paha olo, raudan maku ym) mutta nyt olo on tullut normaaliksi. Jotenkin nyt vaan odottelen että koska mahtaa kuukautiset sitten alkaa....luulis että raskaus jo testissä näkyisi...vai mitä meinaatte ?
Jos yleensä on olleet säännölliset ja yhtäkkiä myöhässä, niin voihan se olla että olet raskaana mutta ei vain vielä näy testissä. Minullakaan ei esikoista odottaessani heti näkynyt, vaan vasta kun oli useamman päivän myöhässä :) Pidetään peukkuja!
Huomenta,
Mammamialle pahoittelut tädistä, parempaa onnea uuteen kiertoon.
2poj@näidille perhekriisiin helpotusta. Teillekin soisi jo sen pikku kolmosen.
Uusille tervetuloa!
Itsekin palstailin vuonna 03-04, päiväpinotkin hipoi joskus 100 viestiä, ajat on toiset.
Hain eilen rfsu:n ovistestejä, muita en ole meidän kaupoista löytänyt. Ohjeessa kehotettiin olemaan pissaamatta 4h ennen testin ottoa ja testaamaan klo 10-20 välillä. En odottanut kuin 2h, en malttanut odottaa, ei mitään merkkiä oviksesta. Limojen suhteen luulisin olevan lähipäivinä, mutta enpä aiemminkaan ole kroppaani tuntenut. Heinäkuun lopulle olis kiva saada laskettu aika, esikoinen aloittaa ensi vuonna koulun...
Bamboe kp 12/29-35 yk 7(vai jo 8)
Täällä edelleen kuumeilemassa. Tuli vaan sellainen olo että on pakko pitää taukoa, kun alkoi kuume hallita elämää. Nyt ollaan käyty välissä Välimerellä aurinkokylvyssä, sairasteltu, ja reissattu työmatkoilla Suomessa. En ole edes käynyt lukemassa teidän kanssasisarten kuulumisia, joten aloitan taas melkein alusta.
ONNEA, ONNEA, ONNEA mp73! Mahtavia uutisia! Tarrasukkia runsaasti matkaan ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin, VIIMEINKIN! YES!
Muillekin plussanneille isot onnittelut ja onnellista odotusta!
Ja tädin yllättämille tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!
Ja uusille tervetuloa! Sen verran itsestäni, että olen tämän palstan yksi kestokuumeilijoista, roikkunut täällä elokuusta 2006 asti, välissä tosin kaksi raskautta ja kaksi keskenmenoa. Mutta toivo elää edelleen..
Tällä hetkellä tilanteeni muistuttaa mp73 tilannetta viime viikolla, juhlat illalla ja tädin pitäisi saapua ensi viikolla. Ottaako juhlissa vai ei? Joten marssin eilen apteekkiin ja ostin herkän testin, siinä toivossa että jos näkyis jo, jos on näkyäkseen. Haalean haalea viiva tuli testiajan puitteissa, mutta näkyi aavistuksen punertavana kuivuttuaan. Testi oli dbest, herkkä testi. Onko kokemusta, voiko luottaa? Tietysti toivo nousi taas korkealle, mutta heti perään tuli itku, jospa tämäkin toivo on taas turhaa. Alavatsassa on kyllä raskaustuntemuksia, mutta tosiaan testi tehty todella aikaisessa vaiheessa. Taidan ottaa pari lasillista viiniä..
Tunnelmallista pyhäinpäivää kaikille kuumeilijoille!
vuma yk 4(?), kp 21/25
Ei minun täällä pitänyt käydä edes lukemassa mitään, kun ajattelin, että pieni tauko tekisi hyvää. Mutta miten tässä nyt kävikään :)
Sen verran täytyy noihin kierukka-asioihin kommentoida, että hormonikierukan poiston jälkeen tulee aina (tai ainakin minulle sanottiin) parin päivän päästä ns. tyhjennysvuoto ja se ei kerro kierron vaiheesta, kun ei ole varsinaiset kuukautiset. Ei siis kannata panttailla seksin kanssa, vaikka olisi mikä kp tuosta vuodosta laskettuna. Minulla ovulaatio oli ihan pari päivää tuon vuodon jälkeen.
Omaan napaan ei kuulu mitään. Kp on jotain 4 tai vastaavaa.
MammaMia kp 4? / 27-33, yk5
*VIRTUAALIONNENHALAUS!!!* On pakko ollu käydä jatkuvasti kurkkimassa tätä teidän pinoa, että miten sun "haamulle" käy... Mutta hyvinhän siinä kävi! Sulla on ollu sen verran kivinen taival tämän kolmannen kanssa, että toivon koko sydämestäni kaiken menevän hyvin loppuun asti. Saat oman kesäkäärön...
Älä koe huonoa omatuntoa siitä perjantaista, eikö se ole joku lausahduskin englanniksi "you can drink, if it's not pink" (tai jotain siihen suuntaan). Kyllä itsekin kuumeilleena mietti joka kierron loppuvaiheilla, että voinkohan ottaa särkylläkettä tai juoda pari siideriä tms., mutta ei sitä voi elää sellaista "entä-jos-vaikka" -elämää!
Tervetuloa odotuspuolelle!
Mimmi rv.24+2