Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ 3-KUUMEILIJAT, vko 44 +++

27.10.2008 |

Aloitan nyt joutessani uuden viikon.

Onnea testaajille, pahoittelut tädin yllättämille ja jaksuja piinaajille (joihin itsekin kuulun). Lisäksi vielä viime viikon pinoon äsken laittamani viesti:

2poj@näiti: Kiitos vinkeistä, mutta tähän hätään nekään eivät auta, koska meiltä on ihan kaikki ihan loppu. Jääkaapissa on ruokaöljyä ja sinappia, pakastimessa jääpaloja ja kuivakaapissa sokeria, teetä ja suodatinpusseja.

Ja rahaa todellakaan ei ole yhtään, ei myöskään tyhjiä pulloja.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: tiedän kyllä tunteesi ja tilanne on äärimmäisen tuttu. Olemme eläneet suoranaisessa ahdinkossa jo 2 vuotta, vaikeaa oli toki molemmilla omilla tahoillaan jo ennen sitä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa helpottamaan, vielä kun saadaan kaikki tytön hautajaiskustannukset maksettua ja vuokrarästit hoidettua olemme vihdoin vapaita tuosta velkahelvetistä. Eli kun vuosivaihtuu alkaa meillä (jos ei mitään yllätyksiä tule) uusi elämä.

ON:välipäiviä mennään. En osaa oikein piinailla, kun en halua pettymyksissäni pissiä taas 5 tikkuun ja kohdata sitten tätiä. Jotain oireita on ollut,(nipistelyä mahassa, alaselän jomotusta, eikä "kuivakausi" ole vielä alkanut) mutta olen kovasti vakuuttanut itselleni että ne on vaan kuvitelmaa. Katsotaan mitä tuleman pitää, testaan ensi maanantaina jos täti ei tule ja sinne asti maltan.

Pahoittelut tädistä: Bamboe ja harakanhuttu, parempaa onnea seuraavaan kiertoon!

Kaikille ovistelijoille tärppionnea!

Piinailijoille tsemppiä, toivottavasti tärppää, 2poj@näiti, mimosankukka, MammaMia... Olikos muita?

Mikäs on tilanne mannalla ja mp73:lla?

Uusille tervetuloa!

Pihlajankukka yk 2, kp23/24-31

Vierailija
2/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi MAHDOTTOMASTI ONNEA mp73 plussasta!! Ihanaa, pääset lykkäilemään pikkuista kesävauvaa vaunuissa ensi heinäkuussa :))))

2poj@näiti: Kuvailemasi oireet sopisi olevan "jotain ihan muutakin" kun hormoonien muuttumisia siihen pelkäämääsi huononpaan suuntaan;) Joten pidetään peukut pystyssä bd bd bd sille "toiselle", paljon mukavammalle vaihtoehdolle :)

Tsempit Mimosakukalle ja Harakkahutulle, ikävää että piinailut saivat tuommoisen päätöksen :(

Tervetuloa piiuli03 ja mum!

MammaMia: Samanlaisia pohdintoja täälläkin on harrastettu ja suunniteltu että mitä sitten jos... Onhan se kivaa suunnitella, joskin ainakin omassa tapauksessani pudotaan sitten sitä kovempaa ja korkeammalta, mitä pidemmälle asian on jo päässä pähkinyt... :S

Stressitöntä piinailua DeFeis:lle ja Pihlajankukalle..bd!

Mulla taas on normaalit menkkatuntemukset eli jos ovis nyt sitten oli viime ti/ke niin normaaliin tapaan tissit alkaa nyt muuttua aroiksi viikkoa ennen tätiä. Yhä ja aina vaan vertaan tilaani siihen ekaan raskauteen, jossa tisseistä huomasi jo pari päivää hedelmöittymisen jälkeen että jotain on tapahtunut - nyt ei siis mitään semmoista...

Joten kahtellaan kahtellaan. Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Testata en aio kun vasta reilun viikon päästä kun olettamastani oviksesta (jos se nyt oli se) on kulunut noin 16 päivää. Siinä pitäisi sitten jo tilanteen itsekin ratketa, jossei mitään ole tapahtunut.

Joten länsirannalta ei mitään uutta...

t. Manna kp32 (eikä hajuakaan kierronpituudesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... älkää onnitelko!!! Se testi oli vaan haamujen haamu! Olin juhlinnoissa täysillä mukana perjantaina, kun ajattelin että vahvaa/selkeää plussa ei ole tullut niin tohdin vähän ottaa =) Ja otinhan minä...

On: Ei ole tätiä näkyny... =)ainakaan vielä! Ajattelin käydä hakeen apteekista testin ja testata huomenna. Katsotaan nyt kuinka käy! Vai putkahtaako täti ennen huomista

mp73 kp 29/27-31

Vierailija
4/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vasta kp 7/29-35. Päätä särkee.

Eilen katselin netistä testejä useammiltakin sivuilta, mielelläni tilaisin netistä kun pikkupaikkakunnalla asutaan niin ei lähtisi juorut heti liikkeelle. Mietinkin että jos tilaisi sellaisen paketin jossa olisi sekä ovis että raskautestejä.

Vierailija
5/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan tsempesitä mannaryyni. :) Katstoaan nyt mitä tuleman pitää. Perjantaina pitäisi olla jo vähän viisaampi. Mutta ns. oireista sen verran, että rinnat on arat ja on huono olo ollut tänään ja pyörryttää. Alavatsa on turvoksissa.Toisaalta en kyllä luottaisi tuohon huonoon oloon, koska mieskin valitti eilen että vatsassa vääntää ja tänään oli huipannut töissä. Mutta vähän ennen menkkojakin minulle tulee yleensä huono olo. Ja huippaa. Joten, katsotaan...

Kovasti tsemppiä mp73 ja DeFeis ja kukas muu se vielä olikaan...! :) Sorry ei nyt tule mieleen. Ihan oikeasti nyt kuvottaa. :( Ja on väsyttänyt kahtena päivänä ihan tajuttomasti. On ihan veto veks. Talviaikaan siirtyminen vaikuttaa? Ja nyt on 2-vuotias sopivasti kipeä. Minä olin viime viikolla ja esikoinen myös.

Mikähän minua vaivaa kun ajatuskaan ei oiekin luista.... ??

No, nyt täytyy mennä iltapalalle... Palataan! :) Hyvää viikkoa! :) bdbdbdbd!!

Kp24/26-30

Vierailija
6/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on lupaavaa piinailua menossa monella. Toivotaan että se myös semmoisena pysyisi. Sitten kyllä raahaatte minutkin sinne odotuspuolelle ;)

Viikonloppu meni oikeistaan aika masentavassa mielentilassa. Itketti ja suoraan sanoen V...tti tää kuumeilu ja se ettei vauvaa jo kuulu. Ja toisaalta tuntuu että pitäis olla tyytyväinen jo kahteen lapseen, toiset ei saa edes sitä ensimmäistäkään lasta.

Tunnistan itsestäni vaan ihan samat oireet kun silloin kun esikoista yritettiin 1½ vuotta. Rupesi jo ainainen tädin tulo itkettämään, ja mitään muuta ei osannut ajatellakkaan kun vauvaa. Ärsyttää itseäänkin tämmöinen pakkomielle. Ja ei ole oikein ketään kaveriakaan kelle näistä jutuista puhuisi. Osa on sitä mieltä että ihan järjetöntä tehdä kolmatta muksua, ja toiset taas tulee raskaaksi jo siitä että on pikkarit pyykkinarulla vierekkäin. Onneksi täällä voi päästellä höyryjä.

Ehkä tää mieliala tästä paranee kun vuoto taas loppuu, ja pääsee lähemmäs ovista. Tai sitten vaan pahenee kun vuoden lopussa tulee 36v täyteen. Kuvittelin että lapset olis tehty viimeistään 35 vuotiaana. No, aina ei mene niinkuin suunnittelee.

Harakkahuttu parempaa mielialaa odotellassa

kp 5 ja yk16

Vierailija
7/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni siellä jo lupaavasti piinailee. Itse täytyy vielä jaksaa joitakin päiviä ennenkuin pääsee oikein toden teolla kehittelemään itselleen raskausoireita. Ovulaatio oli tuossa torstai/perjantai vaihteessa. Peittoja tulikin heiluteltua torstaista lauantaihin. Oli nimittäin miehen kanssa yhteinen viikonloppu Helsingissä ilman lapsia. Sai vietellä miehen ihan rauhassa hotellihuoneessa. Jiihaa! Kivaahan tuo oli. Olin itse asiassa laskeskellut että ovulaatio tulisi vasta tuolloin viikonloppuna, mutta tuo aikaisempi ovulaatioajankohta tarkoittaa, että tädinkin pitäisi tulla kylään muutamaan päivää aikaisemmin tai siis toivottavasti ei tule. Kierroksi tulee nyt ilmeisesti 26/27 päivää kun viime kierto oli minulle pitkä 29 pv.

Oli muuten hassua kuinka erilainen ovulaatio minulla oli viime kiertoon verrattuna. Viime kuussa ovulaatiokivut kestivät 2 päivää ja ovistesteissäkin sain noina kahtena päivänä tasapaksut viivat. Nyt tuli tasapaksu viiva ja voimakkaat kivut jotka kestivät vain pari tuntia. Sitten loppuivat ja seuraavana päivänä ovistesti ei näyttänyt enää juuri mitään testiviivaa. Näin se sitten voi näköjään vaihdella.

Tällä hetkellä olo on täysin oireeton, mutta tuossa lauantaina/sunnuntaina oli aivan järkyttävä vatsan turpoaminen. Näytin todellakin hyvin raskaana olevalta. Nuo kaksi lasta (ja varmasti heikko vatsalihasten treenaaminen) on saanut aikaan sen että tuo vatsa pömpähtää aika helposti valtaisaksi. Kyllähän sitä pömppövatsaa oli mukava katsella. Josko sellaisen kohta taas saisi pidemmäksikin ajaksi.

Armi09 kp 17/25-29 yk 3

Vierailija
8/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan enpä tiedä onko tämä niin piinallinen. Ihmeen rauhallinen olo eikä mitään tuntemuksia mistään :) No rinnat vähän kipeät niin kuin aina ennen menkkoja. Muuten ei mitään. Töissä alkoi vauhdikkaampi jakso ja vauva-ajatus ei edes pyörähtänyt päässä työpäivän aikana. Hyvä niin.

En siis usko, että plussaa tästä kierrosta tulee, mutta koska olo on nyt niin seesteinen, se ei juuri nyt ahdista. Ehtiihän sitä myöhemminkin raskautua.

(Siis oikeasti, onko multa irronnut joku mutteri päästä, kun näin malttavia ajatuksia on mielessä)

Monella muullakin oli piinat meneillään. Hirveästi peukutuksia kaikille :)

Vierailija
9/47 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MammaMia kp 25 / 27-33, yk 4

ps.s vielä piti toivottaa oikein erityiset plussasäteet mp73:lle, toivotaan kahta vahvaa viivaa

Vierailija
10/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sit testin.... iiiiiiiik!!!!! Heti pärähti viiva!!!! siis ennenku pissa ehti imeytyä kontrolliinkaan saakka!!! Siis vahva plussa tuli heti!!!! Apua, mulla on pää sekasin ja sydän hakkaa ylikierroksilla!!! =)

Tätä ei voi uskoa todeksi! Kun miettii mitä vuoristorataa mulla on nää kaksi vuotta ollu! Epäsäännöllinen kierto pillereiden jälkeen, km 3/08, vaihdevuosi epäilyt ku menkat jäi pois ja nyt ku kierto heinäkuusta siis vaan 3kiertoo lähes normi niin nyt plussa, uskomatonta!

Apua, kun nyt alkoi tosissaan hirvittää... työn puolesta etenkin ja tupakka pitäs saada ainakin lähes kokonaan pois! Antakaas vinkkejä miten saan lopetettua ja mahdollisimman pian!

Tää oli nyt vaan omaa hehkutusta! sori!

Muillekin tsemppiä! Etenkin 2poj@näidille!!!! Ja muille pitkään yrittäneille!

mp73, yk22, kp30/rv4+1 (ton raskauskiekon mukaan)

=) =) =)

Vierailija
11/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip Hip Hurraaa ja paljon onnea mp73

Tuo on vahva plussa kun mikä, joten jatkokin menee varmasti hienosti.

Käythän täällä välillä meitä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia, vaikka siirrytkin odotuspuolelle.

Harakkahuttu

kp6 yk 16

Vierailija
12/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana uutinen sinulle heti aamusta. Tosi, tosi paljon onnea ja paljon onnea myos matkaan! :) Kuulostaa tosi hyvältä kun vahva plussa tuli heti. Varmaan osaltaan auttoi kun kävit siellä tutkimuksissa ja hormooniarvoja mitattiin. Onnea, onnea!! :)

En ehdi nyt muuta. Täytyy mennä aamupalalle. Palataan!

Kp 25/26-30 *menkkaoloinen*

Vierailija
13/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että pitkä yrityksenne on palkittu ja toivontan paljon onnea ja pysymistä siellä odotuspuolella. Toivottavasti tultaisi sankoin joukoin perästä!!

ON: nyt se varsinainen piinaili vasta alkaa kun kp:t "kohtaavat". Nyt ei ole oikeastaan mitään oloja suuntaan tai toiseen. Toisaalta haluaisin ostaa jo testin, mutta onneksi rahaa tulee vasta perjantaina. Muutenkin tällä viikolla on kivasti ohjelmaa, yritän nimittäin opettaa esikoista potalle, en tiedä onko vielä edes mahdollista onnistua kun on 1,5 v mutta yritetään nyt kumminkin.

Jaahas "pottakello" soi, pitää mennä

Pihlajankukka yk 2, kp 24/24-31

Vierailija
14/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen! =) Kiitos vaan tsempeistä ja onnitteluista, otan ne ilolla vastaan!

MammaMia: Taisi sinun toiveesi tulla tänne asti =) Tsemppiä ja plussasädetystä sinullekin piinailuun!!! bd

Harakkahuttu: Kiitos! En aio vielä siirtyä toiselle puolelle. En uskalla, viimeksi siirryin lähes heti ja km sain. Sinullakin yk:ja on noin paljon, että toivoisin sinutkin mukaan toiselle puolelle!!!

2poj@näiti: Joo ihana fiilis vaikkakin hirvittää ja jännittää suunnattomasti! Sinunkin päivät mukavalla mallilla, heitän plussaköyden sinullekin =) ota kiinni!

Pihlajankukka: Kova yritys palkittu, toivon että pysyvästi! Jään odottelemaan testaamistasi...! bd

Ja tietenkin kaikille muillekin toivon plussaa!!!

On: Oireita ei kauheasti ole, niinkuin jo viime viikolla kirjoittelin. Rinnat oli ensin tosi arat, nyt ei juuri ollenkaan, ehkä hieman. Alavatsaa vähän jomottanu menkkamaisesti jo lauantaista saakka ja odottelin kyllä jo tätiä saapuvaksi, mutta eilen tuli kyllä sellanen olo että nyt pitää testata. Vähän ehkä ollu etovaa oloa jo viime viikosta lähtien ja eilen enemmänkin ja nytkin on kahvin jälkeen etova olo. Näin muuten viime viikolla erikoisen unen (en ole omaa toivottua raskautta unissa nähnyt) olin siinä isolla mahalla, ja laskettu aika oli 5.3. ja näin että syntyi poika, tuo uni oli niin todellinen että tuntui aivan kamalalta. Taisi olla kuitenkin enneuni =) Laskurin mukaan la on 6.7. Tytöntylleröä kovasti toivon, kun 2 poikaa minulla jo on ja hekin lähes aikuisia jo (14 ja 17vee). Iltatähti siis tulossa!!!

Vautsi, sori tää mun hehkutus mutta ei voi hillitä itseään!

mp73, kp30/rv4+1

Vierailija
15/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jäi todella hirvittämään ja kaduttamaan että olin perjantaina juhlimassa. Tosi huono omatunto. Mutta enhän saanut kyllä testiinkään kuin haamujen haamun silloin perjantaina. Turha kait tuota on miettiä...??

Vierailija
16/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli hyvä mieli kun luin tuosta vahvasta plussastasi. Ihan meinasi silmänurkat kostua. Vaikka kaikille plussaa toivookin niin kaikista eniten tietysti teille joilla on yritys on kestänyt kauemmin ja ollut mutkiakin matkalla. Minä lähetän myös litratolkulla vauvaliimaa matkaan.

Itsellä on ollut tänään vähän ristiriitaiset tunnelmat. Vaikka kp on vielä aika vähäisen ja oirepuolelta ei senkään takia paljon ole odotettavissa on olo aivan aivan liian tasainen. Minulla viime kierrossa ei ollut oireen oiretta ovulaation jälkeen. Olo oli kerrassaan ihastuttava. Siitä syystä olinkin aivan varma että tärppi ei ollut käynyt. Eihän se ollutkaan. Nyt hieman pelottaa, että sama toistuu taas. Että ei ole nippailun nippailua, ei etovaa olo, kipeitä rintoja, väsymystä tms. mitä ikinä ne raskausoireet nyt voisivatkaan pitää sisällään. Minä en siis ainakaan onnistu ilmeisesti niin raskausoireita itselleni keksimään.

No niin nyt kuuluu yläkerrasta huutoa, kuopus on herännyt päikkäreiltä.

Armi09 kp18/25-29 yk3

Vierailija
17/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut mp73! Aivan ihania uutisia :)

Älä liikoja huolehdi juhlimisesta, sikiön kehityksen kannalta tärkeimmät viikot on 5-11. Tsempit tupakan tumppaamiseen.

Piinailijoille kovasti pitkää pinnaa ja paljon plussia.

Olen tarkoituksella pysytellyt taka-alalla, jotenkin on niin maassa oleva olo tämän yrittämisen kanssa. 7.yk nyt käynnistyy, eihän se tietysti vielä paljon ole....

Tympii ihmisten vihjailut/kyselyt perheen lisäyksestä ja kaikki raskausuutiset, myönnän olen kateellinen. Onneksi on tämä palsta, jonne sentään voi kirjoittaa.

Onko kukaan käyttänyt RFSU:n OVIS-testejä? Houkuttais hakea kaupasta, netistä tuskin ehdin enää testata.

Bamboe kp8/29-35

Vierailija
18/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tuskin enää ehdin testata??? :) :) Kuinkahan se kävis? ;) Tilata en taitais ehtiä enää...

Vierailija
19/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei tule tärppiä. Olen satavarma, että huomenna alkaa.

Bamboe mietti ovistestejä. Olen käyttänyt Prismasta saatavia Fertest (tai jotain tuollaista) testejä. Ne on hyviä ja halpoja. Viime kierrossa oli myös noita RFSU:n testejä, mutta itse tykkään selvästi enemmän niistä Prisman testeistä. Pitäisikin siellä kurvata käymään noiden testejen takia, vaikka muuten en Prismassa tykkää käydä :) Taitaa olla vähän makuasioitakin nämä testijutut.

Harmittaa, ettei sitten tullut heinävauvaa ja jotenkin on sellainen olo, että ei tule elokuistakaan. Jos ylipäätään koskaan enää vauvaa tuleekaan. Eilen jo tosiaan oli sellainen seesteinen olo, ettei vauvaa taida tulla. Tänään vielä voimakkaammin ja tänään jo sellainen fiilis, ettei koskaan tulekaan. Se ajatus saa kyllä hyvin hyvin haikeaksi. Toivottavasti kuitenkin vielä se kolmas suotaisiin.

MammaMia kp 26 / 27-33, yk 4

Vierailija
20/47 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, saamasi haamu vaan vahvistui joten pääsen massun kasvattelemaan :))

Onnea onnea onnea ja paljon liimaa & enkeleitä matkaan!

Tsemppiä muille piinailijoille, jospa tästä heinä-elo-vauvojen kasasta saataisiin oikein iso meidän kolmatta kuumeilevien osalta :)

Jännityksellä odottelen muiden testailuita!!

t. Manna kp33