Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon huudat lapselle/lapsille?

Vierailija
02.10.2007 |

Sanotko ensin tavallisella äänellä ja huudat sitten vai onko teillä " normaaliäänen" käyttö huutamista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon 10 kertaa normaaliäänellä, mutta sitten huudan, kun mikään ei mene normaalipuheella perille. Inhottava tapa, inhoan huutamista, mut pinna vaan palaa :(. Eniten inhottaa malli mitä lapsille annan.

Vierailija
2/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko, että kerran parissa viikossa tulee korotettua ääntä, ehkä kunnolla olen huutanut kerran tai kaksi. Lapsi nyt 2,5 v. Katsotaan, pystyykö näin jatkamaan, toivottavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole tarvetta. Minä huudan todellakin vain silloin, kun tuntuu ettei mikään muu auta (ja totuuden sanoakseni huutaminen tapahtuu yleensä PMS-aikaan ;)

Vierailija
4/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tullut jotenkin tapa. Aivan kuin asia menisi huutamalla paremmin perille. Kamalaa on. Enhän muillekaan ihmisille huuda. En miehelleni tai muillekaan, vain lapselle :( Aina muka yritän lopettaa, mutta sitten kun kuohahtaa niin huudan.

Vierailija
5/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miettinyt, miksi normaaliäänellä sanottu asia ei mene perille?

Katsotko lapsia, kun pyydät heitä tekemään jotain? Huolehditko, että pyytämäsi hommat tulee tehtyä vai teetkö lopulta itse?

Itse korotan välillä ääntäni, mutta äärimmäisen harvoin. Olen huomannut, että se on jotakuinkin tehotonta. Lisäksi se todella aiheuttaa ikävän fiiliksen niin huutajalle kuin huutamisen kohteillekin.

Ja vaikka olen sitä mieltä, että lapselle saa ja pitääkin välillä tulla paha mieli, niin en kuitenkaan ajattele, että se pitäisi aiheuttaa huutamalla.

En itsekään toivo tai pidä siitä, että minulle huudetaan - miksi siis huutaisin muille.

Vierailija
6/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudan kakaroilleni ts. puhun huutamalla kun " paksukorvat " eivät muuten usko tai kuule!

Vierailija
7/7 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy vaan kuinka paljon olen asiaa miettinyt! Meillä on myös ongelmana se kun on 2 samanikäistä uhmassa, niin toista kun kieltää toinen alkaa tehdä samaa, mistä taas ensin kielletty innostuu uudelleen... Kaikkea on kokeiltu ja mielestäni olen johdonmukainen, otan katsekontaktia, selitän miksi jotain ei saa tehdä ym. ym. Mutta sitten pamahtaa, kun asiat ei vaan mene perille ei sitten millään :(. -2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme