Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten käyttämättömät sukkahousut eivät mene kaupaksi kirppiksellä?

Vierailija
02.10.2007 |

Hinnat ovat 1,50-2,50¿. Meillä jääneet pitämättä kun tytär vain ei ole suostunut niitä käyttämään. Nyt käytiin yhdessä ostamassa uusia ja maksoivat n. 20¿

Onko väri ongelma, suuri osa niistä on tummansinisiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on päästä tavarasta eroon, niin laske hintaa. Jos haluat saada mahdollisimman paljon rahaa, laita huutonettiin.

Vierailija
2/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka on käyttämättömät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytä mitään ärsyttäviä kutisevia nihkeitä sukkahousuja

Vierailija
4/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä olen kirpputorilla käyttämättömistä maksanut jopa 7 euroa. Käytettynä enintään 5 euroa jos hyvä kuntoiset. Rikkinäisistä tai nukkasista en ostaisi.

Vierailija
5/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(viime kuun kantistarjous). Stockalta ostin kauniit lilakirjavat ja ne maksoivat 22¿.

Vierailija
6/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee kateellinen köyhä ;).

Vierailija
7/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirpparilta olen ostanut uusia sukkiksia joissa laput vielä kiinni 1.50e hintaan, käytetyistä olen maksanut 20-50c

Vierailija
8/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko käyttöikänsä. Meillä käyttöiäksi tulee noin vuosi tai kaksikin, koska ostan aina kokoa liian suuret sukkikset - aluksi ei haittaa vaikka sukkiksissa onkin hieman liikaa pituutta, kun sitä ei ole kuitenkaan liiaksi. Liian pieniä en käytä, niistähän on jo haittaa jalkaterälle.

Joskus ostin halvat bogit, jotka nyppääntyivät jo ensi pesussa kamalan näköisiksi ja tuntuisiksi, ne vasta kalliiksi tulivatkin per käyttökerta.

Vierailija
9/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostaisin enemmän kuin mielelläni hyvälaatuisia, uusia sukkiksia kirppareilta, jos niitä olisi. Kaksi euroa ei ole mikään paha hinta hyvästä laatutavarasta, päinvastoin.

Vierailija
10/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa pienemmille sisaruksille uudelleen käyttöön. Toki ehkä sitä tulis sitten panostettua sitä rahaa kalliimpiin sukkiksiin, jos sitä olisi ;). -se kateellinen köyhä-

Vierailija
11/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit miellyttivät silmää samoin kuvat. Toisissa oli liukuesteet. Maksoi yhteensä vajaan kympin, eivät ole menneet miksikään. Ikänä en raaskis 20¿:n sukkahousuja ostaa...

Mulla on parit tummansiniset sukkahousut tuolla kaapissa, eipä ole tullut tytöllä pidettyä. Pojilla taas en pitänyt sukkahousuja lainkaan. Eli itse en tuollaisia ostaisi, olisi hinta mikä tahansa.

Vierailija
12/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Muut " poikavärit" käyvät kyllä, vihreä ruskea ym.

Ja meillä kyllä kestää ihan henkkamaukka, lindex sukkikset ihan hyvin vaikka ovat kovassa käytössä.. Usein on nilkkasukat sukkisten alla kun meillä on niin kylmät lattiat, ja pesen ne nurinpäin, niin nukkaantuvatkin vähemmän. Eikä rumpukuivausta tietystikään, se pilaa vaatteet.

Vierailija
13/13 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostelen mieluusti uusia jos saa halvemmalla kuin kaupasta -joskus jos tarvin jotain niin kaupan hinnakin -ei tarvitse kahden riiviön kanssa lähteä kaupoille =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi