Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosmetologin palkkataso?Kannattaako opiskella?

Vierailija
02.10.2007 |

Paljonko tienaa esim. kaupan kosmetikkaosastolla työskentelevä kosmetologi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Toinen ei ap

Vierailija
2/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei siitä nyt niin hurjasti käteen jää. Tossa mukana kaikki iltalisät ym. lisät. Tosin mitään " ammattilisää" ei saa. Eli taulukkopalkka ainakin mulla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko yksityisyrittäjä vai toisella palveluksessa, ja onhan niillä eroja myös ammattitaidossa. Vastaan vähän kysymyksen vierestä, mutta asiakkaan näkökulmasta huomioitua. Opiskeluaikana kävin halvimmilla mitä oli ja ne oli huonoja kaikki, body shopit ja yves Rocherit. Tai ei sopineet mun iholle, iso oli aina huonopi puhdistuksen jälkeen kun ennen.... Nykyään hemmottelen itseäni käymällä 4 krt vuodessa hyvällä kosmetologilla, joka kylläkin kallis, on siis yksityisyrittäjä ja vaikka tuotteetkin maksaa kai sille siitä jotain käteenkin jää kun niin paljon kiskoo hintaa. Mutta laadusta kannattaa maksaa, tunti siellä on ihan hemmottelua!

äh, meni tosiana vähän aiheen viereen. Mutta siis kun hintahaarukka asiakkaallepäin on VALTAVA, 25e-125e, täytyy hoidoissa, hoitajissa ja palkoissakin olla eroa.

Vierailija
4/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ellei sitten satu ole mukava työnantaja ja saa neuvoteltua itselleen paremman palkan. Ja hoitoloissa pyörii myös provikat, eli mitä paremmin teet ja myyt niin sen parempi liksa. Itse en ainakaan ole ammattiani pelkän palkan perusteella valinnut vaan siksi, että pidän alasta. Lisäksi jos on entuudestaan vaikka joku kaupanalan koulutus niin töihon voi mennä maahantuojille ym. myös joissakin sairaaloissa työskelntelee kosmetologeja. Aina voi erikoistua=) Ihan kiva ammatti, vaikkei palkka päätä huimaakaan=) Ja tiedoksi sitten, että ammatti on aika pitkälle kaikkea muuta kun meikkaamista ja kynsien lakkaamista=) Sellainen käsitys kun kaikilla tuntuu olevan. Itse en edes tiennyt kun opiskelemaan itse aikoinani menin, että kaikki luut ja lihakset opetellaan myös latinaksi, sydäntä leikattiin veitsellä ja muutenkin se, etä kuinka tarkkaan tulee tuntea ihmiskeho... samoin koulutus sisälsi mm. mikrobiologiaa.

Mutta siis ihan kiva ammatti=)

T: se tällä hetkellä myyjänä