Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä lapsesi jätti vaipat kokonaan?

Vierailija
01.10.2007 |

Eli ei enää yövaippojakaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen : 1v 11kk

Toka : 1v 10kk

Kolmas : 2v 3kk

Neljän : 1v 2kk

Viides & Kuudes : Kaksoset , 2kk .

Piti katsoa vauvakirjoista ;)

Vierailija
2/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua mutta molemmilla jäi ensin yövaippa pois ja viikon verran siitä jäi sitten päivälläkin kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus 1v11kk+

Vierailija
4/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suurimmalla osalla näyttää jääneen alle 2-vuotiaana?? Itse kuvittelin, että yövaippa jää keskimäärin pois noin 3-4 -vuoden iässä..?

Vierailija
5/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika n.2v ja 2kk.

Vierailija
6/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun suurimmalla osalla näyttää jääneen alle 2-vuotiaana?? Itse kuvittelin, että yövaippa jää keskimäärin pois noin 3-4 -vuoden iässä..?

Vierailija
7/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla ja yhdellä tytöllä tasan 2-vuotiaana, ja nuorimmalla tytöllä jäi yövaipat vasta 2,5-vuotiaana.

Vierailija
9/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolantäti totesi, että on vanhempien laiskuutta, jos taapero ei ole 2vuotisneuvolassa kuiva. Mutta kyllähän minä ymmärrän, että vaipallinen on helpompi, kuin se, joka pissaa housuun useasti päivän aikana..

Vierailija
10/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on.

Vierailija
11/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En potattanut esikoista ollenkaan kotona, koska en viitsinyt enkä jaksanut. Päiväkotiin lapsen vein noin 3 vuotiaana (vähän alle....ehkä puoli vuotta??). siellä potatettiin säännnöllisesti ja oppi kuivaksi.

Sama kuopuksen kanssa, jota hoidin myös kotona noin kolme (muutamaa kuukautta vaille...) vuotiaaksi asti.

Kummallakin lapsella vaipat jätettiin pois kertaheitolla, eikä vahinkoja juuri sen jälkeen ole tullut.

Vierailija
12/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen synnyttyä kaksivuotiaana kasteli pari viikkoa, mutta sen jälkeen erittäin harvoin, muutamia kertoja vieraassa jännittävässä paikassa.

Vierailija
13/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En potattanut esikoista ollenkaan kotona, koska en viitsinyt enkä jaksanut.

Miksi hankit yleensäkään lapsia?

jos potattaminenki on ylitsepääsemättömän raskasta?

Vierailija
14/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi onnistuntut jo ½ vuotta aikaisemmin, mutta rankka muutto aiheutti pientä takapakkia. Poika protestoi muutokseen kieltäytymällä pottailusta useamman kuukauden ajan. Kun siitä kapinasta päästiin yli, poika oli kuiva pienessä hetkessä.

Vierailija
15/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö nyt yli 3v ja vuoden ollut päiväkuiva, mutta edelleen yövaippa :/

Vierailija
16/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluasisin nyt nähdä sen vaivan ja opettaa pojan potalle ennen kun täyttää 2 vuotta. Sillä meille syntyy toinen ja rahat ei yksinkertaisesti riitä kahden vaippoihin. Tämä nyt vain vaikuttaa mahdottomalta kun poika ei suostu istumaan potalla eikö pöntöllä. Kampeaa huutaen heti ylös. Johtuu varmaan siitä, että sillä on kovalla aina kakka ja sit ollaan joskus kakatettu se pottaan ja sitä on tietysti sattunut kun kakka tulee ja jäänyt kammo. Mutta miten tästä nyt edetä.... kammo on tullut jäädäkseen...on kestänyt nyt jo 6kk.

Vierailija
17/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävaippa jäi pois keväällä ja yövaippa syksyllä.

Vierailija
18/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neuvolantäti totesi, että on vanhempien laiskuutta, jos taapero ei ole 2vuotisneuvolassa kuiva. Mutta kyllähän minä ymmärrän, että vaipallinen on helpompi, kuin se, joka pissaa housuun useasti päivän aikana..

Ei kai nyt kukaan edes neuvolassa laske kuivien joukkoon sellaista joka pissaa housuunsa?

Jos me pidettäisiin meidän 1v11kk:ta ilman vaippaa öisin, niin pari-kolme kertaa viikossa pyykättäisiin patjaa. Miten ihmeessä opetetaan nukkuvaa ihmistä olemaan pissaamatta?

Vierailija
19/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisinkin pissi housuun vielä saman ikäisenä lähes joka päivä. Ja edelleen liruja tulee, niin että kalsarit kastuu ja poika on kohta 5v. Olemme yrittäneet ihan kaiken, varmaan liiankin innokkaasti. Toisilla se ei vain käy niin helposti.

Vierailija
20/27 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sai edetä omalla tahdillaan. Sitten kun innostui pottailemaan sai saman tien jättää vaipat pois. Niin yö-kuin päivä. Tyttö oli silloin 2v5kk

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi