kertokaas mielipiteenne:) (kantoliinoista)
Eli oon hankkimassa 1,5 kk ikäiselle kantoliinaa. Meillä on kotona toi vauva-lehden tilaajalahjana tullut kantoliina, ja sillä ollaan vähän kotona harjoiteltu, ja vauva viihtyy siinä ihan hyvin, mutta itse en tykkää kun se on niin tönkkö. Haluaisinkin nyt sellasen kunnollisen trikooliinan. Mutta kun valikoimaa on niiiin paljon:) Mulla olis nyt nämä liinat niinkun " finaalissa" , eli jonkun näistä varmaan valitsen: pikku-ruu, kanto, hug-a-bub tai kimperi. Onko kellään mitään kokemusta näistä liinoista? Mitä tykkäsit? Mistä ostit ja mihin hintaan? Kiitos jos joku viitsii vastata:)
Kommentit (11)
Mutta ostin huggan koska siinä on ainakin tosi hyvä jälleenmyyntiarvo. Uutena maksaa 80e mutta jos saa sen myytyä 50e niin eipä tuo hurjasti maksa itselle. ;)
Mietin itekin tota että siitä kyllä saa ihan mukavasti " omansa pois" , kun sen myy eteenpäin:) Ja toisaalta on varmaan ainakin laadukas että kestää useammallakin lapsella, jos niitä vaikka siunaantuisi joskus lisää;)
kukaan osaa nyt antaa asiallista mielipidettä?;)
on varmasti muitakin trikooliinoja mutta minua viehätti huggis :o)
olen ollut todella tyytyväinen
liina pesty jo monesti, tyttö nyt 7kk ja vielä kuin uusi
On sopivan kapea, jotkut trikooliinat ovat niin leveitä että ne kannattaa taittaa pituussuunnassa kaksinkerroin ainakin pienelle vauvalle.
ihan prismasta ostettiin. Toimii hyvin ja poika 10kk viihtyy edelleen hyvin. Suosittelen!
Vierailija:
On sopivan kapea, jotkut trikooliinat ovat niin leveitä että ne kannattaa taittaa pituussuunnassa kaksinkerroin ainakin pienelle vauvalle.
Vauvan jalat ovat olleet lähes kokonaan piilossa liinan sisällä, ja päänkin yli liinan on hyvin saanut. Itse koen ahdistavana sen, että liinaa on " liikaa" .
oli pikku-ruu ja se oli mielestäni ihanan pehmeä. Huggis on kyllä siistimmän näköinen päällä. Sitäkin oln kokeillut, mutta myin pois ja palasin pikku-ruuhun.
Ostin ellaroon.
Huippukuntoinen Hugga olisi pian myynnissä! ;)
Kai sitä pitäis vaan kokeilla useempia liinoja että löytäis itelle sen sopivan:) Toi Huggis mua vähän himottais, se on kivan näkönenkin, mutta kun se on niin pirun kallis:P Eihän se toisaalta kirpase kun kerran, mutta jotenkin tuntuu tyhmältä maksaa tuplahinta jostain minkä vois saada puolta halvemmalla. Eri jos ois varma et " tää on just oikee mulle" :P