¤++¤ PIKKUKAKKOSET vko 44 (27.10. - 02.11.2008)
Linkki viime viikon pinoon..
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (27)
Ärsyttää kun ei tiedä että alkaako menkat vai mitä tekee???? Menkkoja ei kuulu ei näy, mutta pientä nippailua on vatsassa! Tekisi mennä mieli ostamaan testi, mutta jos se taas näyttää negaa... Tilasin kyllä glear-blue testejä kaksi, mutta en tiedä tuleeko ne tänään postissa vai milloin.?? Onko joku muu tilannut postin kautta, meneekö monta päivää???
Nyt on kp 26/24
Onnea plussanneille !!! :)
Sinisini: Mä kirjottelin kesäkuisissa 2004, poika meni kylläkin heinävauvaksi kun ryökäles tuli maailmaan toista viikkoa lasketun ajan jälkeen.
OmaNapa: Täälä kuvotus jonkun verran helpottanut ja cokiksen himo ei ole enään niin valtava. Oksentaa ei ole tarvinnut kertaakaan ja nyt ruokakin maistuu jo vähän paremmin. Väsymys on aivan omaa luokkaansa... huh. Masu on iltaisin oikein "pallo", ei voi erehtyä mistä on kyse :)
RokkiMami, joka ei osaa vieläkään siirtyä odotuspuolelle.... rv7+6 (tai 7+3)
Ajattelin vaan tulla kertomaan, et missä mennään.
Eli menkat ei oo vieläkään alkanu, eikä oo oikeen oireitakaan suuntaan tai toiseen. Torstaina ja eilen on tuntunut koko päivän, että menkat alkaa mutta sit ku oon käyny katsomassa tilanteen, nii ei kuitenkaan oo alkanu. Hyvähän se on niin, ettei alkaiskaan ja että ens viikolla sais plussan!! =)
Meinaan tehdä testin joko maanantaina tai tiistaina. Ku kerran on noita testejä tuolla kaapissa! =) Ilmoittelen sitten mikä on tulos, jos ei tietenkään menkat ala ennen sitä. Oishan se kiva isänpäivälahja miehelle, että sais kertoo ihanat uutiset! =)
Mutta nyt lähden auttamaan siskoa muutossa. Palailen taas!!
=) Lisbet kp 29/27, yk 3.
Täällä on ollut kiireistä ja lisäksi jotenki sitä vaan tipahtaa kun menkat alkaa niin vauviskaan ei vedä silloin puoleensa. Mutta sitten kun ovis alkaa lähestyä niin täällä sitä sitten taas pyöritään. =) Elämän kiertokulku! =D
Yk 2 siis käynnissä ja tällä hetkellä sellanen fiilis et nyt mennään ihan rauhassa vaan eikä mitään paineita mihinkään suuntaan. Mutta saas nähdä muutaman päivän päästä kun on ovis käsillä kuinka sitä taas ollaan ihan täpinöissä.
Kp on nyt about 8/27, en oo ees jaksanu kovin tarkasti laskea. Greippimehu kyllä odottaa jääkaapissa et pitäs kait taas alottaa tän kuun kuuri. =D En tiiä jaksaako sitä enää niin tsempata. Kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen.
No mutta jos tjottailulla mentäs ni se olis kaikista paras. Stressiä riittää jo työn ja muidenkin asioiden tiimoilta ihan tarpeeksi.
Mutta kivaa viikonloppua pikkukakkosille. Me aletaan valmistautua töihin ja päiväkotiin lähtöä. Toiset kun raataa töissä toisten vapaillessa. Onneksi tästä ja huomisesta saa ees hyvät korvaukset. =)
soffu
Morjes,
täällä odotellaan edelleen kuukautisia, vaikka testasin negan perjantaina. Pe-iltana oli muka tiputtelua mutta se jäi siihen. Jaa-a, josko se Clearblue olis kuitenkin väärässä...
RokkiMami: heinävauvan minäkin sain, kun tyttö ei suostunut olemana valmis ennenkuin 11 päivää yli lasketun ajan... Titlu-nimellä silloin kirjoittelin. Yhden kesäkuisen kanssa jopa vieläkin pidän yhteyttä, satuttiin nimittäin käynnistykseen yhtä aikaa. Sinä olit tuossa nikillä, eikös vain? Muistelen hämärästi... Onnea sun odotukseen! Toivottavasti tullaan perästä pian... vaikka tämä taitaa mennä kyllä tällä kertaa vähintäänkin elokuun puolelle. No, saas nähdä.
t
Sinisini ja kuukautiset myöhässä (ehkä, jos nyt edes oman kiertonsa tuntisi...)
Moi kaikille!
Lauantaina piti taas testata ja negahan sieltä tärähti taas!!! Menkkoja ei ole tullut edelleenkään. Mietin jo että voinko kuulua siihen pieneen ryhmään, joilla raskaustesti ei näytä raskautta. Koska esikoisen kohdallakin olin testannut itse vaikka kuinka monta kertaa negan ja tk:n pissa näytekin antoi negan edellisenä päivänä jolloin raskaus todettiin ultrassa.....??
No tänään pitäisi tulla testejä postissa, joten testaan huomenna sit uudestaan.. Sunnuntaina lähdetään teneriffalle, joten olisi ihana jos tämä asia selviäisi suuntaan tai toiseen... Kunhan menkat ei vaan siellä ala.
Tai sit kierto on heittänyt itsensä ihan nutulleen.....
kp 24/29
Moi,
ihan uusi täällä, esittäydyin tuonne pikkukakkosten pinoon kuitenkin jo. Malttamattomana testasin negan jo tänään, vaikka taitaa olla vasta 29/jotakin kiertopäivä. Joten nyt sitten odotellaan kuukautisia, josko ovat tulossa vai voisiko tässä vielä hiukan ylläpitää toivoa... Hormonikierukka lähti syyskuussa, joten vasta toinen yrityskierto menossa. Esikoinen taisi tärpätä kolmannesta tai neljännestä , joten kun olin jo 29 silloin ja nyt on ikääkin viisi vuotta enemmän, vielä mennee hetki aikaa...
Liekö täällä muita 2004 tänne kirjoitelleita silloisia kesäkuisia? Mulla on nimimerkki siitä vaihtunut tosin.
t
Sinisini